Note: You must be registered in order to post a reply. To register, click here. Registration is FREE!
T O P I C R E V I E W
Natteulven
Posted - 15 Mar 2006 : 19:41:13 Ja nogle vil sige at jeg bare tuder over at tabe hele tiden .........du ved hvem du er
Men til sagen...
Jeg er gået ind i en overvejelse om jeg skal stoppe efter denne T, da jeg føler at jeg snart ikke har mere at give hvad angår fifa, mister gejst hele tiden, og ved hvert nederlag.. jeg VED godt jeg ik er god nok til suppen, jeg er ikke engang god nok til at skabe bare LIDT problemer for dem deroppe.. og i 1.div tvivler jeg også på at jeg ville kunne klare mig mere..
Min gejst er simpelthen ved at være væk, og efter 7 år hos DMT uden at misse en turnering hvad end det er cup eller anden turnering så føler jeg at min kvote er ved at være opbrugt. jeg har haft det sjovt disse 7 år meget sjovt endda. har mødt en masse nye mennesker.. eller det har jeg jo ikke har ik mødt nogen IRL endnu. men dem jeg snakker med virker flinke nok.
jeg har bare ikke den samme vindergejst som jeg havde i fifa 99 hvor jeg var overbevist om at jeg kunne slå alle, ja nu kan jeg ikke engang bide skeer med de hardcore gutter i suppen, jeg er begyndt at have problemer med ALLE jeg spiller imod selvom jeg træner stort set hver dag.
Men jeg BEDER jer kom med konstruktive ting.. for det sidste jeg har brug for er en flok latterlige kommentarer omkring det jeg skriver..
Bare en advarsel ... for det kan få bægeret til at flyde over hvor jeg så siger stop, enkelte vil kunne tillade sig at gøre det og de ved godt hvem det er.
Nu ved alle det.. at jeg er inde i kraftige overvejelser om at stoppe efter denne T.
på forhånd tak.....
13 L A T E S T R E P L I E S (Newest First)
AaBManden
Posted - 20 Mar 2006 : 16:17:06
quote:Originally posted by AaBManden
jeg er her ikk for at vinde! jeg er her for at have det sjovt og møde nye mennesker. jeg har det fint med jeg næsten ikk engang kan klare mig i anden division, jeg spiller bare for at spille, self er det sjovt at spille i de høje rækker men det er jo de mennesker der er her man møde de er rare, og jeg ville ikk kunne undvære en spændene kamp mod dig ole. håber du bliver!
plus ole du har en fantastisk figther evne, sidste gang vi spille var jeg foran 2 eller 3-0 og du kom tilbage og det endte i forlængetspilletid, det kunne jeg ikke have gjort
AaBManden
Posted - 20 Mar 2006 : 16:11:25 jeg er her ikk for at vinde! jeg er her for at have det sjovt og møde nye mennesker. jeg har det fint med jeg næsten ikk engang kan klare mig i anden division, jeg spiller bare for at spille, self er det sjovt at spille i de høje rækker men det er jo de mennesker der er her man møde de er rare, og jeg ville ikk kunne undvære en spændene kamp mod dig ole. håber du bliver!
Chrallle
Posted - 20 Mar 2006 : 16:01:15
quote:Originally posted by caleb22
quote:Originally posted by Chrallle
Hvis du simpelthen ikke kan holde det ud, så kan du jo også overveje at deltage i næste leder valg og prøve at hjælpe her på DMT istedet for at spille man behøver jo ikke at spille for at være en leder.
Jo det skal man vidst gøre, det mener jeg at man skal med 95 % sikkerhed, for at være leder.
Nå viste ikke det var sådan, undskylder så
Keyboardcowboy
Posted - 18 Mar 2006 : 22:33:57 Det ville være en skandale hvis du holdt op efter denne T ........
Vi skal sku have vores kampe engang imellem, så du bli'r bare hvor du er
SpeZ
Posted - 18 Mar 2006 : 11:47:15 Synes det ville være synd ole, men det er din egen beslutning. Du må love mig at du får tænkt det rigtigt igennem så du ikke fortryder...
Asse
Posted - 17 Mar 2006 : 21:58:09 Tjaa...
Du stod 1-1 med nr. 2 i Suppen i sidste sæson.... En kamp du rent faktisk fortjente at vinde....
Hvem siger det mest om ? Mig eller dig ?
caleb22
Posted - 17 Mar 2006 : 21:50:50
quote:Originally posted by Chrallle
Hvis du simpelthen ikke kan holde det ud, så kan du jo også overveje at deltage i næste leder valg og prøve at hjælpe her på DMT istedet for at spille man behøver jo ikke at spille for at være en leder.
