FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Ærgelig tendens i dmt

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
SpeZ Posted - 11 Mar 2006 : 13:02:00
Der er desværre en ærgelig tendens som bliver værre og værre her i dmt. Hvis folk er bagud, eller det ikke lige går deres vej, så er der desværre mange som er begyndt at være meget usportslige.
Enten går det ud på at hamre på fælde knappen, så alt og alle bliver nedlagt hele tiden.
Ellers bliver der lavet selvmål i stor stil.
og sidst men ikke mindst, så skrider folk fra kampen.

Hvad er der blevet af den gode moral som ellers har været til stede..
Jeg gider ikke spilde min tid et sted hvor folk er ligeglade og opfører sig som pattebørn.............
15   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
AaBManden Posted - 20 Mar 2006 : 12:29:08
jeg synes også det er en ærgelig tildens,

RESTEN ER FJERNET DA VI IKKE GIDER SKÆNDERIER OG OPGRAVNINGER AF AFGJORTER SAGER.
AaB-ern Posted - 18 Mar 2006 : 21:57:42
Hvor mange vil lade en spiller løbe en friløber i 89 min ved stillingen 1-1?

Og forresten hvad er HUR?
SpeZ Posted - 18 Mar 2006 : 11:45:52
heh nu er jeg der ca kun 1 gang om ugen
caleb22 Posted - 17 Mar 2006 : 21:53:38
quote:
Originally posted by SpeZ

Nu lyder jeg sgu efterhånden som en sur gammel mand

Det ville jeg sgu også være hvis jeg avr ansat for HUR og skulle høre klage om alle de fejl i HUR man oplever hvr dag hehe
SpeZ Posted - 17 Mar 2006 : 21:18:40
JA selvfølgelig ville jeg også selv tage benene på folk på en friløber...

Det har ikke noget med det at gøre, det jeg har skrevet her vedrørende det, er henvendt til 2-3 specifikke episoder hvor folk er blevet sure fordi de har været bagud og derfor smadret på A knappen uafbrudt hele tiden, hver gang at man modtog bolden, uanset hvem og hvor det var. Det er alt..

Selvfølgelig kan man spille hårdt osv det er også i orden........

Jeg føler at jeg gentager mig selv..

Det virker som om at folk bare skriver for at skrive og ikke læser hvad der står......

Nu lyder jeg sgu efterhånden som en sur gammel mand
MR-LarZEN Posted - 12 Mar 2006 : 18:42:14
quote:
Originally posted by Dsk1980

quote:
Men det er ikke i orden at hver gang man modtager bolden at ens modstander hamrer på fældeknappen, at ens modstander ikke spiller overhovedet men udelukkende fælder ens mænd, hele tiden over hele banen...

Syntes også du skyder lidt bredt, for du får det til at lyde som om det er samtlige 90 min i kampen og man ikke laver noget som helst andet. Kan jeg redde point hjem ved i kampens sidste 30 min, få stoppet modstanderen, så gør jeg stadig det.

Det er nu engang min spillestil, om man bryder sig om den eller ej.

Korrekt.. Jeg ville sq da også ta benene på folk på en friløber hvis jeg foran 3-2 fx
MR-LarZEN Posted - 12 Mar 2006 : 18:40:35
quote:

Der er desværre en ærgelig tendens som bliver værre og værre her i dmt. Hvis folk er bagud, eller det ikke lige går deres vej, så er der desværre mange som er begyndt at være meget usportslige.
Enten går det ud på at hamre på fælde knappen, så alt og alle bliver nedlagt hele tiden.
Ellers bliver der lavet selvmål i stor stil.
og sidst men ikke mindst, så skrider folk fra kampen.

Hvad er der blevet af den gode moral som ellers har været til stede..
Jeg gider ikke spilde min tid et sted hvor folk er ligeglade og opfører sig som pattebørn.............

Spez du var også da også med i 2002 og sårn som jeg ser det, så er det vel samme problem som altid. Kan godt være problemet er eskaleret, men hvilken gruppe er det der gør det? Er det de meget unge eller ældre? Eller er det bare et bredt spektra?
birthek Posted - 12 Mar 2006 : 18:28:25
Der er vel ingen tvivl om, at det klart går udover dem der laver mange frispark ... dels via røde kort og dels via karantæner ... Det er vel bare en del af spillet?

