T O P I C R E V I E W |
birthek |
Posted - 07 Mar 2006 : 19:03:36 Well som en masse andre har jeg også problemer med at stoppe angriberne med den nye fil ... især i midten...
Personligt mener jeg manmarking er vejen frem...men det koster lidt i offensiven...
Brug midtbanespillerne til at manmarke modstanderen - især angriber/angriberne i midten er vigtige at få dækket af med markering fra midtbanen ...
Derudover handler det om, at undgå kontra...
Andre der har gode råd? |
9 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
daugaard |
Posted - 07 Mar 2006 : 23:25:29 Har fundet den røde tråd.... Fortælle om det... NÆÆÆ DU! |
Vidar Rekdal |
Posted - 07 Mar 2006 : 20:05:27 i mine to kampe jeg har spillet så har jeg ik set 1 hurtig angriper. mine er heller ikke hurtige
I spiller med en anden fil end jeg ? |
casper_d |
Posted - 07 Mar 2006 : 20:03:50 quote: Originally posted by Keyboardcowboy
Stem for en anden spillefil til næste T
YEAH! |
SpeZ |
Posted - 07 Mar 2006 : 19:58:58 mine angribere kan ikke stoppes.... |
Asse |
Posted - 07 Mar 2006 : 19:57:13 Tjaa..
Kodeordet til at stoppe hurtige angribere... Man-marking for alt i verden.. Sørg for at spille defensivt..
Og pas nu på den fløj ! |
GoodPeace |
Posted - 07 Mar 2006 : 19:41:57 - dejligt med et konstruktivt indlæg, jeg får helt lyst til at rejse forslag om direkte eksklusion af folk, der poster blå flodhest-citater
Zonedefence og manmarking med midtbanefolk mod modspillerens angribere synes jeg også er en glimrende metode til at sikre at man har masser af folk med hjemme til at lukke af. Samtidig mener jeg stadig at man selv skal sørge for at trække sine mænd med tilbage, når modstanderen erobrer bolden og kører fremad - man skal ikke nødvendigvis presse bold-holderen lige med det samme, da det ofte bedre kan betale sig at løbe bagud, og enten fange ham, eller vente til han nærmer sig en anden mand i ens egen kæde længere bagude. På den måde har man både forsvareren fra bagerste kæde, samt den hjem-tagne midtbanespiller til at fange bolden....håber det var forståeligt
|
Keyboardcowboy |
Posted - 07 Mar 2006 : 19:36:38 Stem for en anden spillefil til næste T |
Morfar |
Posted - 07 Mar 2006 : 19:29:07 de ska bare ha' et slag med køllen!! DØD VED KØLLE! |
zinky |
Posted - 07 Mar 2006 : 19:13:11 brug zonedefence |