T O P I C R E V I E W |
Keyboardcowboy |
Posted - 11 Nov 2004 : 18:56:38 Deadline for T3 var 7/11 !
Playoff for 1. div. sættes tidligst igang d. 22/11 altså 2 uger senere. Det må formodes at man giver deltagerne minimum en uge til at få afviklet det.
Dvs. d. 29/11 "sammedag som T1 starter", kan der afvikles de afsluttende playoff kampe mellem superliga'en og 1. division., dvs. at de 2 hold fra superliga'en skal vente 3 uger fra T3 sluttede til de skal spille playoff, 3 uger uden kamptræning, for hvem gider at spille Fifa2004 ? "NO ONE", samtidig får 1. div. holdende lige et par kampe i benene.
Det er sku ikke godt nok venner !
Playoff burde sættes igang med det samme eller afvikles i fifa2005.
Er det bare mig der er sur gammel støder
Eller er der nogen som ikke har tænkt sig ordenligt om ? |
15 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
Keyboardcowboy |
Posted - 14 Nov 2004 : 21:09:03
|
birthek |
Posted - 12 Nov 2004 : 16:37:17 lyder rimelig fornuftigt i mine ører...
tjekker med de andre og I får en tilbagemelding... |
Keyboardcowboy |
Posted - 12 Nov 2004 : 16:30:08 Gentager lige mig selv ....
Normalt vil jeg stemme for at playoff skal spilles i det netop afsluttet spil, altså 2004 i dette tilfælde.
Den eneste grund til jeg nævner 2005, er fordi at ledelsen efter min overbevisning har lavet en klokkeklar brøler, da de tidligere nævnte 3 uger er for lang en pause "det nye spil, og T1 taget i betragtning"
Jeg ved godt at mange holder 3 ugers ferie, og derefter begynder at spille igen, men de når som regl lige et par træningskampe inden de spiller turneringskampene, det er bare ikke tilfældet nu da ingen gider at spille 2004.
Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen som altid er jeg klar på at forslå en løsning
Lad det være op til de impliceret deltagere om de vil spille 2004 eller 2005 ! Kan deltagerne ikke blive enige, så skal kampen spilles i 2004.
På den måde tilgodeser man både spillerne og ledelsen "Ledelsen's eneste arbejde består jo i at gøre os andre glade ... og det kan være svært nok " |
birthek |
Posted - 12 Nov 2004 : 14:11:41 daniel du har altså ikke sat dig ind i tingene...den ulejlighed har JJ da i det mindste gjort sig, selvom hans synspunkt er skummelt og underlødigt
der er ikke noget der hedder t4... går udfra du mener t1. Nu hører playoff jo så til t3, hvorfor det er (som det altid har været...åbenbart med en enkelt undtagelse...jf. Renés indlæg) naturligt at man spiller med samme spil som i t3. Dem der har tilspillet sig playoff pladsen har jo trods alt gjort det via deres kvaliteter / mangel på samme i fifa 2004...
at nogle folk så hellere vil spille 2005 er en anden diskussion... |
Dalle La Coruna |
Posted - 12 Nov 2004 : 14:00:11 Jeg er helt enig med JJ. Jeg mener også helt klart at playoff kampe skal spilles i fifa 2005, da det er det vi bliver målt i, i t4.
Fifa 04 is in the past. Fifa 05 is in the future. |
Keyboardcowboy |
Posted - 12 Nov 2004 : 13:46:56 quote: Originally posted by Anders Thorsen [br Lad nu være med at være fornærmet - du er i din gode ret til at fremkomme med kritik - det gør jeg da også selv, og mit post var overhovedet ikke ment som en begrænsning af retten hertil, eller en opfordring til at du skulle "klappe kaje", så drop venligst matyr retorikken.
Er ikke fornærmet, slet ikke
Og Bror, yep selvfølgelig har jeg ret, ellers gad jeg ikke at bruge min tid på alle disse indlæg
Problemet er jo ikke om vi skal spille 04 eller 05, problemet er at der ikke skal gå 3 uger inde vi skal spille. |
BL |
Posted - 12 Nov 2004 : 13:02:04 Slap nu af venner- JJ har jo ret- han sidder bare midt i problemet selv- og tager det derfor meget meget seriøst,og hvorfor sku han ikke gøre det? Men at ville spille playoff med 05 er i mine øjne useriøst(medmindre at begge parter i hver enkelt kamp måtte ønske at spille med 05),men ok -det ville åbenbart ikke være første gang i DMT`s historie,kan man læse sig til her |
Anders Thorsen |
Posted - 12 Nov 2004 : 12:30:21 quote: Men jeg skal nok sætte mig over i hjørnet og klappe kaje, samtidig med jeg klapper i hænderne og synger, hallejuja, hvor går det godt !