At man så kan blive frustreret over det er en anden ting ... men kan man også af så meget andet når det ikke kører...

Quit er derimod en helt anden sag. Det er under normale omstændigheder 100% uacceptabelt. Reglerne er klare på det punkt her, og de vil blive håndhævet strengt...

Undtagelser kan være når en spiller afbryder pga. lag, men her genoptages kampe nprmalt umiddelbart efter med samme stilling som ved afbrud...
Dsk1980 Posted - 12 Mar 2006 : 15:19:34
quote:
Men det er ikke i orden at hver gang man modtager bolden at ens modstander hamrer på fældeknappen, at ens modstander ikke spiller overhovedet men udelukkende fælder ens mænd, hele tiden over hele banen...

Syntes også du skyder lidt bredt, for du får det til at lyde som om det er samtlige 90 min i kampen og man ikke laver noget som helst andet. Kan jeg redde point hjem ved i kampens sidste 30 min, få stoppet modstanderen, så gør jeg stadig det.

Det er nu engang min spillestil, om man bryder sig om den eller ej.
SpeZ Posted - 12 Mar 2006 : 15:03:05
quote:
At fælde modstanderen under en kamp, det kan der sku ikke siges noget til, der må Peter og andre nuppe en tudekiks hvis de ikke kan klarer mosten "gælder selvfølgelig ikke i de situationer hvor manden hele tiden fælder bare for at fælde", men at fælde for at forhindre et indlæg, det er sku helt iorden.

JA....

Det er jo heller ikke det jeg siger, det er fint at spille hårdt, det er ligesom dem som spiller over fløjen eller igennem midten, en spillestil.

Vidar Rekdal Posted - 12 Mar 2006 : 13:49:54
synes dog at dommeren er raus med kortene i denne versjon.
GoodPeace Posted - 12 Mar 2006 : 13:17:35
quote:
Originally posted by Keyboardcowboy

At hoppe ud før kampen er slut er skandaløst, bør udløse mindst 1 års karantæne ligesom til Anja.

At lave selvmål til sidst i kampene når man er bagud, er spild af andres tid, og som Spez korrekt siger, pattebarns agtigt.

At fælde modstanderen under en kamp, det kan der sku ikke siges noget til, der må Peter og andre nuppe en tudekiks hvis de ikke kan klarer mosten "gælder selvfølgelig ikke i de situationer hvor manden hele tiden fælder bare for at fælde", men at fælde for at forhindre et indlæg, det er sku helt iorden.

enig, rørende enig - også selvom Inter's hårde drenge har anlagt en mere blid stil her i fifa 06, hvor det endnu kun er blevet til et enkelt gult kort i officielle kampe (T1+T2).

Hvis man er typen, som ikke er god nok til at vinde på flot opspil og mange mål, så kan man måske redde sig en uafgjort ved at lave glidende tacklinger og dermed spil-afbrydelser hele tiden - og for så at undgå at få kortene, skal man jo træne i at lave de tacklinger, og det gør man så i træningskampene. Med måde selvfølgelig, så der skal være formål med at fælde en mand.
Esben Lauritsen Posted - 12 Mar 2006 : 13:14:21
Dette er jo præcis netop en af grundene til, at der IKKE skal noteres skader!
zinky Posted - 12 Mar 2006 : 13:14:05
quote:
Originally posted by Asse

Synes generelt at DMTere opfører sig rigtig godt under kampen.

Jeg er kun utilfreds med alt det whine, der kommer efter en kamp.

Derudover kan godt være jeg er lidt ømfindig, men for mig er det vigtigt at folk lige skriver "tfk" efter en kamp.

Og at man siger god kamp (gk) før kampen.. så man ved at nu er det nu vi spiller
Asse Posted - 12 Mar 2006 : 13:08:08
Synes generelt at DMTere opfører sig rigtig godt under kampen.

Jeg er kun utilfreds med alt det whine, der kommer efter en kamp.

Derudover kan godt være jeg er lidt ømfindig, men for mig er det vigtigt at folk lige skriver "tfk" efter en kamp.

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.136.22.12