FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Min kvote for EA er opbrugt ha det godt drenge

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
superstar Posted - 03 Jan 2006 : 22:20:07
Ja så er min kvote for EA´s lorte spil opbrugt... gider ikke længere at være med til alle deres fejlbefængte skod spil.... så jeg stopper nu !!!!!!!!!!!!!!!! før nogen kommer til skade...
Humøret herhjemme har været meget fjendtligt faktisk siden 06 udkom, og lysten til at bruge mere tid og penge på EA´s skodprodukter er fra min side historie så jeg tager hermed min straf for at skride i utide.....men hvem ved.... det er jo ikke sikkert at den karantæne kommer til at betyde noget da det jo nok ikke bliver bedre med EA.
Jeg vil gerne sige tak til alle de gamle drenge for en masse gode år i DMT regi samt nogen fede træf.... specielt de første træf der blev holdt var fede... resten har sådan været lidt la la men ellers hyggelige....TAK FOR ALT
HYG JER ALLESAMMEN OG TAK FOR ALT ENDNU ENGANG !!!!!!!
15   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Totorules Posted - 08 Jan 2006 : 01:56:00
Hej Bjarne.

Jeg ville egentlig også gerne give dig et par klap på skuldrene med på vejen. Du og Jeg har nærmest fulgt hinanden op igennem divisionerne i flere år så det er med ærgrelse du stopper.

Jeg kender fornemmelsen og sidde med et skod spil glemme sent 2003.

Nok om det sund dig lidt hyg dig med familien og vend så tilbage når spillet igen bringer smil på læben.

Imens vil denne herre sørge for verdens eneste og bedste røde djævle passer butikken.

T2 er liverpool tilbage i Vejstrup hvor de hører hjemme..

Hyg dig du vil blive savnet......
GoodPeace Posted - 05 Jan 2006 : 22:17:22
øv Bjarne, en farverig spiller som dig vil blive savnet. Tak for de mange gode kampe gennem de sidste par år - jeg håber vi mødes igen på et online græstæppe en gang i fremtiden (EA/PES/??).

BL Posted - 05 Jan 2006 : 20:29:23
quote:
Originally posted by Keyboardcowboy

Men nok om det ...... at diskutere med dig er som at lave havregrød af mel ... umuligt og et uskønt resultat !

No Comments
Keyboardcowboy Posted - 05 Jan 2006 : 19:54:18

Selvfølgelig er det fint at Bj hører om de problemer han har skabt....
Men derfra og så til at diskutere regler, er der en bid vej.
Samtidig drejede topic'et allerede af banen da Alex begyndte at snakke om PES.

Mht. til om situationen var den samme året før, så kan jeg fortælle dig at det var den ikke "var vist selv leder på det tidspunkt", samtidig var det ikke 1 men 3 uger "bare for en ordens skyld"

Men nok om det ...... at diskutere med dig er som at lave havregrød af mel ... umuligt og et uskønt resultat !

BL Posted - 05 Jan 2006 : 17:07:38
quote:

Wrong igen Larsen, behøver ikke at udstille dig, klarer du fint uden mig

Din utilfredshed med reglerne, kan næppe sammenlignes med min tidligere utilfredshed, både fordi det intet havde med reglerne at gøre og fordi det var første gang situationen opstod.

Mht. til dette topic, så opfatter jeg det som et topic hvor Bjarne, siger farvel og tak ....

Ikke et topic hvor Bjarne gerne vil diskutere et par regler.....

Ps.: Vidar .... tsk tsk ... har du tænkt på at det var dig der var dårlig og ikke omvendt

Du er da utrolig JJ , den situation var precis den samme året før LOL
hvilket jo siger ikke så lidt om dig og din personlighed!

hvad angår relevans for dette topic , er det kun naturligt at Bjarne hører lidt om de problemer han har skabt ved halv deltagelse
hvordan ialverden kan du dog være uenig i det??????????
Keyboardcowboy Posted - 05 Jan 2006 : 16:51:34
Wrong igen Larsen, behøver ikke at udstille dig, klarer du fint uden mig

Din utilfredshed med reglerne, kan næppe sammenlignes med min tidligere utilfredshed, både fordi det intet havde med reglerne at gøre og fordi det var første gang situationen opstod.

Mht. til dette topic, så opfatter jeg det som et topic hvor Bjarne, siger farvel og tak ....

