T O P I C R E V I E W |
Tv3-Luna |
Posted - 01 Dec 2005 : 01:35:06
Breaking News.
Wolverhamptons spiller måtte rejse hjem fra Palermo uden manager Thomas Morch, Der tilbageholdes af Italiensk Politi. Dramaet skete efter et knusende nederlag på 6-2 i SubCup , Eller som de siger i Italien Suba Della Cuppa. Wolverhampton fik udlignet til 2-2 og der valgte Thomas Morch at skifte til 3 angriber i håb om fuld point høst, men istedet fik Palermo scoret 4 mål i de sidste 10 min. Denne taktiske ændring fik Wolves unge angriber til at give Thomas Morch en negativ bemærkning på vej i omklædnings rummet. Thomas Morch græd, nynnede en sang og trak eftersigende en kniv og begyndte at stikke ud efter Kenny Miller. Politiet var hurtig over Wolves ustyrlige Manager og fik ham i håndjern.
Vi har kendskab til Hr.Morch. sidste år havde han drukket sig fuld under en kamp mellem Boca Juniors og Palermo. og midt i anden halvleg løb han grinede ind på banen med en flaske i hånden og sparkede et frispark som Palermo skulle til at tag. Vi troede på det tidspunkt det var en Streaker, men senere viste det sig at det var Hr Morch. ( udtaler Fernado Serigo Palermo Politi)
|
4 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
d0nN |
Posted - 01 Dec 2005 : 17:39:30 sry Asse, men jeg tror vi har fundet den næste træner til AGF  |
Tv3-Luna |
Posted - 01 Dec 2005 : 17:26:56 Nej Vidar. Jeg er blevet fløjet hjem til Wolverhampton |
Vidar Rekdal |
Posted - 01 Dec 2005 : 11:53:56 ? er dette en afsked ? |
Kasper Thomsen |
Posted - 01 Dec 2005 : 11:43:58 Braaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!! |