Note: You must be registered in order to post a reply. To register, click here. Registration is FREE!
T O P I C R E V I E W
Ledelsen
Posted - 24 Oct 2005 : 21:47:24 Så er der valg til DMT udvalget, følgende kandidater er opstillet:
Casper / Palermo Bo / Liverpool Asbjørn / PSG Martin / Everton Torben / M'Gladbach
Der skal vælges 2 kandidater, og der kan derfor afgives 2 stemmer - dog max een pr kandidat. Der kan stemmes blankt.
Hver af kandidaterne kan skrive en valgtale i denne tråd. Der kan stilles spørgsmål til kandidaterne her også.
Stemmeberettigede er alle divisionsspillere i DMT. Afstemning følger når valgkampen er slut. (Buffere, der er inviteret til T1 06 kan dermed også stemme!)
6 L A T E S T R E P L I E S (Newest First)
birthek
Posted - 29 Oct 2005 : 16:33:53 hop
daugaard
Posted - 25 Oct 2005 : 22:18:51 Goddag. Mit Navn er Bo Daugaard. Jeg har været med i DMT regi siden starten af 1999. Jeg har altid stået på sidelinien og iagtaget det gode stykke arbejde som ledelsen og udvalget har lavet igennem de sidste 6-7 år. Jeg vil gerne gøre mere til at DMT bliver endnu bedre. Derfor starter jeg med at stille op til DMT udvalget i første omgang. Retfærdigheden sejre altid! Jeg ligger også på sidelinien og laver lidt grafisk arbejde når der er brug for det. Og det vil jeg blive ved med da det er en slags hobby. Jeg har en fast tro på at gøre doping legalt i DMT, da jeg har mine forbindelser iorden et sted i Tyskland... I vil ikke fortryde da der ikke er nogen fortrydelsesret... Og en sidste ting... Tykke mennesker kan også have tynd mave!
Så hop med på min vogn og I vil få en del af doping kagen.... USSCCCHHHH!!!
Stonie
Posted - 25 Oct 2005 : 21:08:13 Hej folkens
Mit navn er Martin Steen, og jeg blev i sidste sæson smidt ind som boksebold som vikar for Everton i superligaen.
Jeg har valgt at stille op som kandidat til udvalget, fordi jeg føler at jeg har en masse energi og gåpå-mod, samtidigt med at jeg føler at jeg kan være en retfærdig dommer.
Jeg føler også at jeg for det meste har en positiv attitude, og er til at diskutere med, jeg er ikke bange for at diskutere, bare det foregår på et niveau hvor man ikke skal tilsvine hinanden
Mvh Martin Steen Everton
ps. Vi mangler lidt jyder i udvalget
casper_d
Posted - 25 Oct 2005 : 20:07:22 Hey guys.
Jeg må med beklagelse meddele at jeg trækker mit kandidatur tilbage. Jeg har haft en god tid i udvalget med torben og ledelsen, så takker for samarbejdet. Og da jeg synes at det er nogle fremragende kandidater der er opstillet, ser jeg ingen grund til at fortsætte da jeg mangler den fornødne tid/lyst.
Held og lykke med valget
Asse
Posted - 24 Oct 2005 : 23:27:56 Ja goddag
Jeg vil så lige introducere mig, for dem der ikke kender mig. Mit navn er Asbjørn Røyen (nok bedre kendt som Asse),og jeg er 19 år. Bor i Kibæk nær Herning (ja, jeg er jyde).
Hvis jeg vælges til DMT udvalget, vil jeg lægge en forholdsvis mild linje i forhold til ankelse om deltagelse i DMT. Den linje vil jeg vælge og lægge, da så mange som muligt skal have muligheden for at deltage i denne enestående turnering. Så hvis en spiller bliver smidt ud på et forholdsvis spinkelt grundlag (men dog indenfor DMTs regler) ville jeg umiddelbart være positiv indstillet for dennes deltagelse igen.
Det skal dog ikke betyde, at der ikke skal være konsekvens overhovedet. Selvfølgelig vil jeg følge de retningslinjer til spillerne som DMT sætter, og vil helst ikke underminere disse regler med mindre der kommer en 50/50 sag som nok kan opstå.
Så med alt respekt for dem, der har været i udvalget, tror jeg, at jeg ville kunne gøre en forskel i udvalget. Tak for ordet
P.S. Vil generelt gerne opfordre jer DMTere til at stemme på den, som I mener er bedst, og ikke bare vælger manden efter FIFA-evner.
Don Corleone
Posted - 24 Oct 2005 : 23:21:02 Hej DMT'ere... Så er der atter valg til DMT-udvalget. Og hvorfor skal i så netop sætte jeres stemme på mig.
Det skal i fordi jeg har formået at sætte mig ordentligt ind i hver enkelt sag som er havnet i udvalget, og har ikke skelet til om det er en ven eller lign man nu skal til at dømme imod. Jeg kigger på den enkelte sag og træffer så min afgørelse. Der har været en sag som ikke var særlig sjov, men hvor man faktisk ønskede sig som en flue på væggen.
Min styrke i den sag var at jeg kunne skele mellem sagen og personerne det drejede sig om. Har heller aldrig hørt et ondt ord derefter.
Hvis i giver mig mandat til endnu et år i udvalget, vil jeg arbejde ligeså seriøst med sagerne som hidtil.