FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 FIFA = BRÆK

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
Esben Lauritsen Posted - 23 Mar 2006 : 18:49:28
Jeg har lige valgt at knække min Fifa-cd og smide den i skralderen!

Af den grund, har jeg også valgt at quitte DMT for den her omgang. Jeg kan ikke overskue, at skulle mere af min tid på et spil, som er så gennemfyldt med fejl, at jeg virkelig har fortrudt at jeg har brugt de 250 kr. som spillet kostede!

15   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
GoodPeace Posted - 28 Mar 2006 : 21:14:13
quote:
Originally posted by AaBManden

jeg synes fifa spillene er ved at blive for store,
min computer kan tage rimelig gode spil..
men fifa er begyndt at lagge, og jeg burde kunne bruge fraps på samme tid ogs, men, nej!

det er EA shits der er noget galt med, ikke din computer

(højst sandsynligvis)
Tem Posted - 27 Mar 2006 : 22:15:25
Nye spil stiller jo hele tiden større krav til din comp, og FIFA er jo ikke engang særlig krævende i forhold til så mange andre gode spil. Sådan vil det altid være...
AaBManden Posted - 27 Mar 2006 : 21:20:04
jeg synes fifa spillene er ved at blive for store,
min computer kan tage rimelig gode spil..
men fifa er begyndt at lagge, og jeg burde kunne bruge fraps på samme tid ogs, men, nej!
Dsk1980 Posted - 26 Mar 2006 : 11:47:57
quote:
Originally posted by Vidar Rekdal

ja lidt :D

Smagte det?
Vidar Rekdal Posted - 25 Mar 2006 : 12:14:09
ja lidt :D
daugaard Posted - 25 Mar 2006 : 12:07:17
Har du nu drukket af natpotten igen Hr.Rekdal ?
Vidar Rekdal Posted - 25 Mar 2006 : 11:52:10
hahaha Ja I er tøser alle modstandere med store skeder
caleb22 Posted - 25 Mar 2006 : 01:16:16
Igen brokker vidar sig, men vil han hjælpe nej nej.
han går kun på brugsen, drikker tuborg går på fjeldet og smadrer røven, ligger drengen og snakker om modstanderens skede
Tv3-Luna Posted - 24 Mar 2006 : 20:45:11
Once again!! dont talk to this Vidaro. He is a Spammachine. not a real person .. Warning
Vidar Rekdal Posted - 24 Mar 2006 : 20:40:14
Dette kommer af at man tilmælder sig før man vælger spillefil. Dette må vendes om på ved næste T. Så personer kan ta standpunkt om de vil være med efter en afstemning af spillefil.
Her har Ledelsen gjordt en Big Mistake efter min pipe.

Eller måske det var bevisst så Dmt kunne oprettholde x antal spillere :D
birthek Posted - 24 Mar 2006 : 19:05:40
well jeg kan ikke tale på hele DMTs vegne ... men mener klart det er at foretrække at du spiller sæsonen færdig ... hvis du har nogen som helst motivation tilbage ..

så mit personlige svar er klart at det vil være den bedste løsning ...

omvendt er det bedre at trække dig nu ... end hvis du gør det om 2. spillerunder alligevel...
Esben Lauritsen Posted - 24 Mar 2006 : 19:02:06
Jeg synes ikke det er et forsvar Jesper - Jeg stiller nogle, i denne sammenhæng, relevante spørgsmål og som jeg selv giver udtryk for, så er det ikke fedt bare at smutte i en turnering - I nogen tilfælde (f.eks. mit ), er det dog bedre at smutte før tid end at forsætte - ikke kun for min skyld, men også for mine modstanders!

Hvis i mener turneringen er bedst tjent med, at jeg forsætter, så gør jeg gerne dette?! Samtidig kan i dog heller ikke forvente, at jeg har i sinde at gøre mig nogen umage for at give mine modstandere kamp til stregen.
birthek Posted - 24 Mar 2006 : 18:31:04
hvorfor skriver du så dette indlæg Esben, hvis du ikke har behov for at forsvare dig selv...

som du skriver er det noget lort at quitte midt i sæsonen ... og det skal du punkes for ... kunne forstå det hvis du ikke kendte spillereglerne, men det kan man vist ikke påstå er tilfældet ..

synes det er ærgeligt du skrider... men når du gør, så fortjener du et møgfald ... og det må du jo bare tage som en mand ... som en konsekvens af din handling ...
Esben Lauritsen Posted - 24 Mar 2006 : 18:02:44
Jeg ved ik' om i sidder og håber på, at jeg forsvarer mig selv?! Det er der ingen grund til - jeg ved skam udemærket hvor irreterende det er!

Men! - og ja, der er et MEN! Hvorfor skal man tvinge sig selv til at spille en sæson færdig, når man har midstet lysten til spillet? Hvorfor skal mine modstandere opleve min bitterhed resten af sæsonnen, når det kan undlades? Jeg har brokket mig over folk rigeligt gange, og ærlig talt, så er jeg træt af at gøre mig selv til grin og udbryde "LUDER!!!" efter hver kamp. Hvad og hvem tjener det? Jeg får min karantæne, og den acceptere jeg fuldt ud! Jeg ser bare ikke nogen grund til at i allesammen bryder løs herinde, og brokker sig over folk fordufter midt i turneringen - for ærlig talt... jeg har set og hørt på det masser af gange, og jeg tror efterhånden godt vi alle er klar over, at der ses med sure miner, når folk bare smutter!

Samtidig vil jeg benytte lejligheden til at takke Ole Andersen, Stefan Monin og Anders Nørgaard for nogle super år i DMT - jeg er sikker på, at vi stadig vil bevare kontakten fremover
SpeZ Posted - 24 Mar 2006 : 17:29:07
Til grin at skride midt i en sæson.........

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.118.154.78