FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Charisteas eller Klasnic???

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
Nicklas Posted - 03 May 2004 : 20:56:06
Hej, jeg har opdaget en underlig ting!!! Da jeg spillede mod Bayern oplevede jeg for 2 gang at det er en anden spiller der scorer hos mig på min com end på modstanderens, sagt med andre ord, Klasnic scorede i den kamp 3 mål på min com men på Anders´s com var det Charisteas der scorede dem!!! Underligt når Charisteas sidder på bænken på min com??? Hvad skyldes det??
15   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
SpeZ Posted - 09 May 2004 : 10:51:44
jeg er skam sikker på at nicklas ikke har gjort det med vilje. Så jeg har ikke tænkt mig at gøre noget ved det, jeg tabte 2-0 i ligaen og det er jeg sådan set godt tilfreds med, når man kigger på nogle af hans andre resultater.
GoodPeace Posted - 05 May 2004 : 19:11:05
mht brug af forskellige spillefiler, så ligger jeg meget tæt op ad Jespers fortolkning, men det er lige før jeg har lyst til at afprøve, om det er muligt at have forskellige filer uden spillet går i "lost connection", hvis blot der er tale om spiller-navne. Jeg selv har aldrig oplevet at spille en kamp med forskellige filer uden spillet lynhurtigt gik out of sync.

Dog skal det lige siges til alle, at svindel med spillefiler kan medføre ekslusion fra DMT, så lad nu være med at spild jeres tid på det, og spil lidt bold i stedet.

Nicklas Posted - 04 May 2004 : 14:23:24
Så er det ændret!
SpeZ Posted - 04 May 2004 : 13:02:51
hmm
Hugobart Posted - 04 May 2004 : 12:50:11
jo, tak så skylder vi en tjenste
Dalle La Coruna Posted - 04 May 2004 : 12:33:46
så må jeg heller stoppe!
Dalle La Coruna Posted - 04 May 2004 : 12:31:45
nå ok..
AndersOlsen Posted - 04 May 2004 : 10:52:58
Hørt....!!

Claus you fix ?
Keyboardcowboy Posted - 04 May 2004 : 10:33:33

En ægte DMT'er ville ikke skrive, for at blive DMT'er. DMT'er er noget man er.

Jeg stemmer for at din tæller nulstilles, og at du idømmes 17 piskeslag
Dalle La Coruna Posted - 04 May 2004 : 10:02:51
Ps jeg skriver bare får at blive dmt´er
Dalle La Coruna Posted - 04 May 2004 : 10:01:42
quote:
Originally posted by Strudal

det var Hasselbaink der var blevet hvid med bundesliga hår og Grønkjær der lignede en grim sort en der spiller for FuCK.

NØJJJJJJJJJJJ... Ikke et ondt ord om De SORTE FRA fck, de er jo får fanden sas ligaenes bedste spiller "SANTOS!" "ZUMA"... ooohhh yeahr
Strudal Posted - 04 May 2004 : 06:48:39
det var Hasselbaink der var blevet hvid med bundesliga hår og Grønkjær der lignede en grim sort en der spiller for FuCK.
Apollo Posted - 04 May 2004 : 01:21:06
damn troede det var miltbrand
Keyboardcowboy Posted - 04 May 2004 : 00:41:18

Koldt vand i blodet ...

I forhold til Saddam og USA, så er det her vand, og ikke noget et par kasser pils i festlig lag ikke kan rode bod på
birthek Posted - 04 May 2004 : 00:23:12
....vil skyde på (uden at have testet) at grunden til kampen kan have været gennemført er at det kun er navne der er ændret imellem de to filer... dvs. "grafik" ... dataene på spillerne er jo ens ligemeget om man bruger "den falske-heskey-har-spist-for-meget-kalk-fil" eller den rigtige ...

...derfor tror (tror ... ved ikke) jeg ikke på at man kan ændre dataene ... altså egenskaberne ... på spillerne uden out of sync ...

og ja, JJ, du har ret i at "den-falske-fil" var en uheldig fehler ... især fordi den lå tæt på sæsonstart ... men vi prøvede så godt vi kunne at gøre opmærksom på det via forsiden ... håber det ikke sker igen ... så ved sq ikke om der en lektion om kommunikation til folket i det her

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.145.79.214