FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Mærkeligt!

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
Canto Posted - 06 May 2004 : 11:57:35

Er der nogen der har prøvet (i dette geniale spil fra EA) at hvis man skifter ud når man har målspark og så vender tilbage til kampen, kan man ikke styre hvor målmanden skal sparke hen?????

Jeg har prøvet det to gange nu, hvor så David Sømand vælger at spille en kort bold til modstandrens angriber Det må sgu da være en fejl....

P.S. er der nogen der er så rare at fortælle en frustreret FIFA spiller hvordan man får sin målmand til at gå ud af feltet og møde en friløber????
3   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
GoodPeace Posted - 06 May 2004 : 15:43:08
jeps, det er stiknings-knappen, som også trækker målmanden ud af målet - når han så er begyndt at løbe ud og er tæt på enten bolden eller manden med bolden, så plejer jeg at trykke på skud-knappen for at få ham til at enten samle bolden op (i feltet) eller tackle (uden for feltet).

angående udskiftninger, så bruger jeg start-knappen på min gamepad til at komme tilbage efter jeg har ændret taktik/udskiftet, så beholder keeperen bolden i hænderne, og jeg kan lave et langt udspark, hvis det er det, jeg vil.

Håber det hjælper!
IstvaN Posted - 06 May 2004 : 12:56:04
Rettelse. Man styrer målmanden på W. Han er dog ikke til meget nytte uden for feltet, da han for det meste bare lægger sig ned og tackler og sparker ikke bolden væk. Til gamepad-drengene - W og er også den knap man laver stikninger på.
Mikkel Schandorff Posted - 06 May 2004 : 12:19:51
hey

Det er en af de dejlige fejl i fifa 2004.. Lad vær med at skifte ud når målmandne har bolden , han vil gøre det hver gang.

ang. at få målmande til at løbe ud så er det. Q så vidt jeg husker..

hygge

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.117.101.7