T O P I C R E V I E W |
Vidar Rekdal |
Posted - 04 Apr 2006 : 21:55:50 Om antilag patch. Som jeg synes skaber meget forvirring når personer skal afvikle kampe. Har den ene forkert fil så ryger kampen ud. Det er min mening . Og Claus synes jeg snakker pis så han kicker mig fra #fifa-forever. Derfor ! |
15 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
IstvaN |
Posted - 06 Apr 2006 : 04:24:42 quote: Originally posted by GoodPeace
quote: Originally posted by IstvaN
hahaha DMT for helvede kom nu videre ^^
Bare fordi Vidar og mig opfører os som 2 pattebørn og sidder og kaster med mudder efter hinanden, så behøver du da ikke generalisere til resten af DMT - de er jo ikke nødvendigvis lige så tåbelige...
( - men du er måske ved at øve dig på at være journalist )
|
JBNJUNIOR |
Posted - 05 Apr 2006 : 19:50:48 den der antilag fil dur ikke mener jeg |
GoodPeace |
Posted - 05 Apr 2006 : 18:20:37 quote: Originally posted by IstvaN
hahaha DMT for helvede kom nu videre ^^
Bare fordi Vidar og mig opfører os som 2 pattebørn og sidder og kaster med mudder efter hinanden, så behøver du da ikke generalisere til resten af DMT - de er jo ikke nødvendigvis lige så tåbelige...
( - men du er måske ved at øve dig på at være journalist ) |
Murphie75 |
Posted - 05 Apr 2006 : 10:43:42 quote: Originally posted by Esben Lauritsen
Appropos spam Murphie...
Gad vide om det var hensigten ? |
Esben Lauritsen |
Posted - 05 Apr 2006 : 09:55:28 Appropos spam Murphie... |
Murphie75 |
Posted - 05 Apr 2006 : 08:19:43 HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT HØRT
|
IstvaN |
Posted - 05 Apr 2006 : 04:19:53 hahaha DMT for helvede kom nu videre ^^ |
Tv3-Luna |
Posted - 05 Apr 2006 : 04:05:38 I er forkert på den
jeg skulle spille en kamp med Joey. Vi snakkede lidt om vi skulle bruge Antilag patch, Så skriver Vidar hans "mening", som vi ved han kan ! Jeg blev ikke forvirret Claus!. jeg skrev; "jeg kan ikke høre noget" Fordi jeg godt kan lide at drille Vidar, vidste ik i var blevet uenige om det. Det var bare lidt Vidar "Spam" ! og mig der tog pis på Vidar
Ps; Antilag patch virker!. kredit til Claus for den. Ikke sikkert! den virker hos alle, men der er meget mere "flow" i det når jeg bruger den. kan godt se, der blir en mere ting at aftale, inden man siger GK! så må vi vise demokrati! på DMT.
Ved godt jeg kommer til at spille på San Siro når jeg skal møde Jan. Hvis jeg skal møde Bo D, han elsker grafik! det kan jeg ik se et problem i. Jeg ser det som en "FEAUTUR" (kan ik stave til det) et hjælpe middel som Claus har arbejdet med, som man kan bruge som hjælp. og det kræver bare en genstart af spillet for at skifte mellem Antilag.
Mit forslag er vi alle spiller noget mere fifa og diskutere mindre.
Lisbeth har talt, alle rejse jer
|
Murphie75 |
Posted - 04 Apr 2006 : 23:28:28 Dog ikke for at blande mig i denne diskussion :)
MEN kan da se at nogen herinde stadig forstår at copypaste/udstille sine fellow DMT´ere i et forum som dette
*GAAAAAAAAAB!*
KIKS! |
Yasir |
Posted - 04 Apr 2006 : 22:44:18 quote: Originally posted by GoodPeace
quote:
FoF|Lisbeth: jeg har stadig anitlag slået til [joey: ik mig.. DMTBOT enables 'Voice' status for FoF|Lisbeth FoF|Lisbeth: så det derfir FoF|Lisbeth: derfir FoF|Lisbeth: derfor [21:43] MILAN|VidarO-TV: antilag skaber mere problemer end hygge for jer muhahahahaha FoF|Lisbeth: synes jeg kunne høre nogen vrævle FoF|Lisbeth: vrøvle MILAN|VidarO-TV: antilag skaber mere problemer end hygge for jer muhahahahaha FoF|Lisbeth: andre der kunne høre et eller andet MILAN|VidarO-TV: antilag skaber mere problemer end hygge for jer muhahahahaha MILAN|VidarO-TV: antilag skaber mere problemer end hygge for jer muhahahahaha MILAN|VidarO-TV: nu hørte dui FoF|Lisbeth: Der er en underlig summen herinde MILAN|VidarO-TV: nu hørte du [21:44] peter6 has joined GoodPeace: vidar, kom nu med noget konkret og bedre til at undgå lag MILAN|VidarO-TV: hvorfor Fof fof er død DMTBOT enables 'Voice' status for peter6 GoodPeace: istedet for det bræk du lukker ud MILAN|VidarO-TV: antilag skaber mere problemer end hygge for jer muhahahahaha GoodPeace: sgu ikke til at holde ud at høre på MILAN|VidarO-TV: antilag skaber mere problemer end hygge for jer muhahahahaha MILAN|VidarO-TV: antilag skaber mere problemer end hygge for jer muhahahahaha MILAN|VidarO-TV: antilag skaber mere problemer end hygge for jer muhahahahaha MILAN|VidarO-TV: antilag skaber mere problemer end hygge for jer muhahahahaha MILAN|VidarO-TV: antilag skaber mere problemer end hygge for jer muhahahahaha GoodPeace: biatch FoF|Lisbeth: Antilag virker GoodPeace kicked MILAN|VidarO-TV: MILAN|VidarO-TV
døm selv.
