T O P I C R E V I E W |
AaBManden |
Posted - 17 Sep 2006 : 10:29:04 Nu er SundayCup blevet til en officiel cup i DMT.
Cuppen spilles hver søndag og spilles i UGE 38: Klokken: 20-21:30 Alle møder på DMT chat-chan (#fifa-online.dk) kl: 20:00
Meld jer ved at kontakte mig på mail - rasmus.n.pedersen@gmail.com
ALLE KAN DELTAGE - også folk udenfor divisioner - har I lyst til FIFA i aften, så meld jer til
Skriv dit fulde navn (Fornavn + Efternavn) og skriv så det hold du gerne vil være. Så skriver jeg dig på listen nedenfor.
Tilmeldte: (vil løbende blive opdateret) Michael Zederkof (Aston Villa) Rasmus Pedersen (Bayern München)
Der spilles med T3 fil, og der trækkes lod til hvem skal møde hinanden, i tilfældet af mindre end 4 tilmeldninger vil der blive spillet Alle mod Alle (gruppespil) Resultater skal sendes til - rasmus.n.pedersen@gmail.com Der vil i løbet af ikke ret lang tid bliver lavet en side til www.fifa-online.dk med al info om cuppen.
|
6 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
Kasper Pedersen |
Posted - 24 Sep 2006 : 17:34:15 Den Cup bliver jo ikke til noget, så indse det dog :) |
Tem |
Posted - 24 Sep 2006 : 12:14:56 quote: Originally posted by birthek
quote: Originally posted by Tem
Kan I ikke slettte indlæg fra tidligere, da det kan skabe lidt forvirring og uoverkskuelighed efter 3-4 uger?
hvornår kommer dit banner Tim
Hehe, min leverandør (Bo) har vist ikke rigtig haft tid. Eller også har han bare glemt det... |
birthek |
Posted - 24 Sep 2006 : 12:08:59 quote: Originally posted by Tem
Kan I ikke slettte indlæg fra tidligere, da det kan skabe lidt forvirring og uoverkskuelighed efter 3-4 uger?
hvornår kommer dit banner Tim |
Tem |
Posted - 24 Sep 2006 : 12:03:37 Kan I ikke slettte indlæg fra tidligere, da det kan skabe lidt forvirring og uoverkskuelighed efter 3-4 uger?
|
AaBManden |
Posted - 24 Sep 2006 : 10:14:52 hullahop |
AaBManden |
Posted - 18 Sep 2006 : 21:30:50 hop |