T O P I C R E V I E W |
noedskov |
Posted - 03 Sep 2006 : 02:41:36 Hej alle,
Jeg har netop installeret go'e gamle FIFA 99, og jeg ville derfor lige høre, om der evt. var nogen af Jer, der lå inde med de gamle spillefiler til denne overlegne udgave af FIFA?
På forhånd tak. |
8 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
zinky |
Posted - 13 Sep 2006 : 14:42:02 starter med medio ( MIDT I ) september, og folk siger kom med mere info |
Chrallle |
Posted - 12 Sep 2006 : 22:39:06 quote: Originally posted by zinky
quote: Originally posted by noedskov
Super cool, Apollo!
Jeg vil også lige prøve at finde mine gamle backup CD'er frem, og se om der evt. ligger noget lækkert på dem (i form af en spillefil, that is).
Når vi nu er ved FIFA 99 - hvad med et "old school træf"? Personligt ville jeg være villig til at møde op, og være del af "a tribute to the greatest game ever".
Og så kunne det selvfølgelig også være sjovt at se de gamle hoveder igen.
/Nødskov
Har lige prøvet at arrangere et træf, 2 tilmeldte er jo ikke nok til et træf desværre.
Ja, John, men måske skulle du have stillet mere end en weekend til mulighed. Folk skal da have lov at vælge hvornår at de kan og ikke bare have en weekend, og så er det bare ærgeligt hvis de ikke kan komme. Måske skal man lige tænke lidt mere over hvordan, og hvornår osv. man vil gøre en anden gang. |
zinky |
Posted - 12 Sep 2006 : 21:09:45 quote: Originally posted by noedskov
Super cool, Apollo!
Jeg vil også lige prøve at finde mine gamle backup CD'er frem, og se om der evt. ligger noget lækkert på dem (i form af en spillefil, that is).
Når vi nu er ved FIFA 99 - hvad med et "old school træf"? Personligt ville jeg være villig til at møde op, og være del af "a tribute to the greatest game ever".
/Nødskov
Har lige prøvet at arrangere et træf, 2 tilmeldte er jo ikke nok til et træf desværre. |
Keyboardcowboy |
Posted - 04 Sep 2006 : 09:39:43 Damn i er sku ikke normale
Men kunne være cool med et træf ! |
noedskov |
Posted - 03 Sep 2006 : 23:33:09 Super cool, Apollo!
/Nødskov |
Apollo |
Posted - 03 Sep 2006 : 13:36:28 quote: Originally posted by zinky
quote: Originally posted by Apollo
Mener jeg har den version fra FIFA 99 Forever ligaen, vil lige prøve at kigge efter den
skide godt Apollo. Den kunne jeg nemlig også godt bruge Så er det bare ærgeligt, at vi ikke kan spille online mere
Der findes en patch til det mener jeg og den spillefil jeg har, er hver enkel hold lavet efter hver spillers valg, man fik en masse point kan kunne sætte bestemte steder på sine spillere |
zinky |
Posted - 03 Sep 2006 : 13:13:29 quote: Originally posted by Apollo
Mener jeg har den version fra FIFA 99 Forever ligaen, vil lige prøve at kigge efter den
skide godt Apollo. Den kunne jeg nemlig også godt bruge Så er det bare ærgeligt, at vi ikke kan spille online mere |
Apollo |
Posted - 03 Sep 2006 : 12:03:06 Mener jeg har den version fra FIFA 99 Forever ligaen, vil lige prøve at kigge efter den |