FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 GLHF - dip/netværksløsning

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
IstvaN Posted - 31 Oct 2005 : 20:39:41
http://www.fifa-island.de/thread.php?threadid=30503

Har ikke spillet 06, men har hørt at online modus sutter... Udover lag så spiller man altid på semi-pro med DIP, på easo altid med 50% i auto shifting og man kan ikke vælge skader fra/til... Det er i hvert fald noget af det den her uofficielle patch retter... Kan vist også hjælpe nogle gamepads med at fungere fuldt ud...

Håber det er noget DMT vil se på vedr. FIFA 06...

NB: Begge spillere skal have denne patch installeret før det virker.
14   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
birthek Posted - 08 Nov 2005 : 01:23:26
tjahh.... hvad tror du selv? .. derudover tåger goalien ligeså meget på easo som ved dir.ip
IstvaN Posted - 08 Nov 2005 : 01:10:57
Kan se I har valgt World Class som indstillingen til T1. Betyder det så at alle kampe skal spilles i EA Online? Det er jo det eneste sted hvor kampene rent faktisk kan spilles i World Class (medmindre der patches)
birthek Posted - 03 Nov 2005 : 19:14:04
quote:
Originally posted by IstvaN

Har svært ved at tro på at der ikke er forskel, da alle andre siger at FIFA kører på Semi Pro i multiplayer UANSET hvad man ellers har valgt. Det samme gælder for de 50% i autoshifting (det der gør at din kontrol af forsvarsspillerne skifter automatisk...)

Her er den så oversat til en række sprog med en mere letlæselig vejledning:

http://www.fifaportugal.com/pafiledb/uploads/launcher/

Men ok, hvad ved jeg, jeg spiller jo ikke FIFA 06 endnu så jeg kan ikke vide det 100%... Ligesom jeg heller ikke kan sige at Afrika virkelig findes med 100% sikkerhed da jeg ikke har været der, men når alle andre siger det vælger jeg alligevel at tro på det...

well jeg tror på det kører semipro ...

det kunne sagtens være sådan ... jeg tror bare ikke på det hjælper at modificere config.dat og ini.big for at kunne spille på humanlike ... målmanden tåger i hvert fald stadig ligeså meget - og det burde han ikke iflg. folk der har spillet humanlike...
IstvaN Posted - 03 Nov 2005 : 18:41:48
Har svært ved at tro på at der ikke er forskel, da alle andre siger at FIFA kører på Semi Pro i multiplayer UANSET hvad man ellers har valgt. Det samme gælder for de 50% i autoshifting (det der gør at din kontrol af forsvarsspillerne skifter automatisk...)

Her er den så oversat til en række sprog med en mere letlæselig vejledning:

http://www.fifaportugal.com/pafiledb/uploads/launcher/

Men ok, hvad ved jeg, jeg spiller jo ikke FIFA 06 endnu så jeg kan ikke vide det 100%... Ligesom jeg heller ikke kan sige at Afrika virkelig findes med 100% sikkerhed da jeg ikke har været der, men når alle andre siger det vælger jeg alligevel at tro på det...
birthek Posted - 02 Nov 2005 : 19:39:09
mht. den patch ... så vil jeg ikke anbefale at man installerer den, da vi efter test ikke kan konstatere forskel i gameplay...

derudover hvis man installerer den, så sørg for at patche tilbage til "original" før i afinstallerer ... ellers risikerer i, at de moddede filer ligger i jeres fifa, hvilket kan give problemer mod folk der spiller med originale filer....

BL Posted - 01 Nov 2005 : 00:11:13
Det er kan der være noget om Bo,

men jeg syns kun det er i pressede situationer.
Hvor man ikke ,lige kan nå ,at holde knappen i bund, i den tid det kræver.

Men jeg tror du har ret ; nogle spillere er for dårlige til "longball",eller der for stor forskel på spillernes "longball`s" ;-)

Hvilket til tider,kan være temmelig frustrerende,da 06 har "longball-feel" som 04
daugaard Posted - 01 Nov 2005 : 00:04:13
Ud over det kan det også overvejes at målmanden skal sparke bolden længere ud en han gør nu... Ikke ved målspark, der er det ok... men efter at have samlet bolden op... har set på et forum hvordan man ændre i config... Værd at tage med, for han sparker den ud som en tøs!
BL Posted - 01 Nov 2005 : 00:01:10

Fedt Claus!

Det lyder godt!

GoodPeace Posted - 31 Oct 2005 : 23:53:22
de der filefront filer med betteronline, de tilføjer vist bare
RENDER_EVERY_AI_FRAME=1
til cfg_l.ini/cfg_m.ini/cfg_h.ini så det kan man selv gøre, hvis man ikke gider vente på filefront.

Den anden fil, med virus og sjov i mirror-filen, den vil vi ikke lige smide op, men istedet vurdere om de settings de har ændret, er relevante for DMT og om de overhovedet gør en forskel i spillet - og så evt smide dem med i en installer herfra - uden virus :)
daugaard Posted - 31 Oct 2005 : 23:44:03
En henter og ligger dem op til DL på DMT's side!
GoodPeace Posted - 31 Oct 2005 : 23:02:50
hvis I henter den her patch fra diverse mirrors, så sørg lige for at jeres antivirus scanner kører og er 100% up to date, inden i kører installeren.

- jeg tror ikke Gucci&Lupus vil smide virus ind, men dem der stiller mirrors tilrådighed kan måske godt have beskidte bagtanker...
birthek Posted - 31 Oct 2005 : 22:45:43
mht. semipro vs. legend så synes patchen ikke at gøre en forskel på direct ip spil ...
IstvaN Posted - 31 Oct 2005 : 21:22:29
Og som claus siger... kør med low details og low resolution... hjælper har jeg hørt fra andre oxo..
IstvaN Posted - 31 Oct 2005 : 21:17:58
Nu vi er igang:
Patch to increase frame rating on Online Mode

After looking up in EA Foruns and others i have come up with a patch that rises up the frame rating when playing the Online Mode.
In Portugal we are all using it and we can now play FIFA 06 as we played the other versions, with a normal frame level.

Frist patch normally does the trick but if you have a slow PC you better download the Patch Online 2.0

@Created by - xLo^Trigun

-----------------

http://files.filefront.com/PatchOnlinerar/;4281838;;/fileinfo.html

Just extract this content to EA SPORTS\FIFA 06\data\cmn.
You must say "yes" to the overwrite option.

-----------------

http://files.filefront.com/PatchOnline_BetterFrames2rar/;4281833;;/fileinfo.html

If you have installed the other patch and still have low frames just install this one, and you should be fine.
This one is more to players that have a slow machine.

-----------------

You can play with other players that dont have it installed, its 100% safe , but you will see better results if both have it.

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.221.129.80