Lad nu være med at være fornærmet - du er i din gode ret til at fremkomme med kritik - det gør jeg da også selv, og mit post var overhovedet ikke ment som en begrænsning af retten hertil, eller en opfordring til at du skulle "klappe kaje", så drop venligst matyr retorikken. |
Keyboardcowboy |
Posted - 12 Nov 2004 : 07:56:31 I den store sammenhæng er det en megalille sag, men i den store sammenhæng er alt i DMT småt
Ja det er måske ligegyldige kampe, bemærk MÅSKE, for det er der jo ingen der aner.
Du kan jo ikke opbygge en turneringer hvor du laver en plan der kun holder hvis 5 mennesker dropper ud af turneringen, og en plan der kun holder hvis alle tilmelder sig T1 7 dage inden sidste deadline.
Det holder da ikke en meter !
Og ja, jeg er godt klar over at det ikke bliver anderledes "Desværre", men i mit stille sind håbede jeg at ledelsen kunne lærer noget til næste gang, så vi ikke kom ud for det samme igen.
Men jeg skal nok sætte mig over i hjørnet og klappe kaje, samtidig med jeg klapper i hænderne og synger, hallejuja, hvor går det godt !
Ps.: Bemærk tingene er ikke så hårdt ment som de er sagt, men de er hårdt sagt for at folk skal lægge mærke til meningen og for at de skal fatte det..... |
Anders Thorsen |
Posted - 12 Nov 2004 : 07:33:58 Well Johnny jeg synes stadig det er en meget lille sag, der slet ikke er stor nok til så meget brok og mavegalde
quote: Aften er gået, og nu er det blevet nat !
Eller til at det er nødvendigt (efter man har sagt at ens indlæg slutter) at sidde og overvåge forummet om natten for at se om der er kommet replys af folk der er uenige
Desuden er det jo ikke sikkert, at det kommer til at gå så galt, at i skal vente 3-4 uger med at spille playoff-kampene...lur mig om de ikke er på trapperne, og så taler vi jo kun om at de spilles en uge efter T3, og det kan man sgu ikke brokke sig over.
Desuden hvornår har "måske" ligegyldige kampe nogensinde være logiske at spille? Never was never will be. |
Keyboardcowboy |
Posted - 12 Nov 2004 : 00:05:11 quote: [i] Og mine indlæg iaften slutter her, nu vil jeg øve mig i Fifa 2005, og så håber jeg at ledelsen efter en god nats søvn ændre sin mening !
Aften er gået, og nu er det blevet nat !
Nej Anders, det er netop ulogisk at vente, den logiske konklussion må være at det er bedre at spille "måske" ligegyldige kampe end det er at vente 3 uger, det gavner INGEN af spillerne at vente 3 uger, ingen af playoff spillerne kommer i bedre form, ingen af playoff spillerne for en god start på det nye spil. Det eneste det gavner er lidt mindre adminstrativt arbejde for ledelsen "ca. 30 min."!
Problemet er ikke om vi kan nå at afvikle kampene inden T1 starter, for det er jo bare at udskyde T1, peace of cake !
Problemet er at det er useriøst at skulle spille op til 3-4 uger efter turneringen slutter !
Selvfølgelig burde playoff afvilkes i 2004, lige så selvfølgeligt det er at playoff burde være afviklet umiddelbart efter at T3 sluttede.
Nu ved jeg godt at Jesper dukker op og siger at vi måske kan spille allerede om 3 dage, jubiiii ... det ville da være cool nok. Men det er jo så kun rent held fra ledelsens side !
Ledelsen havde åbenbart inden T3 startede forstillet sig at tingene skulle forløbe nogenlune sådan her "correct me if im wrong"
7/11 T3 slutter 21/11 Tilmelding til T1 slutter 22/11 1. div. kval spil starter 28/11 1. div. kval spil slutter 29/11 superliga/1div. playoff starter 6/12 Superliga/1div. playoff slutter 7-12/12 T1 starter
Hvis man ser på dette skema, så kan man se at det fra start af ville være meningen at superliga holdene skulle spille minimum 3 uger efter at T3 slutter, det kan bare ikke være rigtigt, heller ikke selv om 2005 først kom 7/12, så skal der bare ikke gå 3 uger fra den sidst spillede turneringskamp inden de vigtige playoff kampe.
