Note: You must be registered in order to post a reply. To register, click here. Registration is FREE!
T O P I C R E V I E W
GoodPeace
Posted - 15 Mar 2006 : 22:34:54 Jeg havde en 1. divisions kamp med Yasir/Arsenal i den her runde, og da jeg så ham irc, foreslog jeg at vi fik den spillet. Jeg havde hørt en fugl pippe om lag hos ham, så jeg foreslog en træningskamp til at afprøve linien.
Vi prøvede først på hans hjemmebane, men der var slemt lag - i enkelte tilfælde ren og skær slowmotion.
Bagefter snakkede vi lidt om gfx settings, stadion, osv - alle de sædvanlig ting, og dem var der styr på, på begge sider.
Så prøvede vi min hjemmebane, da min linie er lidt større, så det kunne være det var bedre - det var det også, men der var stadig ret megen hakken og lag - det kom ofte i klumper af 10-15 mins spilletid.
Tilbage i irc, fik jeg Yasir til at sende et screendump af hans taskmanager, og sammen fik vi kigget på nogle af de processer, som han havde liggende - han prøvede at lukke mange af dem ned, og så tog vi ellers kampen - igen på min hjemmebane.
Der var virkelig markant forskel - i hele første halvleg oplevede jeg intet lag, og der kom blot lige en periode omkring 66. minut og igen i 80. minut - men det var til at overkomme, og kampen endte ganske retfærdigt 0-0 - selv om der var en nær 100% chance til Henry i den ene ende, og en flot helflugter fra Martins i den anden ende, men ind ville bolden ikke!
Tak for indsatsen - dejligt at der blev forsøgt på at gøre noget ved sagen!
11 L A T E S T R E P L I E S (Newest First)
AaB-ern
Posted - 17 Mar 2006 : 22:54:00
quote:Originally posted by MR-LarZEN
Hehe.. Lorte program..
Havde ikke et program kørende den vidste hvad var, så det er jo godt jeg selv ved det
hehe, det virker ok her, den kender dog ikke for mange programmer
MR-LarZEN
Posted - 17 Mar 2006 : 19:01:42 Hehe.. Lorte program..
Havde ikke et program kørende den vidste hvad var, så det er jo godt jeg selv ved det
AaB-ern
Posted - 17 Mar 2006 : 18:01:27 Her kan jeg anbefale et godt gratis program, Startup inspector, som viser de programmer du har til at starte når windows starter, og det har en beskrivelse af nogle af programmerne
korrekt, spyware kan være særlig slemt, men faktisk kan ALLE unødvendige programmer/processer på en pc skabe lag (fordi EA har kodet deres spil så underligt, at selvom man har en ganske kraftig PC, så er det ikke nok til online fifa...)
Vidar Rekdal
Posted - 16 Mar 2006 : 17:14:24 Spyware og sådant kan skabe lag.
GoodPeace
Posted - 16 Mar 2006 : 13:34:12
quote:Originally posted by OnyX
Ja, det er jo fint og godt - Dette er bare nemmere sagt end gjort når man ikke ved hvad den givne proces er og det er heller ikke alle der kan læse sig frem til det (af diverse årsager) og så er der dem der ikke må ændre på computerens opsætning.
Der er dog en løsning på dette - lav en vejledning til hvilke processer der er essentielle så folk kan lukke disse inden der bliver spillet kamp.
skulle vel have været: ...så folk kan lukke alt andet end disse inden....
Det kan dog stadig være svært at lave sådan en liste, da der kan være mange forskellige processer, som kan være harmløse og nødvendige på den enkelte maskine, alt efter hard-/soft-ware opsætning (f.eks. specifik process til trådløst keyboard - uden den fungerer keyboard ikke, men det er svært at liste samtlige producenters processer).
Hvis man i msconfig/taskmanager ikke lige kan gennemskue hvor et program/process kommer fra og hvad det bruges til så har jeg to metoder i detektiv arbejdet:
1. Google filnavnet, f.eks. har jeg på den her pc en igfxtray.exe i min taskman, og via google finder jeg hurtigt ud af at det er en process til gfx kortet, så den skal nok ikke lukkes ned
Posted - 16 Mar 2006 : 12:08:24 jeg fjernede alt der var med windåse også havde jeg ingen lag mod tim som jeg ellers plajer at have, men nu kan det self. også være ren held.. at der ingen lag var, det vil de næste par kampe vise...
OnyX
Posted - 16 Mar 2006 : 10:01:42
quote:Originally posted by IstvaN
Præcis! :)
Som Vidar skrev herinde om det samme. Åben "kør"/"run" i Windows menuen. Skriv "msconfig" og tryk OK. Gå hen i menuen "start" og fjern alle de der programmer der starter med windows uden nogen som helst grund. Så er det meget nemmere at holde sin computer helt optimal til kamp ;)
Ja, det er jo fint og godt - Dette er bare nemmere sagt end gjort når man ikke ved hvad den givne proces er og det er heller ikke alle der kan læse sig frem til det (af diverse årsager) og så er der dem der ikke må ændre på computerens opsætning.
Der er dog en løsning på dette - lav en vejledning til hvilke processer der er essentielle så folk kan lukke disse inden der bliver spillet kamp.
IstvaN
Posted - 16 Mar 2006 : 02:18:56 Præcis! :)
Som Vidar skrev herinde om det samme. Åben "kør"/"run" i Windows menuen. Skriv "msconfig" og tryk OK. Gå hen i menuen "start" og fjern alle de der programmer der starter med windows uden nogen som helst grund. Så er det meget nemmere at holde sin computer helt optimal til kamp ;)
BL
Posted - 15 Mar 2006 : 23:24:41
quote:Originally posted by birthek
drop de smiley´er indeni er du jo stadig en bitter mand helt ind til kernen
derudover lad indholdet være en opfordring til alle ... luk processor i taskmanager der ikke har funktion, hvis der klages over lag ...
Luk dem før der klages please..
birthek
Posted - 15 Mar 2006 : 22:42:29 drop de smiley´er indeni er du jo stadig en bitter mand helt ind til kernen
derudover lad indholdet være en opfordring til alle ... luk processor i taskmanager der ikke har funktion, hvis der klages over lag ...