T O P I C R E V I E W |
Keyboardcowboy |
Posted - 07 Jun 2004 : 17:59:35
Der er ikke opdateret resultater i 5 dage
Vi er midt i en spændende afslutning "faktisk er vinderen af superliga'en allerede fundet", så ville det sku være fedt med lidt opdatering...
Så vi kan gøre spændingen endnu større undervejs |
15 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
caleb22 |
Posted - 08 Jun 2004 : 22:41:12 vil give johnny ret i at det er godt med konstruktivt kritik som johnny er komemt med og svarene fra ledelsen er nok mere på grund af personen der bliver kritiseret og ikke selve kritiken. |
Keyboardcowboy |
Posted - 08 Jun 2004 : 19:33:20 Syns ellers det er posetivt at folk udviser interesse for DMT !
Når folk går så meget op i DMT at de ligefrem klager over manglende opdatering,så må det sku da være kilden til en fest blandt ledelsen ......
Men næææææææ man vil åbenbart helst have passive medlemmer der klapper kaje og siger ja når de bliver spurgt eller hvad Claus
Fortsæt du bare dit arbejde og nyd din internet frie tid
Er stadigvæk af den overbevisning at såfremt ledelsen "FØLER" den har mandskabsproblemer, så må den sku bede om hjælp "har set Jesper's lille notits i dette topic", det nytter sku ikke noget at stå og græde bagefter, fordi man ikke spurgte om hjælp "taler ikke om hjælp fra mig, men DMT'ere i alt almindelighed".
Men ingen grund til at tærske mere halm på denne historie .........
|
GoodPeace |
Posted - 08 Jun 2004 : 13:49:51 hvor er det dog ærgeligt at mit internet er nede i denne uge....jeg tror jeg arbejder videre istedet for at læse det nedtrykkende forum
|
birthek |
Posted - 07 Jun 2004 : 23:11:57 nope ... beklager, men pakken er samlet ... enten eller .. og opdateringen fungerer fint med Anders N i forvejen så ingen grund til at ændre det ...
som sagt kan vi teste dine "evner" i en sommerturnering... problemet er hvis man ikke ved hvad man laver kan man komme til at lave rigtig rigtig grimme ting ved DMTs sider og database ..
derfor vil vi se at man er istand til at udføre tjansen før vi videregiver et evt. ansvar... |
timm |
Posted - 07 Jun 2004 : 23:00:03 Må jeg ikke opdater 2.division i de næste 3 uger |
birthek |
Posted - 07 Jun 2004 : 22:54:04 nu tror jeg du skal passe på med hvad du lover
det er ikke helt nemt ... men vi kan jo give dig et prøv i sommerferien, hvor vi skal have fyret noget sommerturnering af ... |
timm |
Posted - 07 Jun 2004 : 22:52:18 Jeg synes at der skal opdateres en gang om dagen... Og det vil jeg godt!!!! |
caleb22 |
Posted - 07 Jun 2004 : 22:07:25 quote: Originally posted by Keyboardcowboy
Slapper helt af, tænker kun på at sove ......
fordi duer gammel logan og du drikker for meget af kundernes vin |
Keyboardcowboy |
Posted - 07 Jun 2004 : 21:58:03
Slapper helt af, tænker kun på at sove ...... |
timm |
Posted - 07 Jun 2004 : 21:51:08 Jeg vil da godt opdater. |
caleb22 |
Posted - 07 Jun 2004 : 21:31:41 jaja ande,total superliga-nepotisem
vi er da nogen der har meldt sig, men anders er da godt inde i det,mener dog godt der kan blive opdateret minimum 4 gange pr 14 dag.
|
BIF |
Posted - 07 Jun 2004 : 21:18:25 De kampe der er opdateret i suppen er ikke mere end 2 dage gamle, så slap af drenge |
birthek |
Posted - 07 Jun 2004 : 20:46:13 hvis du går tilbage i arkivet (hvis ikke den er slettet den i forumoprydning) ... så har jeg brokket mig på et tidspunkt, over at der blev meldt en ting ud (opdatering hver 3. dag såvidt jeg husker) og at det i praksis foregik på 1-1½ uges basis ...
men ingen ko på isen ... som vi skriver ... hvis det er et stort problem laver vi det bare om ....
frivillige?
[tillæg] og hvis I keder jer ... så dyrk denne her gamle sag ... seriøs griner og eksempel på at tingene ikke ændrer sig så meget over tid ... (og den var ikke møntet på dig JJ, mere på DMT som helhed]
http://www.fifa-forever.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=1215&SearchTerms=opdatering |
Keyboardcowboy |
Posted - 07 Jun 2004 : 20:38:59
Correct me if im wrong !
Men er pænt sikker på at personer i ledelsen tidligere "dvs. før de var ledere" har brokket sig over opdatering der kun foregik på ugeplan.
Argumentet om at man ikke har tid, og at der ikke er nogen frivillige der har meldt sig, er simpelthen for tynd.
Jeg har sku ikke set at ledelsen har smækket et topic om at det manglede frivillige.
Prøver ikke at skabe splid, men spænding ......
Ps.: Ved sku godt hvordan det er at være leder, been there done that. Pss: Prøver heller ikke at promovere egne interesser eller andet "Jesper ved hvad jeg snakker om" kunne jeg fandme aldrig finde på...... |
birthek |
Posted - 07 Jun 2004 : 20:32:23 det er pt. Anders der opdaterer ... men mig som "suppleant" ... og frivillige må da gerne melde sig ... eneste kriterium er at vi undgår kludder mv. ...
men synes måske det er en storm i et glas vand, som Molsing også er inde på ... omvendt hvis behovet (og de frivillige) er her, så ændrer vi bare proceduren...
og Peter, det er sq ikke sløvt ... det er altså ikke bare piece of cake at opdatere ... det tager ca. 1 time at opdatere 1 uges kampe ... hertil sørger Anders for at karantænerne er opdaterede, hvilket er den absolutte lortetjans ... vil estimere et tidsforbrug på 3-4 timer pr. 2 uger...
så samlet lægger Anders vel 2½ times arbejde om ugen, som det ser ud pt... det er ikke sløvt - det er imponerende... |