Nu dukker der nok en op og siger, hvor har du alle de dato'er fra, der vil jeg så sige, at det kan man jo pænt nemt regne sig frem til ved at kigge på de mails vi har fået, og de indlæg der har været skrevet. Jeg går naturligvis ud fra at ledelsen ville give 1 uge til afvikling af playoff kampe.
Skal nok gå i seng og sove nu, og imorgen er jeg måske mindre morgensur, men det virker sku stadigvæk ulogisk ....
|
Anders Thorsen |
Posted - 11 Nov 2004 : 23:04:27 Damn guys gå lige amok! Synes dette er lidt af en storm i et glas vand.
Det virker efter min opfattelse logisk, at playoff-kampene først kan planlægges, når man ved, om det overhovedet er nødvendigt at spille dem.
Endvidere synes jeg, at en turnering, der har været spillet med én version af spillet naturligvis også bør spilles færdig med denne samme version. Alt andet ville efter min opfattelse være unfair og inkonsekvent, og devaluere hele T3. Jeg må sige, at jeg er helt enig med Anders O i, at det ville være unfair for nogen at skulle spille playoff kampe i 2005. Eks.: Jeg var sgu ret skarp til 2004 sidst i T3, men har ikke rigtig fået taget på 2005 endnu - jeg ville sgu være led og ked af at skulle spille playoff-kamp i 2005, og ville også synes det var unfair.
Anyway, jeg kan sagtens se at der måske ikke er så meget tid til at få spillet playoff-kampene i, men det må kunne løses ved at udskyde T1 eller få dem spillet hurtigt. Desuden ved vi jo alle, at tingene er besværliggjort af at EA har sendt 05 på gaden for tidligt, og det bør man nok lige have i baghovedet inden man tænder af eller bliver pissed...i sidste ende er det en lille sag. |
IstvaN |
Posted - 11 Nov 2004 : 21:50:36 Yeah lets go. Forhåbentlig kommer der aldrig et sådant overlap mellem spillene igen. T3 sluttede mandag - det er torsdag i dag og playoff er lige op over. Så lang ventetid har der heller ikke været. |
birthek |
Posted - 11 Nov 2004 : 21:50:29 quote: Originally posted by Keyboardcowboy
Mine indlæg skyldes kun at jeg er pizzed over denne sag, ellers må jeg gentage mig selv, jeg bakker 110% op om den hårdt arbejdende ledelse !
Og mine indlæg iaften slutter her, nu vil jeg øve mig i Fifa 2005, og så håber jeg at ledelsen efter en god nats søvn ændre sin mening !
nu vil jeg så sige at ledelsen jo kan ændre mening idet jeg er en ud af 3... men min egen holdning, og hvordan jeg vil "stemme" i ledelsen fremgår vist rimelig klart |
AndersOlsen |
Posted - 11 Nov 2004 : 21:46:58 For fuck sake...
Magen til brok over ingenting skal man da lede længe efter. Jeg er en af dem der risikerer at spille playoff, det afhænger af antal tilmeldte til T1.
Flertallet herinde har spillet 2005 sideløbende med de sidste 8-10 kampe i fifa2004. Fifa2004 har hængt alle ud af halsen og de sidste kampe skulle bare spilles. Jeg har fandme sat mange point til på at spille 2005 som jeg synes er sjovere, i stedet for at koncentrere mig om 2004.
Der var deadline for sidste spillerunde mandag morgen, og hvis playoffkampene går i luften i løbet af imorgen eller lørdag, så er det min overbevisning at man ikke har glemt at spille Fifa2004 på 4-5 dage!
Vel er Fifa2005 et sjovere spil end 2004, ingen tvivl om det! - men det er sgu mest fair at spille playoffkampe i det gamle. Jeg er fx hardcore til Fifa2005 - og det ville være meget unfair for en given modstander at skulle bekæmpe mig i det, fremfor i 2004 hvor det givetvis vil være en meget lige kamp!. Hvis man skulle spille i det nye - hvilken spillefil skulle så bruges ?
Jeg vil helst spille med ver. 4 - og min modstander vil kun spille med org. filen - Hvad så ???
Så opråbet må være - at de sidste medlemmer skal give besked så kampene kan komme igang - og vi ALLE kan komme til at spille Fifa2005!
Game on! |
|
|