Note: You must be registered in order to post a reply. To register, click here. Registration is FREE!
T O P I C R E V I E W
IstvaN
Posted - 07 Feb 2007 : 22:48:09 Hej drenge...
Så er det ud af hullerne... Den 16-18 februar afholdes shgOpen - Danmarks suverænt største LAN med 2000 gamere fra ind- og udland - og det er lykkedes at få en FIFA 07 turnering klemt ind i programmet...
Uden at skulle sælge turneringen alt for meget, så vil jeg kort sige, at det er nu folk skal vise om de vil noget med FIFA eller ej... det er nu chancen er der for at møde op i virkeligheden og game med og mod velkendte og endnu ukendte ansigter i fede rammer i Bella Centret i København... SHG har givet DIG chancen... grib den...
Billetten (den koster 375 dask) skal senest bestilles 11. februar via www.shgopen.dk og tilmelding til FIFA turneringen foregår på www.ebold.dk
Der bliver også spillet andre spil såsom CS, BF2 og CoD2, og FIFA turneringen bliver lagt således, at det er muligt at deltage i en anden turnering ved siden af...
Så... trop op og støt op og hav en fed weekend - hvis I gider noget med fifa... vi ses!
Anyway i lyset af det meget lave deltagerantal vil jeg gerne høre, hvad der skal til, før du møder op til en turnering?
Hvad skal præmien være? Hvad skal prisen være? Hvor skal turneringen foregå? Hvor lang tid skal den tage? Hvilken platform skal turneringen afvikles på (pc, xbox 360, ps2 osv)?
Eller er det måske en dødsdømt idé med at få folk ud af kælderen og mødes i virkeligheden?
Jeg har selv nogle idéer om, hvad der skal til, og jeg ved at SHG-turneringen kom sent, var dyr, havde relativt lav præmie, var på PC og andre ting, der måske sænkede deltagerantallet... Men vil gerne høre, hvorfor du blev væk, og hvad der skal til, for at du møder op næste gang... (???)
''Hvad skal præmien være? '' Ligemeget. Er der kun for at have det sjovt.
''Hvad skal prisen være?'' hmm. under 500kr. Synes ikke det var vildt dyrt her i dette LAN, når man tænker på det er 2-3dage.
''Hvor skal turneringen foregå?'' Også ligemeget.
''Hvor lang tid skal den tage?'' Tjaa. ligemeget.
''Hvilken platform skal turneringen afvikles på (pc, xbox 360, ps2 osv)? '' Helst PC.
Hvis der havde været flere medlemer her fra DMT til shg lan, havde jeg klart mødt op.
SpeZ
Posted - 19 Feb 2007 : 12:46:11 En fifa turnering er fin.
Jeg har tilmeldt mig dm i fifa i politikens hus. Der skal jeg bare møde op, her på ps2, som næsten er det samme som pc. Til wcg afholdes stævnet et sted hvor der er pc'ere i forvejen, så man ikke skal slæbe sin egen spand med. Det er fint når bare man skal have sit eget pad med. Prisen til dm er i år 76 kr, og den pris er ved at have nået max grænsen. 375 kr er skudt meget langt over målet. Det er alt for voldsomt. Samtidigt har jeg ingen intensitioner om at møde op til en lan som varer så mange dage. Men hvis man udelukkende kunne møde op til fifa turneringen (som varede en dag/eftermiddag), og der var spiludstyr og prisen var overkommelig, så ville jeg være mødt op.
Præmien, tja. Udstyr som til ebold åbningscup er nok for mig, det behøver ikke at være penge præmier. Nu ved jeg ikke hvad præmierne har været denne gang osv.
Shg open har været ret stort slået op og det har været meget i medierne, men hver gang har de kun snakket om counter strike og de artikler man har kunne læse på nettet der har der heller ikke stået noget om fifa.. Jeg viste faktisk slet ikke at der var fifa med.
BL
Posted - 19 Feb 2007 : 12:39:16 at det foregår i forum og at entreprisen er minimal.
IstvaN
Posted - 19 Feb 2007 : 08:51:30 Anyway i lyset af det meget lave deltagerantal vil jeg gerne høre, hvad der skal til, før du møder op til en turnering?
