T O P I C R E V I E W |
Don Corleone |
Posted - 09 Mar 2006 : 10:16:39 Til alle DMT'ere. Jeg har i den senere tid puslet med tanken om at genoplive en gammel traver DMT, nemlig Old Boys turneringen for mænd som er fyldt 30 år. Jeg skal nok stå for turneringen. Skriv i dette topic hvad du synes om ideen og om det kunne være noget for dig.
Der er allerede tilmeldt de 2 første deltagere. Molsing og undertegnede.
|
11 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
Don Corleone |
Posted - 16 Mar 2006 : 11:49:57 Kommer an på hvordan pausestatus registreres? Er det pause at C.Meilandt holder. |
caleb22 |
Posted - 16 Mar 2006 : 11:00:30 quote: Originally posted by Mr.Corleone
Status er at jeg skal have en hjemmeside gjort klar, lige som Lars Holst havde da han kørte turneringen. Og så skal vi nok lige have lidt flere med. Men jeg regner ikke med at der bliver startet op før efter sommerferien. Jeg vil gerne have det hele klart inden. Men hvis der er en som vil lave et udkast til en OLD BOYS hjemmeside, skal i ikke holde jer tilbage. Og hvis der er nogen som har en go ide til at navn, skal i bare spytte ud. Jeg er lydhør for alt.
Dette var alt fra Don S Aka the second oldest member in DMT
The second oldest member? mener du i forhold til hvor lang tid du har været med i DMT, for så vidt jeg ved er der 2 der er ældre end dig i DMT PT hehe. |
Don Corleone |
Posted - 16 Mar 2006 : 10:46:02 Status er at jeg skal have en hjemmeside gjort klar, lige som Lars Holst havde da han kørte turneringen. Og så skal vi nok lige have lidt flere med. Men jeg regner ikke med at der bliver startet op før efter sommerferien. Jeg vil gerne have det hele klart inden. Men hvis der er en som vil lave et udkast til en OLD BOYS hjemmeside, skal i ikke holde jer tilbage. Og hvis der er nogen som har en go ide til at navn, skal i bare spytte ud. Jeg er lydhør for alt.
Dette var alt fra Don S Aka the second oldest member in DMT |
daugaard |
Posted - 16 Mar 2006 : 10:39:22 Hvad er status |
AaB-ern |
Posted - 11 Mar 2006 : 18:40:46 God ide for de gamle
Nu får vi garanteret også en lilleput liga |
BL |
Posted - 09 Mar 2006 : 16:55:36 well , dette ku nok være noget for mig , men tilmelder mig først når det er officielt
|
Keyboardcowboy |
Posted - 09 Mar 2006 : 16:11:35 Hhmmmm ligner en på 20 år, føler mig som 18 årig, opfører mig som var jeg 16 år "nogle ville sige 12" men dåbsattesten siger noget andet, så count me in ! |
Don Corleone |
Posted - 09 Mar 2006 : 14:42:57 Tilmeldte i min OLD BOYS er: Morten Molsing Jan B Nielsen Martin Lauridsen Bo Daugaard Johnny"Keyboard" Jensen |
daugaard |
Posted - 09 Mar 2006 : 14:12:41 Jeg syntes det er en fremrivende ide... Der er ikke noget så ydmygende at blive revet rundt i manégen af en på 12 år.... |
Murphie75 |
Posted - 09 Mar 2006 : 12:33:37 Tæl mig med - Aldersmæssigt klarer jeg den lige |
JBN |
Posted - 09 Mar 2006 : 10:50:04 jeg melder mig straks under fanerne, om et stykke tid kan vi lave en for spillere over 40 så skulle der være en rimelig chance for noget metal til Milan |