Jo det skal man vidst gøre, det mener jeg at man skal med 95 % sikkerhed, for at være leder.
Chrallle
Posted - 17 Mar 2006 : 20:07:49 Det ville være trals hvis du holder, jeg syntes virkelig du har været en god modstanden, samt at du har været flink til at hjælpe med lidt små ting, som jeg iøvrigt syntes du har været god til.
Evt. prøv at holde en lille pause starte på en frisk, jeg taler af afaring når jeg siger at jeg nok er den der har ligt flest nederlag, tabte alle mine kampe men blev ved og ved, og nu er jeg da ved at være så god, uden at blære mig, at jeg kan konkurere med nogle af de lidt hårdere drenge. Hvis du simpelthen ikke kan holde det ud, så kan du jo også overveje at deltage i næste leder valg og prøve at hjælpe her på DMT istedet for at spille man behøver jo ikke at spille for at være en leder. Det kan du sikker finde ud af, du har iværtigfælde hjulpet mig en del. Tak for det!
Håber virkelige ikke du vil holde Og ellers må du have det godt.
MR-LarZEN
Posted - 17 Mar 2006 : 18:56:46 Jeg giver både Dominik og Jesper 100% ret.
Hvis jeg var dig så ville jeg droppe træningen og så bare spille div kampene for sjov.. Nemlig for sjov. For DMT handler om sjov. Jeg har holdt pause nu i 3 år og jeg gik dengang ligeså meget op i det som du gør nu og nok altid har gjort Det gør så det hænger en ud af halsen til sidst. Nu er jeg startet igen med det mål, at alt hvad jeg laver i DMT er for at have det sjovt. Jeg træner langt fra hver dag, men spiller mine div kampe og vinder jeg, så er det fedt, taber jeg så er det sq bare ærgeligt :D Bedre held næste gang som man siger.
Op med humøret. Mig kan du da fortsat slå
birthek
Posted - 15 Mar 2006 : 21:55:53 mange dele af Dominiks post er jeg enig i ...
selvom det er svært ... så er det vigtigt ikke at fokusere på dårlige resultater ... det er trods alt for sjov vi spiller ... men er da irriterende at få en dårlig sæsonstart ... hæng på ... det skal nok komme
Dsk1980
Posted - 15 Mar 2006 : 20:41:07 Olle, du er om nogen synonymt med DMT og alt det er. En gammel garvet herre......
At miste dig på "holdet" er lidt det samme som hvis de store hold mistede en vigtig spiller.
Det er - som du tit har sagt selv - blot et spil, og selvom vi alle godt vil vinde, så skal der være nogle der taber.
Du ved at jo hårdere man prøver noget, så mislykkes det, hvis man allerede er kommet ind på et sidespor. Lidt som at spille poker og miste en god sjat penge, og så ville spille mere og mere for at det skal blive bedre.
Drop de mange træningskampe - hold dig til få af de samme og lad være med at prøve mere og mere, for så er det jo det kikser...
Li'som med daaaamer.. Har du ikke en, gider ingen dig, er du fast i forhold, står de i kø... Ved hvad jeg taler om..:)
AndersOlsen
Posted - 15 Mar 2006 : 20:38:57 Først og fremmest, så har du bare at behandle drengene godt mens jeg er på Bahamas!!
Dernæst kan jeg sagtens følge dig - til dels af samme grund er jeg gået på ferie i denne omgang. Det er jeg fortsat meget tilfreds med, selvom jeg jævnligt følger med herinde, savner jeg ikke de daglige frustrationer.
Hvis det hænger dig så langt ud af halsen, så tag en pause efter denne sæson.. Tag en dyb indånding og en pause på 3-4 mdr, hvor tiden så vil vise om Fifa 07 er noget værd.. Om ikke andet kan du få lov at kæmpe mod undertegnede hvis spillet er noget værd..
Vidar Rekdal
Posted - 15 Mar 2006 : 19:59:07 Jeg synes pt. at du laver en del problemer når vi spiller mod hinanden. Men vores kampe har altid været tætte (læs også fifa 05) hvor jeg vandt 1-0 eller noget sådan i 1 div. Så du skal ik give op mener jeg. I stedet for at spille hver dag så skal du holde lidt fri. Og bare tenke på spillets sjove sider. Ikke bare tenke vind tab .resultatsmæssig altså. beklager bad Dorsk. Kamil indleverte alle mine dansk stiler HINT HINT Intercup Nattulvens.