T O P I C R E V I E W |
Vidar Rekdal |
Posted - 02 Nov 2005 : 11:06:40 ja.. hvem? |
6 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
GoodPeace |
Posted - 02 Nov 2005 : 17:29:37 Vi bliver muligvis nødt til at tilpasse strukturen efter antal tilmeldte, men vi går umiddelbart efter en model ala det her:
Vi afholder kvalifikation til BMTs gruppespil.
Hold der ryger ud af denne kvalifikation, inviteres til Sub-Cup, ligesom de mest aktive buffere på det tidspunkt inviteres.
Sub-Cup afholder eventuelt indledende kvalifikations-spil - f.eks. med 8 hold videre.
3/4'erne fra BMTs gruppespil mødes med de 8 fra subcup kval'en og der afholdes 8.-delsfinaler herfra.
Vinderen af SubCup får en plads i hall of fame! |
birthek |
Posted - 02 Nov 2005 : 15:57:03 det er 100% korrekt . Det er tænkt at spillere udenfor division inviteres også. |
cmeilandt |
Posted - 02 Nov 2005 : 14:59:37 quote: Originally posted by zinky
quote: Originally posted by cmeilandt
Vel de spillere der ikk kval sig til BMT og buffere? Disse kommer vel med til evt. kval af SubCup?
Jeg tror ikke at buffere bliver inviteret til denne cup
Jo de gør.. Det var sådan set min tanke med det hele, og tror også Jesper har videreført den  |
zinky |
Posted - 02 Nov 2005 : 14:31:28 quote: Originally posted by cmeilandt
Vel de spillere der ikk kval sig til BMT og buffere? Disse kommer vel med til evt. kval af SubCup?
Jeg tror ikke at buffere bliver inviteret til denne cup |
caleb22 |
Posted - 02 Nov 2005 : 12:59:17 kan du ikke læse vidar eller er du ked af at andreas fra norge røg hjem fra slanke krigen igår 
men der er dem der ikke kommer med i bmt og længere fremme kommer der så 3'erne fra gruppespillet i BMT |
cmeilandt |
Posted - 02 Nov 2005 : 12:31:24 quote: Originally posted by Vidar Rekdal
ja.. hvem?
Vel de spillere der ikk kval sig til BMT og buffere? Disse kommer vel med til evt. kval af SubCup? |