FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Gamle spillefiler

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
noedskov Posted - 03 Sep 2006 : 02:41:36
Hej alle,

Jeg har netop installeret go'e gamle FIFA 99, og jeg ville derfor lige høre, om der evt. var nogen af Jer, der lå inde med de gamle spillefiler til denne overlegne udgave af FIFA?

På forhånd tak.
8   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
zinky Posted - 13 Sep 2006 : 14:42:02
starter med medio ( MIDT I ) september, og folk siger kom med mere info
Chrallle Posted - 12 Sep 2006 : 22:39:06
quote:
Originally posted by zinky

quote:
Originally posted by noedskov

Super cool, Apollo!

Jeg vil også lige prøve at finde mine gamle backup CD'er frem, og se om der evt. ligger noget lækkert på dem (i form af en spillefil, that is).

Når vi nu er ved FIFA 99 - hvad med et "old school træf"? Personligt ville jeg være villig til at møde op, og være del af "a tribute to the greatest game ever".

Og så kunne det selvfølgelig også være sjovt at se de gamle hoveder igen.

/Nødskov

Har lige prøvet at arrangere et træf, 2 tilmeldte er jo ikke nok til et træf desværre.

Ja, John, men måske skulle du have stillet mere end en weekend til mulighed. Folk skal da have lov at vælge hvornår at de kan og ikke bare have en weekend, og så er det bare ærgeligt hvis de ikke kan komme. Måske skal man lige tænke lidt mere over hvordan, og hvornår osv. man vil gøre en anden gang.
zinky Posted - 12 Sep 2006 : 21:09:45
quote:
Originally posted by noedskov

Super cool, Apollo!

Jeg vil også lige prøve at finde mine gamle backup CD'er frem, og se om der evt. ligger noget lækkert på dem (i form af en spillefil, that is).

Når vi nu er ved FIFA 99 - hvad med et "old school træf"? Personligt ville jeg være villig til at møde op, og være del af "a tribute to the greatest game ever".

/Nødskov

Har lige prøvet at arrangere et træf, 2 tilmeldte er jo ikke nok til et træf desværre.
Keyboardcowboy Posted - 04 Sep 2006 : 09:39:43
Damn i er sku ikke normale

Men kunne være cool med et træf !
noedskov Posted - 03 Sep 2006 : 23:33:09
Super cool, Apollo!

/Nødskov
Apollo Posted - 03 Sep 2006 : 13:36:28
quote:
Originally posted by zinky

quote:
Originally posted by Apollo

Mener jeg har den version fra FIFA 99 Forever ligaen, vil lige prøve at kigge efter den

skide godt Apollo. Den kunne jeg nemlig også godt bruge Så er det bare ærgeligt, at vi ikke kan spille online mere

Der findes en patch til det mener jeg og den spillefil jeg har, er hver enkel hold lavet efter hver spillers valg, man fik en masse point kan kunne sætte bestemte steder på sine spillere
zinky Posted - 03 Sep 2006 : 13:13:29
quote:
Originally posted by Apollo

Mener jeg har den version fra FIFA 99 Forever ligaen, vil lige prøve at kigge efter den

skide godt Apollo. Den kunne jeg nemlig også godt bruge Så er det bare ærgeligt, at vi ikke kan spille online mere
Apollo Posted - 03 Sep 2006 : 12:03:06

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.147.126.199