Ikke et topic hvor Bjarne gerne vil diskutere et par regler.....

Ps.: Vidar .... tsk tsk ... har du tænkt på at det var dig der var dårlig og ikke omvendt
BL Posted - 05 Jan 2006 : 15:56:35
quote:

Det nu engang nemmere at brokke sig når man føler sig snydt end når man bliver tilgode set .....

Lur mig om Bror ikke først brokkede sig over skadede spiller efter han selv fik en

Og underligt som man endnu engang har fået drejet et topic ud af dets oprindelige bane ....... Og så var det ikke engang Vidar der var på spil.

Det er så sandt JJ - hvad skete der for dig dengang du kom til at vente bare 1 uge for meget med playoff LOL

Hvorfor udstiller du mig negativt for noget du selv praktisere?
JJ?

og er dette topic ikke relevant?

så må du søge dine skolepenge tilbage betalt

100%ASSHOLE!!!
Vidar Rekdal Posted - 05 Jan 2006 : 14:05:33
Det her topic er bare en udmeldelse og skal igrunden gå per mail til ledelsen ?

Dessuden Johnny du klager ik på dårlig fisse heller før du har prøvet den ik ?
Keyboardcowboy Posted - 05 Jan 2006 : 13:23:51

Det nu engang nemmere at brokke sig når man føler sig snydt end når man bliver tilgode set .....

Lur mig om Bror ikke først brokkede sig over skadede spiller efter han selv fik en

Og underligt som man endnu engang har fået drejet et topic ud af dets oprindelige bane ....... Og så var det ikke engang Vidar der var på spil.
caleb22 Posted - 05 Jan 2006 : 12:56:16
nææ det er jo ligesom i fifa 2004 hvor jeg var i gruppe med bror der brokkede han sig heller ikke over nå andre fik skader.
Dsk1980 Posted - 05 Jan 2006 : 11:25:15
Tænkte på noget, Bror Larsen. Hvis nu du havde fået max point begge kampe og ellers ikke var berørt synderligt af det, havde du så også brokket dig højlydt?

BL Posted - 05 Jan 2006 : 02:18:34
klart nok , men denne situation er jo en anden ,end den der refereres til i det forslag du har lagt frem , og vel også i forhold til hvad der er beskrevet i reglerne?
Hvis jeg beslutter mig for at melde mig ud nu,ville det understrege misforholdene i en sådan grad,at det logisk set burde være til gavn for de andre..
men jeg satser dog på at kunne undgå det...
birthek Posted - 05 Jan 2006 : 01:03:18
well forslaget der er i det nye regeludkast kan du jo læse og kritisere ... er svært at forklare ... så nemmere bare at læse det i udkastet ... derudover så er dit forslag om 0-0 også en mulighed ...frygter bare det potentielt kan ramme ligeså slemt ...

mht. målene er det totalt ligegyldigt fordi målscoren først tæller efter indbyrdes opgør ... og det er meget meget sjældent det kommer dertil ... derudover er det så 9 hold der har fået en 5-0 sejr nu ... så kun de sidste 2 der reelt har tabt målscore ...
BL Posted - 05 Jan 2006 : 00:56:28
Glemte jeg at nævne de 66mål der lige blev tilføjet stillingen ved samme lejlighed?
og glemte jeg at sige , jeg mener at disse kampe burde dømmes 0-0 alle sammen?
og i tilfælde af at et udmeldt hold ikke havde nogle point ,skulle ha haft fjernet alle kampe fra programmet,uanset hvor i sæsonen man befinder sig.

Jesper? skal jeg selv ? eller tilføjer du det til forslag om rettelser i reglerne?
birthek Posted - 05 Jan 2006 : 00:48:17
well det er desværre sådan det ender når folk trækker sig før tid ... også derfor straffen er karantæne i løbende sæson + de to følgende ... det er pisse hamrende irriterende

i dette tilfælde er det Bror, der er blevet ramt uheldigt idet, han er den eneste der har haft pointtab i denne runde mod PSG, og derfor den eneste der har mødt Bjarne begge gange ... uden at høste max.point i den anden kamp ...

i revisionsforslaget til reglerne er der skrevet et ændringsforslag ind, der muligvis gør systemet lidt bedre ...

men helt grundlæggende er det desværre sådan ... at der altid er tabere, når en modstander trækker sig fra DMT i utide

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.117.156.84