Hvad skal præmien være? Hvad skal prisen være? Hvor skal turneringen foregå? Hvor lang tid skal den tage? Hvilken platform skal turneringen afvikles på (pc, xbox 360, ps2 osv)?
Eller er det måske en dødsdømt idé med at få folk ud af kælderen og mødes i virkeligheden?
Jeg har selv nogle idéer om, hvad der skal til, og jeg ved at SHG-turneringen kom sent, var dyr, havde relativt lav præmie, var på PC og andre ting, der måske sænkede deltagerantallet... Men vil gerne høre, hvorfor du blev væk, og hvad der skal til, for at du møder op næste gang... (???)
IstvaN
Posted - 19 Feb 2007 : 08:27:07
quote:Originally posted by BL
quote:Originally posted by IstvaN
Så kan alle dem, der valgte at blive hjemme (ja det var så dig) læse, hvordan turneringen endte:
Hehe jow, vandt nogle, tabte nogle... Spillede Xbox 360 versionen (helt andet spil) hele efteråret, så har kun trænet siden mine eksamener endte (omkring 3 uger), så er ikke så skarp, som jeg kunne ønske... Jeg forstår ganske enkelt ikke "logikken" i spillet, og så er det ret svært... :(
Håber jeg får mere tid og kan blive god inden DM, for jeg var ret skuffet over min spillemæssige præstation her i weekenden (ikke så meget over resultaterne, da jeg så det som en "træningsturnering" før DM), selvom mbu og HiGHDRA ikke er dårlige modstandere... Til DM skal man ikke bare være god for at vinde - man skal være ekstremt god og totalt undgå at lave fejl, for har man lidt uheld, så kan man tabe mod næsten enhver i de 2-minutters kampe... Og man kan ikke regne med at have heldet på sin side i alle kampe... :>
BL
Posted - 19 Feb 2007 : 02:20:21
quote:Originally posted by IstvaN
Så kan alle dem, der valgte at blive hjemme (ja det var så dig) læse, hvordan turneringen endte:
Posted - 10 Feb 2007 : 17:51:01 for 375kr kan vi købe et org fifa07 til Asse-drengen , som vi jo alle gerne så deltage igen...
atuz
Posted - 10 Feb 2007 : 13:35:25
quote:Originally posted by SpeZ
375 kr er for meget for en aften og så skal man til at slæbe sin spand afsted med det offentlige osv...
ja det er selvfølgelig rigtig nok, men altså vi bliver vel nødt til at bevare lidt aktivitet i dansk fifa
SpeZ
Posted - 10 Feb 2007 : 13:28:42 375 kr er for meget for en aften og så skal man til at slæbe sin spand afsted med det offentlige osv...
atuz
Posted - 10 Feb 2007 : 13:25:07
quote:Originally posted by SpeZ
Ja, hvis man aftaler en bytur, eller mødes til et stævne fx wcg. Jeg holder ikke til de der maraton arrangementer over flere dage. Det er for kedeligt synes jeg..
En stor hal fyldt med teenagere som lugter af sved og spiser fastfood og drikker cola. puha...
Det kan du have ret i, men dette her behøver du jo faktisk kun at være der en enkelt aften
SpeZ
Posted - 10 Feb 2007 : 13:20:53 Ja, hvis man aftaler en bytur, eller mødes til et stævne fx wcg. Jeg holder ikke til de der maraton arrangementer over flere dage. Det er for kedeligt synes jeg..
En stor hal fyldt med teenagere som lugter af sved og spiser fastfood og drikker cola. puha...
atuz
Posted - 10 Feb 2007 : 12:54:40 spez det kan du ikke mene? det er da meget sjovt at møde dem man ellers kun spiller mod over nettet?
SpeZ
Posted - 10 Feb 2007 : 12:51:12 1 lans er røvsyge
2 det koster en bondegård
3 nej tak
mbury
Posted - 10 Feb 2007 : 12:47:11
quote:Originally posted by atuz
jeg gør stadig alt hvad jeg kan for at kunne få fri den weekend... det er det lille problem jeg har! ville så gerne lige komme og tage den 1ste plads :D og hilse på jer andre der kommer for at spille fifa