FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 ....slut

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
GoodPeace Posted - 18 Dec 2005 : 23:27:25
Det er med beklagelse, at jeg meddeler at jeg trækker mig fra DMTs ledelse.

Jeg har haft en god tid i ledelsen sammen med Jesper og Anders (og Morten i sin tid), og vi har nået en masse sammen for DMTs bedste.

Nu har jeg dog nået det punkt, hvor jeg ikke selv er tilfreds med min tidsmæssige indsats og med den energi jeg kan overkomme at ligge i DMT. Derfor vælger jeg at stoppe nu, mens legen er god, og overlade pladsen til nye kræfter.

Jeg beklager at jeg ikke kunne indse dette før det netop overståede valg.

Jeg vil naturligvis lade det være op til Anders og Jesper at fastsætte en procedure for min eventuelle afløser, så det vil I sikkert høre mere om en af de næste dage.

Jeg spiller naturligvis T1 færdig, og når T2 kommer, så må vi se om ikke jeg kan findes på græsset igen.

Tilbage er der kun at sige tak for samarbejdet til Jesper og Anders - det har fungeret upåklageligt. Jeg er sikker på at I kan fortsætte i en god tid endnu, og gøre DMT endnu bedre.

Derudover vil jeg gerne sige tak til alle DMT'ere, for at jeg fik lov at styre DMT fremad i et par års tid.

over and out. vi ses på græsset
11   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Keyboardcowboy Posted - 19 Dec 2005 : 13:51:31

Ja.....

Det er fandme ærgeligt det her, ikke at Jeppe og Anders ikke gør et godt stykke arbejde "for det gør de", men du har igennem mange år været den store motor på "midtbanen" ......

Men håber du bevarer græsset under skoene, så vi stadigvæk kan få trillet noget Fifa !
Vidar Rekdal Posted - 19 Dec 2005 : 12:17:37
Så var det sandt. Utrolig nok så mister Ledelsen/DMT en stor ressurs person. Claus synd din tid ik strækker til. Besked til alle no skal i bare passe jer, Inters store mafiaboss har sluttet med insidejobs og konsentrerer sig kun om Adriano og CO. dvs. 1. div. watch out Claus kommer og spiser jer :) Hvordan skal vi nu få ledet dmt i havn ???
SpeZ Posted - 19 Dec 2005 : 11:48:29
synd og ærgeligt, men sådan er det nogle gange desværre..
casper_d Posted - 19 Dec 2005 : 10:08:43
Er også meget ked af at høre du stopper. Du har, i fællesskab med de to andre, lavet et suverænt arbejde for DMT. Altid let tilgængelig; altid positiv med godt humør.
Tvivler på at DMT kan finde en fuldgod erstatning for dig, men vi må jo prøve..

Alt godt fremover, snakkes ved..
Vidar Rekdal Posted - 19 Dec 2005 : 09:11:47
Det er ik 1 april idag ? hvad sker der
caleb22 Posted - 19 Dec 2005 : 00:22:51
ja claus selv om vi ikke altid har været enig er det sgu syndt du har mistet pusten, men fair nok du vil have pause.
BL Posted - 19 Dec 2005 : 00:16:01
quote:
Originally posted by Asse

Meget ærgeligt..

Jeg vil gerne sige dig mange tak for din kæmpe indsats, og for at du har gjort FIFA sjovere for os andre..

Vi burde afholde en testimonial

Det syns jeg er en rigtig god ide , mindre kan da ikke gøre det ,
hvordan havde du tænkt det skulle løbe af staben?
Asse Posted - 19 Dec 2005 : 00:05:13
Meget ærgeligt..

Jeg vil gerne sige dig mange tak for din kæmpe indsats, og for at du har gjort FIFA sjovere for os andre..

Vi burde afholde en testimonial
BL Posted - 18 Dec 2005 : 23:52:07
quote:
Originally posted by IstvaN

Sad news :(

Håber du holder dig til FIFA scenen selvom du ikke længere vil være leder... Du har gjort et kæmpe arbejde som leder og skal have en stor del af takken for at DMT's struktur har udviklet sig så godt som den har siden jeg først loggede ind...

Anyways - enig
IstvaN Posted - 18 Dec 2005 : 23:37:17
Sad news :(

Håber du holder dig til FIFA scenen selvom du ikke længere vil være leder... Du har gjort et kæmpe arbejde som leder og skal have en stor del af takken for at DMT's struktur har udviklet sig så godt som den har siden jeg først loggede ind...

birthek Posted - 18 Dec 2005 : 23:31:23
well ... havde en mistanke om at denne tråd ville komme op i løbet af aftenen ...

tak for vores samarbejde over 2½ år - det har været supergodt, og vi har fået lavet en masse gode ting i DMT...

derudover har det været kanon at arbejde sammen på en fuldstændig uproblematisk og konfliktløs måde - er vist ikke mange punkter vi har været uenige om over de sidste 2½ år ...

...bortset fra forummet som nu bliver forvandlet til et klippe/klister helvede...

men så må vi jo mødes på banen istedet

anders og jeg er enige om at udskrive valg om den sidste plads i ledelsen så hurtigt som muligt ... så endnu engang må I til stemmeurnerne DMT´ere....

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.137.188.121