T O P I C R E V I E W |
Ledelsen |
Posted - 17 Apr 2004 : 22:12:56 "DMT OPEN - Turneringen der aldrig lukker!"
Mandag brager vi op for et nyt tiltag i DMT.
DMT Open er en frivillig "turnering" for buffere og etablerede DMT´ere.
Formatet er en slags ladderturnering i puljeformat. Den består af en masse puljer med 3 deltagere i hver - hver uge spilles 1 kamp mod hver af de to andre hold i puljen.
Efter hver spilleuge rykker den bedste op til puljen der ligger over den man spiller i, og den dårligste rykker ned til puljen under den man spiller i.
I tilfælde af frafald rykkes op fra bunden.
Tilmelding er absolut frivillig - turneringen slutter aldrig, hvorfor der ikke er en egentlig vinder af den.
Har du lyst til at deltage så smid en mail til Casper Dam
Første deadline for tilmelding er mandag d. 19/4 kl. 20! - Herefter hver søndag kl. 20!
Siden kommer til at ligge under bufferligaen på www.fifa-forever.dk/DMTopen.asp og skulle være klar søndag.
P.S. Første spilleuge bliver folk puljeinddelt efter deres overall rating - bufferspillere stilles med en placering, der modsvarer en rating på 1500 overall! |
15 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
GoodPeace |
Posted - 04 Jun 2004 : 00:51:39 Bror, tilmeldingen var kun midlertidigt lukket da Casper skrev den besked, du citerer.
DMT Open er åben for alle, og pulje antallet udvides blot efter behov.
Der optages dog kun nye spillere ved hver rundestart, dvs een gang om ugen, og kun når der er nok til at fylde en pulje. |
casper_d |
Posted - 03 Jun 2004 : 23:55:19 quote: hvorfor er turneringen ikke bare åben- med så ligeså mange der har lyst?? så mange puljer som der er deltagere til?
Du må gerne lige uddybe dig, forstår ikke lige hvad du mener?? |
BL |
Posted - 03 Jun 2004 : 23:44:11 quote: Originally posted by casper_d
status: 29 deltagere
Der mangles sølle en deltager...
Er der ikke nogle af jer der ikke har meldt jer der har tid og lyst til det?
Så er den sidste deltager fundet og tilmelding til turneringen er dermed lukket! Held og lykke---
hvorfor er turneringen ikke bare åben- med så ligeså mange der har lyst?? så mange puljer som der er deltagere til? |
BL |
Posted - 03 Jun 2004 : 23:41:42 quote: Originally posted by NorviG
quote: UPS JEG SLETTER DET LIGE .. (havde kun lige skimmet det hele)..
Iøfgle en uerndsøeglse på Cmabrigde Uinvertisy, bteyedr det ikke noegt i hivklen rkækefløge bgotsavrene såtr i et ord, det esente vgitgie er at det frøtse og sdiste bgosatv i odret er på de rtete padlser. Rseten kan linge vloaypk, men du vil satdig vræe i snatd til at lsæe det. Det er frodi den mnenesekilge hejrne ikke lesær hevr bgotsav, men odret som en hleehd.
hæhæhæhæhæ fuldstændigt rigtigt - humør-humør |
GoodPeace |
Posted - 03 Jun 2004 : 23:18:04 quote: Originally posted by NorviG
Iøfgle en uerndsøeglse på Cmabrigde Uinvertisy, bteyedr det ikke noegt i hivklen rkækefløge bgotsavrene såtr i et ord, det esente vgitgie er at det frøtse og sdiste bgosatv i odret er på de rtete padlser. Rseten kan linge vloaypk, men du vil satdig vræe i snatd til at lsæe det. Det er frodi den mnenesekilge hejrne ikke lesær hevr bgotsav, men odret som en hleehd.
- fascinerende, og ganske rigtigt - man kan læse det afsnit uden videre! |
NorviG |
Posted - 03 Jun 2004 : 22:30:31 quote: UPS JEG SLETTER DET LIGE .. (havde kun lige skimmet det hele)..
|
Dalle La Coruna |
Posted - 03 Jun 2004 : 21:08:59 quote: Originally posted by casper_d
[quote]
Daniel du forvirrer mig meget!! Hvorfor skriver du dette, du er allerede med i turneringen? Du har endda skrevet en mail til om at du gerne vil være med..DANIEL DU ER MED I DMT OPEN
..
UPS JEG SLETTER DET LIGE .. (havde kun lige skimmet det hele).. DET ER FANDME OGSÅ DEN EKSAME DER TAGER SKADE PÅ MIG |
casper_d |
Posted - 03 Jun 2004 : 20:06:40 quote: Nu kan jeg se, at I mangler en deltager. Jeg har også fortrudt, at jeg ikke tilmeldte mig. Jeg vil gerne være med så.
Hey Anders..Tror du har glemt at kikke på datoerne i dette topic..Det er 2 måneder gammelt det du svarer på!! Men mht. til deltagelse til DMT Open kan du komme på ventelisten. Dvs. at du nok skal regne med at komme ind i turneringen på mandag, da der er nogle der vil blive smidt ud pga inaktivitet.
quote: betyder det så at jeg ikke kan tilmelde mig ??
Daniel du forvirrer mig meget!! Hvorfor skriver du dette, du er allerede med i turneringen? Du har endda skrevet en mail til om at du gerne vil være med..DANIEL DU ER MED I DMT OPEN |
birthek |
Posted - 03 Jun 2004 : 18:47:31 don´t do drugs .... |
polle |
Posted - 03 Jun 2004 : 18:29:00 Nu kan jeg se, at I mangler en deltager. Jeg har også fortrudt, at jeg ikke tilmeldte mig. Jeg vil gerne være med så. |
timm |
Posted - 20 Apr 2004 : 19:37:39 vandt 2 ud af 2 |
casper_d |
Posted - 19 Apr 2004 : 21:28:36 status: 29 deltagere
Der mangles sølle en deltager...
Er der ikke nogle af jer der ikke har meldt jer der har tid og lyst til det?
Så er den sidste deltager fundet og tilmelding til turneringen er dermed lukket! Held og lykke--- |
AndersOlsen |
Posted - 19 Apr 2004 : 10:23:19 jeg er da også klar til lidt tæsk ;o) |
Don Corleone |
Posted - 19 Apr 2004 : 03:02:15 Valencia er oxo med.Put mig i pulje med Bo |
Backnaldo aka Ekkirederf |
Posted - 18 Apr 2004 : 22:10:15 Feyenoord er oxo med !!
"Vi har brug for al den kamptræning vi kan få", udtaler nyligt tiltrådte manager Back efter holdets seneste chok-nederlag i 2. division i det hollandske lokalbrag mod Ajax ... |