Jeg er ikke længere OP på irc chan.
er man lidt ked af inter fik lidt tæsk i cl måske ? |
GoodPeace |
Posted - 04 Apr 2006 : 22:28:04 quote:
FoF|Lisbeth: jeg har stadig anitlag slået til [joey: ik mig.. DMTBOT enables 'Voice' status for FoF|Lisbeth FoF|Lisbeth: så det derfir FoF|Lisbeth: derfir FoF|Lisbeth: derfor [21:43] MILAN|VidarO-TV: antilag skaber mere problemer end hygge for jer muhahahahaha FoF|Lisbeth: synes jeg kunne høre nogen vrævle FoF|Lisbeth: vrøvle MILAN|VidarO-TV: antilag skaber mere problemer end hygge for jer muhahahahaha FoF|Lisbeth: andre der kunne høre et eller andet MILAN|VidarO-TV: antilag skaber mere problemer end hygge for jer muhahahahaha MILAN|VidarO-TV: antilag skaber mere problemer end hygge for jer muhahahahaha MILAN|VidarO-TV: nu hørte dui FoF|Lisbeth: Der er en underlig summen herinde MILAN|VidarO-TV: nu hørte du [21:44] peter6 has joined GoodPeace: vidar, kom nu med noget konkret og bedre til at undgå lag MILAN|VidarO-TV: hvorfor Fof fof er død DMTBOT enables 'Voice' status for peter6 GoodPeace: istedet for det bræk du lukker ud MILAN|VidarO-TV: antilag skaber mere problemer end hygge for jer muhahahahaha GoodPeace: sgu ikke til at holde ud at høre på MILAN|VidarO-TV: antilag skaber mere problemer end hygge for jer muhahahahaha MILAN|VidarO-TV: antilag skaber mere problemer end hygge for jer muhahahahaha MILAN|VidarO-TV: antilag skaber mere problemer end hygge for jer muhahahahaha MILAN|VidarO-TV: antilag skaber mere problemer end hygge for jer muhahahahaha MILAN|VidarO-TV: antilag skaber mere problemer end hygge for jer muhahahahaha GoodPeace: biatch FoF|Lisbeth: Antilag virker GoodPeace kicked MILAN|VidarO-TV: MILAN|VidarO-TV
døm selv.
Jeg er ikke længere OP på irc chan. |
Vidar Rekdal |
Posted - 04 Apr 2006 : 22:23:48 Og ikke vores kære Nørgaard men Carew CL spadene
|
Vidar Rekdal |
Posted - 04 Apr 2006 : 22:22:48 Det er ik alle der læser heller at hvis ikke andet er aftalet så er det uden antilag en kamp skal afvikles. Ikke alle leser denne setning som stod her på sitet en plads. PS ! FUCK LYON pt.
|
Vidar Rekdal |
Posted - 04 Apr 2006 : 22:21:11 jeg sætter streg over den her diskussion ævl måske. Og Claus du er ingen Spade eller hvad jeg nu skrev . Men og komme den lag til livs tror jeg ik man kan magte helt. Så selv at du og Casper(palermo tror jeg det var eller Stonie) prøvede og spille kampe men selv med antilag patch så var der lag. Noget bedre måske men ik helt som jer ønsket.
Det som jeg mener er at der er måske nog at forvirre spillere med fra før nu. Men så længe det ikke er tvang så er den i vinkel her . |
Vidar Rekdal |
Posted - 04 Apr 2006 : 22:16:50 det har ingenting med at den virker eller ikke virker ..
Jeg har ikke problemer med lag mod nogen af modstanderne mine. Men ser stadig personer på Irc der kommer ud fra en kamp og de har havt forskjællige filer inde.
Det jeg har lagt mærke til. Og så skriver jeg det 1 gang . Så skriver Lisbeth at han ik hører noget . Så skriver jeg et par ganger til. Så kommer Goodpeace at jeg ik skal snakke sådan og knyte sylten. Så fyrer jeg af nogle linier til . Så må han kicke mig ud af channel . Derfor. Der stod Muhahahaha bag i slutten af den setning. Tag bare sidste stik du Claus. |