FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Løsning på diverse bug-problemer..måske?

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
birthek Posted - 22 Nov 2005 : 22:19:07
Endnu en tråd til diskussion ...

Der er som tidligere nævnt kommet patches der forsøger at ændre spillet til det bedre...

Istvan postede den tidligere, men hverken Claus eller jeg kunne få det til at virke i multiplayer...

http://www.fifa-online.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=3175

Nu skulle det imidlertid virke - i hvert fald er ESL-ladder - skiftet til den nye version af patchen (lad være med at dl fra overnnævnte topic) og forskellen er primært, at målmandens skill level skulle være ændret fra semipro i multiplayer til det højeste niveau.

Dette skulle også betyde slut med en masse ensartede scoringer (indtil vi finder de nye) som indlægsmål og bizarre langskud...

den kan findes her;

husk at skifte til "original" inden i spiller dmt kampe .. ellers går det ned ...

http://www.esl-europe.net/eu/fifa2006/news/17348/

15   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
superstar Posted - 03 Dec 2005 : 02:27:38
shhhhh Morfar død over alle indlæg ???? hvordan fanden har du så tænkt dig at score i fremtiden LOL ups
SpeZ Posted - 02 Dec 2005 : 22:20:42
En ting som jeg har fundet ud af.... Der er meget stor forskel på hvilket stadion man spiller på.
I de internationale kampe spilles der engelsk 3 division og sunny day..
Jeg har lige spillet 3 kampe mod anders n. 2 af kampene med engelsk 3 division og sunny day de kørte perfekt, og så en med standard. Mener at mit hold's stadion hedder ovalt stadion, der var simpelthen så meget loss så det var løgn. Mine spillere reagerede først ½ år efter jeg havde trykket.
Vidar Rekdal Posted - 27 Nov 2005 : 14:43:45
Det er så meget man skal installere for at spille i DMT maaaaan.

Fifa Spille fil , snart legend patch , msn icq irc :D hamachi
Keyboardcowboy Posted - 27 Nov 2005 : 14:35:33

Er da iøvrigt temlig sikker på at den nye "fil" er bedre .....
men så må vi bare glæde os til den kommer...

Alternativt kunne man ligge turneringen brak i 14 dage, så alle fik tid og mulighed for at øve med de evt. nye indstillinger.

Men syns som sagt at det er noget knold at skifte "midt" i det hele.
Keyboardcowboy Posted - 27 Nov 2005 : 14:22:04
Og hvad så om 14 dage, når vi finder noget nyt og smart, så skifter vi igen.....

Syns simpelthen det er weltclasse "not" at foreslå et skifte efter sæsonen er gået igang.

cmeilandt Posted - 26 Nov 2005 : 22:50:46
quote:
Originally posted by Asse

Jeg synes faktisk vi skal begynde med det nu..

Mener ikke at vi kan være tjent med, at ekstremt mange indlæg og ekstremt mange skud for en bestem vinkel går ind ca. hver gang..

Legend giver som sagt meget mere udfordring, og indtil videre har jeg ikke kunnet gennemskue en god vinkel at score fra eller en måde at slå et godt indlæg på..

Så lige nu kan det imo kun gå for langsomt med at få skiftet til Legend.

ENIG!
Asse Posted - 26 Nov 2005 : 21:46:24
Jeg synes faktisk vi skal begynde med det nu..

Mener ikke at vi kan være tjent med, at ekstremt mange indlæg og ekstremt mange skud for en bestem vinkel går ind ca. hver gang..

Legend giver som sagt meget mere udfordring, og indtil videre har jeg ikke kunnet gennemskue en god vinkel at score fra eller en måde at slå et godt indlæg på..

Så lige nu kan det imo kun gå for langsomt med at få skiftet til Legend.
Keyboardcowboy Posted - 26 Nov 2005 : 13:25:33

Kan kun give Peter ret ...........

Det vil da være bindegalt at skifte !
SpeZ Posted - 26 Nov 2005 : 13:07:14
jeg synes vi skal vente til næste t, inden vi evt kan tage den i brug.... Der er en orden man skal følge her, nu er vi i i fuld gang med denne T, så duer det ikke at der kommer noget midt i det hele...
Morfar Posted - 26 Nov 2005 : 12:51:15
skift til den til nu DØD OVER ALLE INDLÆG!!
zinky Posted - 24 Nov 2005 : 19:00:02
Jeg synes at vi måske skulle skifte til legend efter denne runde.
SpeZ Posted - 24 Nov 2005 : 17:04:24
ja jesper jeg mener skill level.....

jeg spillede en kamp i går mod en af mine m8s fra mYm og han havde fundet en måde at score på hvor målmanden tågede på trods af legend patchen.... men generelt hjælper den meget på målmanden.
birthek Posted - 24 Nov 2005 : 15:41:18
passer ikke helt vidar... hele holdet skifter til "legend", således burde ai også forbedres en smule ...
Vidar Rekdal Posted - 24 Nov 2005 : 15:23:07
efter lidt træning med den nye patch så finder man ud af hvordan man scorer målene. Da spiller man på den måde tror jeg. Så er det de som finder den bedste måde der ligger på 1 plads ved slut af en T. :D

Og til alle det er kun Målmand der bliver ændret. Der kommer ik nogen gavepakke fra oven med en superstar angriper der driller hele forsvaret.
birthek Posted - 24 Nov 2005 : 15:11:33
quote:
Originally posted by Keyboardcowboy

Der er klart for enhver at jo flere typer af mål man lukker af for, jo færre måder bliver der at scorer på ..... jo færre måder der bliver at score på, jo mere ensformigt bliver både spillet og spillestilen .... 2005 er et godt eksempel.

Så kan man altid diskutere hvad der er bedst

men igen ... bliver der ikke nødvendigvis lukket af, men det gøres sværere at score på visse meget anvendte måder - eksempelvis langskud og indlæg ... hvilket umiddelbart burde være et argument mod den påstand

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.119.172.175