FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Biggui

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
7kfum Posted - 05 Nov 2005 : 17:22:33
hej jeg vil spørge om der var nogen af jer som ved hvor man downloader biggui?
15   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
7kfum Posted - 19 Nov 2005 : 11:04:08
hvordan finder man ud af hvad for et ID nummer den spiller man har lavet har?
Tem Posted - 18 Nov 2005 : 15:27:01
Du skal bare omdøbe de filer du har downloadet så ID-nummeret svarer til den spiller du har lavet.
7kfum Posted - 18 Nov 2005 : 14:00:31
er der nogen som kan svare på om man kan downloade drogbas ansigt også ligge det ind på en spiller man selv har lavet?

hvis man kan hvordan gør man så?
Tem Posted - 16 Nov 2005 : 17:56:58
Nej, så du skal bare finde ud af hvilken zdata, du skal have fat i..
7kfum Posted - 16 Nov 2005 : 17:52:05
jamen dem der har standard ansigter har IKKE en (eller flere) fil inde i zz_data...
daugaard Posted - 16 Nov 2005 : 15:44:12
quote:
Originally posted by 7kfum

@tem: Men hvad for en ska jeg ligge den ind i bare en af z_dada filerne er det lige meget?

Som jeg fortalte dig over MSN skal du lede efter de filer der hedder det samme som dem du har downloaded.
Hvis du ligger dem ind i tilfældige mapper fucker du dit fifa op!
Tem Posted - 16 Nov 2005 : 15:39:54
Nej, det er ikke ligemeget hvilken zdata-fil du ligger dem i. Jeg ved bare ikke hvor de forskellige ting skal ligge i 06. Bo?
7kfum Posted - 16 Nov 2005 : 14:23:50
@tem: Men hvad for en ska jeg ligge den ind i bare en af z_dada filerne er det lige meget?
daugaard Posted - 15 Nov 2005 : 23:27:41
Chau som har lavet de andre Creation Centre er igang med CC06. Jeg holder øje med hvornår han evt. releaser den.

Ud over det så er der lagt et hav af spillerdragter ind i vores lille GXF database hvis det skulle have interesse. Samt et program til at ligge (rigtige) lækre støvler ind istedet for de skåd EA pikant sko.
Tem Posted - 15 Nov 2005 : 22:59:16
Alle spillerne har et bestemt nummer der er relateret til den måde de ser ud på. Så ja, du skal bare ligge filerne ind i z_data-filerne - standard ansigterne vil bare blive overskrevet.
7kfum Posted - 15 Nov 2005 : 20:22:12
hej jeg ville spørge om hvordan man får ansigter til de spillere der har standard ansigter?

eksempel vis: jeg har downloadet cicinhos ansigt men jeg ved ik hvordan jeg får det ind i spillet fordi hans ansigt i spillet er jo bare et standard ansigt så det står ik i zzdata filerne...

ska man bare ligge filerne ind i zzdata filerne?
7kfum Posted - 09 Nov 2005 : 19:36:44
quote:
Originally posted by GoodPeace

quote:
Originally posted by 7kfum

hvordan bruger man biggui?

altså hvordan får man nye ansigter ind i fifa 06?

- biggui er ikke det mest brugervenlige program, men såvidt jeg husker er det:

- find den zdataXX.big fil, hvor dit ønskede ansigt er i, og åbn det ønskede ansigt fra denne fil
- importer det nye ansigt fra en bmp fil
- gem det ændrede ansigt
- gem zdataXX.big filen

- det er nok en rigtig rigtig god ide lige at tage en backup af zdata filerne, inden du går i gang..

hvordan finder man ud af hvad for zdataXX.big det er ens spillers ansigt ligger i?

og hvordan importere man det nye ansigt fra en bmp fil?
Tem Posted - 09 Nov 2005 : 18:46:45
Der er jo blevet lavet CC til de sidste par spil, så mon ikke der ogsså kommer til 06..?
birthek Posted - 09 Nov 2005 : 18:40:06
Hej 7fkum ... du skal få fixet den signature med dit navn, ellers bliver din user desværre slettet - og det vil vi helst undgå
7kfum Posted - 09 Nov 2005 : 18:22:26
er der et lettere program til at få ansigter over i fifa06 med?

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.142.54.53