FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Bugs Hvorfor diskutere !?

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
Natteulven Posted - 22 May 2004 : 13:08:42
Jeg har nu i længere tid, fulgt med i de debatter som er foregået herinde på DMT forummet hvad end det er i Small Talk, DMT, eller forslag.

Det som har gået mig på længe er, hvorfor gider i overhovedet diskutere alle disse ting, som alligevel er en naturlig del af ALLE fodboldspil hvad end det er fifa, TIF, PES , eller hvad de hedder alle sammen. Man kan sågar henlede til at andre genre, shoot'em up, ishockey, strategi, ja alle genre, der er bugs i dem allesammen.

Det kan godt være man gerne ser at det er realistisk, men det vil det ABSOLUT aldrig nogensinde komme til at blive, da ingen er fejlfri og da slet ikke en computer, man siger også det er menneskeligt at fejle.

EA folkene har lavet det spil efter bedste evne, for man kan ikke ramme det ultimative perfekte. De fleste af de bugs som findes i spillet er rene AI spørgsmål. Godt nok så er jeg ikke den klogeste hvad det angår men mig bekendt kan du ikke gå ind og ændre i den AI, da det er en som er forprogrammeret i spillet.

Så min opfordring til folk er at lade det ligge, hvis man ændrer nogen ting vil der dukke andre frem som lige pludselige er mulige, der VIL altid være fejl og så vil der bare blive diskuteret dem, det ville lynhurtigt blive skruen uden ende. take it or leave it. hvis man ikke kan tåle at der er bugs i spillet så læg på hylden og lad det være.!

"hvorfor har i så købt en computer, hvis i ikke kan lide at der er bugs i spil"

Men inden jeg får skrevet en 1000 siders roman her på forummet må jeg hellere slutte nu...

Konklusionen:
Der vil altid være fejl.... ALTID

MEN TÆNK JER OM INDEN I SVARER HER... DER ER INGEN GRUND TIL AT DET HER EMNE BLIVER KØRT AF SPORET ENDNU ENGANG.. VÆR KONSTRUKTIV I JERES SVAR.
4   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Natteulven Posted - 22 May 2004 : 15:14:39
Man bliver jo ældre ...! og lærer en del så jeg ahr bare indset nogle ting. !
caleb22 Posted - 22 May 2004 : 14:16:28
ja men han brokkede sig sjovt nok selv over fejl i tidlgiere fifa versioner.
EgoC Posted - 22 May 2004 : 13:32:17
quote:
Originally posted by Natteulven
EA folkene har lavet det spil efter bedste evne, for man kan ikke ramme det ultimative perfekte. De fleste af de bugs som findes i spillet er rene AI spørgsmål. Godt nok så er jeg ikke den klogeste hvad det angår men mig bekendt kan du ikke gå ind og ændre i den AI, da det er en som er forprogrammeret i spillet.

Nu er jeg jo den klogeste så jeg kan kommentere lidt på det her. Teoretisk set er det muligt at lave en AI, der ændrer sig efterhånden og på den måde "lærer" hvad der er det rigtige at gøre.
Man kan dog risikere at den lærer "noget forkert" og underlige situationer opstår. Det kræver rigtig meget data at få den til at opføre sig korrekt.
Tænk blot på en professionel fodboldspiller på toppen af hans karriere. Han har spillet fodbold et par gange om ugen siden han var 6, trænet kampsituationer til træning, spillet kampe og har fået den bedste taktiske træning klub(berne) har kunne tilbyde ham.
Det er ikke let at proppe ind i en computer i et spil, der gerne skulle kunne være på en harddisk.

EA har så vidt jeg kan se løst problemet ved at lave en lang (og stadig længere) række standardsituationer hvor det bestemmes hvordan spillerne skal opføre sig. Det har alle tider været et spørgsmål at lure disse standardsituationer af og udnytte deres svagheder, og det vil det blive ved med.
Hver gang jeg for første gang sidder med et nyt FIFA kan jeg ikke få bolden i kassen, indtil jeg får luret hvad standardsvaghederne er. Sådan har det altid været og det vil det nok også blive ved med. Det er ikke bugs, det er ligefør det er features

Ole har ret:
Originally posted by Natteulven
Der vil altid være fejl.... ALTID

Jac Li Posted - 22 May 2004 : 13:28:53
nu er det jo ikke selve det at der er bugs i et spil som bliver diskuteret - for det bliver vi hurtigt enige i at der er i alle spil, det de fleste af diskussionerne går på er vel det faktum at nogen udnytter de bugs så meget det nu er muligt, mens andre sidder på deres lille lyserøde sky - tag det nu ikke personligt - og ville aldrig kunne drømme om at udnytte sådanne bugs, det er jo så op til den enkelte hvordan man vil spille - om man vil udnytte de fejl der er - eller man vil forsøge at udvikle sit spil uden brug af bugs og på den måde komme til tops..... det er en smagssag som vi aldrig nogensinde bliver enige om da alle ser forskelligt på tingene

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.220.85.96