T O P I C R E V I E W |
birthek |
Posted - 01 May 2006 : 00:16:14 Hey
Vi har snakket i ledelsen om at ændre politikken omkring passwords og sideadgang for DMT´ere og folk udefra.
Idéen er, at åbne siderne mere for folk udefra idet mange er passwordbeskyttede pga. navneoplysninger.
Imidlertid kan vi klare dette, hvis vi istedet for fornavne lister folks nicks...
I deltagerlisterne vil der stadig være password beskyttelse og her vil folks navneoplysninger fortsat findes.
Desuden vil det fortsat være et krav at angive for- og efternavn ved signup.
Ratinglister, kampprogram, ladder og nogle andre sider kan, hvis ovenstående realiseres, undgå passwordbeskyttelse, og dermed blive mere åbne for interesserede udefra.
God/dårlig idé? |
12 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
Tem |
Posted - 02 May 2006 : 15:41:03 quote: Originally posted by JBN
Bare åbn siden, men siden med personlige oplysninger email, tlfnr. osv. burde stadig være pw-beskyttet, men det er der jo også lagt op til,jeg har intet problem med at der er nogen der kan se hvad jeg hedder(massebetegnelse), men kan dog godt se det kan være et problem for dem der har et specielt navn.
Helt enig - kan vi ikke nøjes med at have deltagerlisten pw-beskyttet? |
JBN |
Posted - 02 May 2006 : 11:49:45 Bare åbn siden, men siden med personlige oplysninger email, tlfnr. osv. burde stadig være pw-beskyttet, men det er der jo også lagt op til,jeg har intet problem med at der er nogen der kan se hvad jeg hedder(massebetegnelse), men kan dog godt se det kan være et problem for dem der har et specielt navn. |
Chrallle |
Posted - 01 May 2006 : 18:35:40 Jeg syntes det lyder som en glimrende idé. Har tit ville vise vennerne hvordan det hele hænger sammen og hvor jeg ligger henne osv., men har ikke kunne logge på derfra så så kunne jeg ikke vise dem det. Men hvis man ikke skal logge på vil sådanne ting jo være muligt. Så det stemmer jeg for at vi gør. |
CliFaxZ |
Posted - 01 May 2006 : 18:34:01 Lol Vidar ..  |
birthek |
Posted - 01 May 2006 : 17:44:54 quote: Originally posted by Vidar Rekdal
Whatever! Talk to the hand...
har du flere intelligente bidrag til debatten   |
Vidar Rekdal |
Posted - 01 May 2006 : 17:43:43 Whatever! Talk to the hand... |
birthek |
Posted - 01 May 2006 : 17:39:46 quote: Originally posted by Tem
Jeg kan nu bedre li' det som det er nu. Jeg har lidt svært ved at forestille mig en ratingliste fyldt op med underlige navne, som man overhovedet ikke kan finde ud af. Meget dårlig idé imo.
well tanken var både nick og hold i visningen ... (hvis man ikke er ny spiller uden hold) ...
idéen er helt som jonas skriver for at give nye spillere lidt bedre adgang til tingene i DMT ... pt. er 75% af siderne passwordbeskyttede vil jeg tro ... |
IstvaN |
Posted - 01 May 2006 : 15:07:15 Vil mene det er en super idé. Prøv at logge ud af DMT-siden og bevæg jer rundt som om I var en ny potential spiller, der kiggede første gang. Det er altså begrænset hvor meget han kan få indblik i, for eksempel vil det ikke gå op for ham at der er en ladder-turnering osv. Generalt er det bare irriterende med pw beskyttede sider.
Folk kan ikke snuse rundt? Peter jeg ved godt du har paranoia, men de kan altså hverken se dit rigtige navn, telefonnummer, adresse eller noget. De kan se at du hedder SpeZ og taber en masse kampe :P Det er jo ikke mere end de allerede kan her i forum og andre steder, så forstår ikke hvorfor det skulle være farligt?
Det irriterende ved nicks er at folk skifter dem, og derfor kan det måske være lidt svært at holde styr på. Men så kan man bare sætte en grænse for hvor ofte man kan skifte. Generalt er det en god idé kun at have 1 kaldenavn for en spiller i DMT - som det er nu roder man rundt i IRC-nick/Forum-nick/klub/rigtige navn... |
SpeZ |
Posted - 01 May 2006 : 14:39:47 nej tak. Kan godt lide det som det er nu, så ved man hvem folk er, og alle og enhver kan ikke snuse rundt.... |
daugaard |
Posted - 01 May 2006 : 14:19:21 Ja så er det også helt fint med mig.... God idé! |
Tem |
Posted - 01 May 2006 : 14:18:31 Jeg kan nu bedre li' det som det er nu. Jeg har lidt svært ved at forestille mig en ratingliste fyldt op med underlige navne, som man overhovedet ikke kan finde ud af. Meget dårlig idé imo. |
GoodPeace |
Posted - 01 May 2006 : 00:25:51 fin ide - sålænge i fastholder fuldt navn i deltagerlisten og dermed også ved tilmelding.
|