FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 cc06

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
GoodPeace Posted - 20 Dec 2005 : 22:56:01
http://downloads.soccergaming.com/download.php?id=00010093

11   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
daugaard Posted - 21 Dec 2005 : 14:45:49
Ok... Det kan godt være det ændre noget. Men det er ikke noget som får fifa til at miste forbindelsen i online gaming. For i fifa2005 havde jeg ændret på en del af dem med hensyn til placering af numre på shorts og ryg som var i vejen for kit grafik.
GoodPeace Posted - 21 Dec 2005 : 13:22:26
Placeringen af nummeret på shorts/trøje var i fifa.db i fifa 2005, så derfor jeg bare tænkte, at det måske også var gældende for kraven.....prøv at ændre på nummer-placeringen på trøjen med CC, luk og gem, og se om fifa.db har fået nyt timestamp i win explorer.
daugaard Posted - 21 Dec 2005 : 12:57:24
Det har intet med fifa.db at gøre vil jeg mene. Alt grafisk foregår på kun på ens egen PC..
Testet er det også... Spillede med Torben i aftes efter ændring af AGF's krave.
GoodPeace Posted - 21 Dec 2005 : 10:07:50
Bo, ved du om den kravetype er angivet i fifa.db - for så skal man lige passe på med at lave den slags ændringer i CC06, da spillet så muligvis vil disconnecte, når man spiller online. Derudover vil fifa.db blive overskrevet med DMT udgaven næste gang man kører dmt filvælgeren..
daugaard Posted - 21 Dec 2005 : 06:49:05
Det er det samme vil jeg mene... Men hvis man kun skal skifte en eller flere trøjer så er KitRaptor bedst. Men skal man rette andre ting end det kan man lige så godt bruge CC06. Hvis man eks. tager det nye AGF kit jeg har lavet så var kraven alm. rund på det kit som er med i fifa06 fra start. Men det nye 06/07 kit har "Flipper" på kraven. Hvis effekten skal kunne ses, skal man ændre krave typen på AGF home og away fra type 3 til type 1.
Så får spillerne den rigtige krave på...
cmeilandt Posted - 20 Dec 2005 : 23:42:22
Fungerer CC bedre som KitRaptor til at importe kits eller hvordan ?
BL Posted - 20 Dec 2005 : 23:36:21
quote:
Originally posted by GoodPeace

drogba jackson, med en sjælden sygdom

den frygtede pigment-tab lidelse
GoodPeace Posted - 20 Dec 2005 : 23:31:09
drogba jackson, med en sjælden sygdom
Tem Posted - 20 Dec 2005 : 23:27:37
Det kom han så ikke til - nu er han bare en hvid udgave af den gamle - fatter ikke lige hvad jeg har gjort galt
Tem Posted - 20 Dec 2005 : 23:14:01
Jatak - nu skal Didier Drogba sgu se ordetlig ud
daugaard Posted - 20 Dec 2005 : 23:06:09
Ja det er sku cool...
Kan kun opfordre folk til at kigge forbi GFX siden for grafik til brug i Creation Centre 06...

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.117.92.230