FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Hr. Kamil udtaler sig:

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
Kamil Posted - 06 Nov 2005 : 18:30:16
den polske fodboldpresse "Pilka Nozna" fangede Kamil til en fodbold afslutningsfest hos Wisla Krakow, og ikke mindst den sidste for Kamils vedkommende i anledning af hans klubskifte fra Wisla Krakow til Benfica.

Det hele startede med G. Rangers i sin tid i Scotland hvor Kamil besøgte landet en ferie og blev træner for Rangers :)
Senere viste det sig at trænerjobbet ikke var så nemt som det så ud og Kamil blev arbejdsløs. Efter et stykke tid fik han et opkald fra Laudup om at komme og se på sager i Amsterdam hvor der senere ventede ham et job hos Ajax. Efter 3 sæsoner beslutede hr. Swiostek at søge nye udfordringer I BvB Dortmund. Det blev faktisk nogle gode år i BvB og resultaterne var tilfredstillende, indtil Kamil fik hjemve og drog hjem til Polen efter at have forhandlet med Wisla Krakow. Her følte han sig rigtig godt tilpas og alle elskede den charmerende manager. Det blev til nogle gode år med bl.a. en superliga titel og en række priser som Polens bedste manager år efter år.

" Jeg følte mig rigtig godt tilpas i at få lov til at være manager for et af polsk bedste hold, og det blev nogle meget gode år for mig her i Polen, men jeg synes at det begyndte at gå lidt ned af bakke sidste sæson, faktisk var det så skidt at vi fra den nye t1 kunne se Wisla i 1.div. of DMT. Men heldigvis slog vi Palermo i playoff og beholdt pladsen i suppen hvor vi hører til.! Jeg overvejde at stoppe med at være managere umiddelbart kort tid efter dette, ikke helt væk fra fodboldens coach side, men måske en pause på nogle sæsoner, men sådan gik det ikke. Jeg blev ringet op af Benfica og fik at vide at klubben manglede en talentfulde manager og at jeg var manden der lige kunne fuldføre opgaven og bringe holdet liige til tops. Jeg tog provatfly derover og så klubben. Jeg blev overrasket over den venlighed jeg fik og den respekt fra alle mine kommende spiller. Forhandlingerne gik i gang og jeg underskrev en aftale med klubben. Jeg er glad for at portugesisk fodbold lod mig blive i DMT og kæmpe videre om titler, hvilket jeg bestemt mener spillerne er til i min kommende klub... udtaler Kamil med et smil på læben....
1   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
birthek Posted - 06 Nov 2005 : 18:34:07
Barcelonas træner ønsker Benficas nye træner held og lykke i kampen om 2. pladsen i superligaen...

Derudover må man sige at Wisla har mistet en slagkraftig træner, der har hevet en del DMT titler til klubben

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.117.73.187