T O P I C R E V I E W |
Natteulven |
Posted - 06 Mar 2006 : 17:05:19 Jeg syntes allerede nu om man ikke burde overveje en målmand som bliver så god som overhovedet muligt i T3 dvs at han få tal på 99 eller 100 ..
i stedet for at have en mand rendende rundt inde på linien som alligevel ikke kan holde bolden ? og som ik aner hvad han laver...
mener faktisk seriøst at målmanden i T1 var bedre end den som er i T2 Spillefilen :( |
15 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
SpeZ |
Posted - 17 Mar 2006 : 21:24:09 Efter at man er kommet igang med den nye sæson, vil jeg gerne lave en status. Jeg er godt tilfreds med den nye fil, den kører som den skal. Jeg har oplevet at det ikke er alle som har updateret til second edition fra 4/3-2006.. Generelt en mulighed til en evt. T3 fil at spillerne får mere boldkontrol og Målmanden generelt får bedre stats, men den tid den sorg/glæde. |
JBN |
Posted - 06 Mar 2006 : 20:38:23 quote: Originally posted by GoodPeace
quote: Originally posted by Vidar Rekdal
Hvad med og vælge et hold i FIFA 07 og lave alle ens og ikke pille mere ved skoden . Da kan ingen si noget. SKal sanktens maile EA og si de skal lave en fifa.db block :)
- det er vel lige præcis det, der er blevet stemt mest på til T2 - holdet er barcelona.
Ole, det er helt korrekt at keeperen i T1 filen er langt bedre end Valdes-klonen fra Barcelona, som vi alle har fået nu. Ærgeligt at der ikke var flere, der ville stemme på T1+legend kombinationen - muligvis af uvidenhed, muligvis af dovenskab, muligvis pga forudindtagethed - måske bare fordi de synes det var den sjoveste.
Jeg stemte på den nuværende fil fordi det var den eneste mulighed der var for at komme tæt på EA stats, men havde selvfølgelig heller set Milan stats plus legend(men den mulighed var der desværre ikke) for at målmanden skulle blive bedre |
GoodPeace |
Posted - 06 Mar 2006 : 20:07:17 quote: Originally posted by Vidar Rekdal
Hvad med og vælge et hold i FIFA 07 og lave alle ens og ikke pille mere ved skoden . Da kan ingen si noget. SKal sanktens maile EA og si de skal lave en fifa.db block :)
- det er vel lige præcis det, der er blevet stemt mest på til T2 - holdet er barcelona.
Ole, det er helt korrekt at keeperen i T1 filen er langt bedre end Valdes-klonen fra Barcelona, som vi alle har fået nu. Ærgeligt at der ikke var flere, der ville stemme på T1+legend kombinationen - muligvis af uvidenhed, muligvis af dovenskab, muligvis pga forudindtagethed - måske bare fordi de synes det var den sjoveste.
|
birthek |
Posted - 06 Mar 2006 : 19:41:59 quote: Originally posted by JBN
quote: Originally posted by Vidar Rekdal
100% enig så skal filen ikke rettes til efter nogle få's ønsker eller måske skulle vi prøve allerede ved t3 med ikke modificerede filer men plus legend for at få målmanden op på worldclass
to do nothing is to do something... |
JBN |
Posted - 06 Mar 2006 : 19:31:27 quote: Originally posted by Vidar Rekdal
100% enig så skal filen ikke rettes til efter nogle få's ønsker eller måske skulle vi prøve allerede ved t3 med ikke modificerede filer men plus legend for at få målmanden op på worldclass |
Vidar Rekdal |
Posted - 06 Mar 2006 : 19:18:46 Hvad med og vælge et hold i FIFA 07 og lave alle ens og ikke pille mere ved skoden . Da kan ingen si noget. SKal sanktens maile EA og si de skal lave en fifa.db block :) |
birthek |
Posted - 06 Mar 2006 : 19:05:11 quote: Originally posted by BL
quote: Originally posted by Keyboardcowboy
Så lev med det i har valgt, det er vi andre nød til ......
ja!! desværre er der nogle små-bugs med keeper som træder extra tydeligt frem med den valgte fil
Tror der er for mange barca fans i DMT LOL
...som JJ siger ...
derudover har der været rig lejlighed til at deltage i debat og udformning af potentelle filer.... |
BL |
Posted - 06 Mar 2006 : 18:54:45 well
vi debatere lystigt som du nok har observeret ,
og det fortsætter vi nok med lidt endnu ;-)
|
SpeZ |
Posted - 06 Mar 2006 : 18:47:48 Nu må denne debat snart stoppe....
Vi har altid spillet med målmanden på world class, det står endda i DMT's regelsæt....
Så fordi EA er så dumme at de laver en fejl at målmanden bliver semi pro, bliver vi ramt af det. Heldigvis kommer der et patch som bringer ham op på det niveau som vi plejer.
Fifa er det computerspil og det har altid haft sine skavanker. Fifa er et computerspil og dermed bliver det aldrig rigtig fodbold.
Det er et faktum er legend målmanden er meget bedre end semi-pro målmanden.
Vi kan så diskutere til en evt ny spillefil til T3 start om han skal have skill 99, eller hvad han skal....... |
BL |
Posted - 06 Mar 2006 : 18:45:46 quote: Originally posted by Keyboardcowboy
Her ville det jo være glædeligt om folk gad at teste ordenligt inden de stemte eller hørte på dem som havde testet ... tsk tsk nogen skal bare have det på den hårde måde.
Jeg stemte slet ikke på nogen fil ,og nåede også kun at teste en kombination, nemlig t1fil på legend , hvilket var ren succes ihvertfald mod en spiller som goodpeace
|
Keyboardcowboy |
Posted - 06 Mar 2006 : 18:37:59 Her ville det jo være glædeligt om folk gad at teste ordenligt inden de stemte eller hørte på dem som havde testet ... tsk tsk nogen skal bare have det på den hårde måde. |
BL |
Posted - 06 Mar 2006 : 18:36:21 quote: Originally posted by Keyboardcowboy
Så lev med det i har valgt, det er vi andre nød til ......
ja!! desværre er der nogle små-bugs med keeper som træder extra tydeligt frem med den valgte fil
Tror der er for mange barca fans i DMT LOL
|
MR-LarZEN |
Posted - 06 Mar 2006 : 18:29:32 Giver Johnny 100% ret |
Keyboardcowboy |
Posted - 06 Mar 2006 : 18:26:20
Så lev med det i har valgt, det er vi andre nød til ...... |
Keyboardcowboy |
Posted - 06 Mar 2006 : 18:20:37 Har jeg jo hele tiden sagt, spillet kommer til at minde om fifa 2005, men vil man ikke hører så må man føle som min far sagde inden han tog baseball battet ...... |