FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 jeg har valgt at holde pause

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
JBNJUNIOR Posted - 24 Sep 2006 : 11:49:24
hej allesammen
jeg har valgt at holde pause fra dmt i en sæson eller to pga af mange ting.
jeg holder dog først pausen efter denne t for at undgå karantæne
vil gerne lige vide hvis jeg kommer tilbage i t2 kan jeg så få chelsea tilbage der?
15   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
GoodPeace Posted - 28 Sep 2006 : 22:21:37
quote:
Originally posted by JBN
Og du Claus, på den selvbyggede selvretfærdig hellige pedistal, du ved udmærket at hvis man puster til gløder så kan der ske at springe ild,

ja jeg er harm når et voksent menneske forsøger at gøre sig bedre end det egentlig er, på bekostnig af en ung naiv dreng, magen til arrogance skal man lede længe efter, jeg nåede jo så at se en del af det der blev skrevet(det du hentyder til) desværre havde han ikke slået loggen til, men du holdt dig da så sandelig ikke tilbage med hensyn til at være:uforskammet, uhøflig, uvenlig

Det skal selvfølgelig ikke betyde at det er iorden at tale grimt eller nedsættende om og til andre, men der er vel ikke den store forskel på at kalde nogen en snottet møgunge eller et dumt svin.eller spade, det kommer vel an på øjene der ser og hvad de vil se.

jeg ved godt der er problemer med en vis herres sprogbrug og jeg kan love jer at der bliver arbejdet på det, men lad for himlens skyld være med at fremprovokere det.

Jeg kommenterede egentlig bare Peters, efter min mening, fejlagtige reference til Janteloven, og prøvede ikke at sige noget om at jeg selv var bedre end Jonas. Jeg beklager, hvis jeg ikke fik formuleret det læseligt.

Jeg ved godt at jeg bare burde se bort fra det og undlade at svare igen, hvis nogen skriver grimt til mig, men det skete ikke i det nævnte tilfælde, men tilgengæld havde jeg nærmest glemt det igen, da det blev bragt op her...

GoodPeace Posted - 28 Sep 2006 : 22:12:45
quote:
Originally posted by JBNJUNIOR
pga folk som claus og thomas nebel og så fordi jeg ik har lysten til dmt længere og så fordi jeg får flere lektier for og jeg har hørt at hvis man har tre grunde til at man ik ska gøre noget så ska man ik gøre det og jeg har tre

Hvis du ikke vil se beskidte ord som svar på tiltale, så skal du sørge for at skrive lidt pænere til at starte med.

Jeg må tilstå at jeg burde have undladt at svine dig tilbage, bare fordi du svinede mig til, men jeg gad ikke lige høre på dine grimme ord uden at svare igen.
JBNJUNIOR Posted - 25 Sep 2006 : 20:58:45
quote:
Originally posted by Strudal

jeg syntes det er fint han holder en pause håber bare han bliver helt væk.

nu når du kommer til at savne mig så meget så tror jeg at jeg blir her kun for din skyld
birthek Posted - 25 Sep 2006 : 20:36:31
hold nu det her topic nogenlunde fornuftigt ... dette gælder især folk der tænker at kommentere ting der allerede er postet her ...

låsen er løs
Strudal Posted - 25 Sep 2006 : 20:22:46
jeg syntes det er fint han holder en pause håber bare han bliver helt væk.
Natteulven Posted - 25 Sep 2006 : 18:18:04
Og lektier får du bare far til at lave ;) han skal jo holde det ved lige ;) *GH*
JBNJUNIOR Posted - 25 Sep 2006 : 17:39:22
det gør jeg også har jeg sagt jeg vil jo ik ha karantæne hvis jeg nu vil være med igen
SpeZ Posted - 25 Sep 2006 : 17:20:51
Fair nok det er dit valg. Men vent venligst til sæsonen er overstået.
JBNJUNIOR Posted - 25 Sep 2006 : 16:50:08
ja men jeg ser ingen grunde til at blive
Tem Posted - 25 Sep 2006 : 15:42:38
quote:
jeg har hørt at hvis man har tre grunde til at man ik ska gøre noget så ska man ik gøre det og jeg har tre

Men hvis der så er 30 grunde til at blive ved, synes jeg ikke den regel holder...
birthek Posted - 25 Sep 2006 : 15:11:05
quote:

quote:
Originally posted by AaBManden

hehehe-

hvorfor vil du holde pause Jonas?

pga folk som claus og thomas nebel og så fordi jeg ik har lysten til dmt længere og så fordi jeg får flere lektier for og jeg har hørt at hvis man har tre grunde til at man ik ska gøre noget så ska man ik gøre det og jeg har tre

well lad os nu se om ikke alle mand får friskt mod når FIFA 07 er på gaden ... håber og tror jeg på
JBNJUNIOR Posted - 25 Sep 2006 : 15:05:47
quote:
Originally posted by AaBManden

hehehe-

hvorfor vil du holde pause Jonas?

birthek Posted - 25 Sep 2006 : 12:47:19
quote:
Originally posted by Keyboardcowboy

quote:
Originally posted by SpeZ

.

Desværre lever janteloven i bedste velgående.

Bliver sku så harm når nogen snakker om janteloven.....
Som regl er den del af loven som hedder, man skal ikke tro man er noget, som folk mener når de snakker om janteloven.

Uanset hvor god man er til Fifa, Håndbold "Anja Andersen" så er man altså ikke automatisk et bedre menneske end os andre, ja man er måske bedre til håndbold - fifa og what ever ... samme med skuespillere de er heller ikke bedre mennesker pr. automatik ... Mother Theresa ... hun var et bedre menneske ... samlign i jer selv med hende, og gid Anja "hold så din kæft" Andersen gjorde det samme, så ville i finde ud af at i ligesom mig er små mennesker i den store sammenhæng.

Janteloven er noget kendte og folk som gerne vil være det, bruger for at gøre opmærksom på at de er kendte og føler sig lidt bedre end os andre .......

JJ <---- Damn proud of being ordinary

.... ooohhh vise JJ ... man kan godt se du har været leder for DMT. Du udviser jo de egenskaber som alle DMT ledere har - klogskab, visdom og evnen til at se sandheden, der ellers er gemt bag tonstykke mure af beton og stål...

jeg kunne ikke være mere enig i det indlæg
JBN Posted - 24 Sep 2006 : 23:31:08
quote:
Originally posted by GoodPeace

quote:

Hvis jeg skulle stoppe hver gang jeg var blevet svinet til efter en kamp, tja, så ved jeg sgu ikke. Det ville have været for lang tid siden.

Hvis man er god til fifa og derfor tror man er noget særligt, og man udelukkende på grund af denne selvfede følelse bliver svinet til, så kan du godt snakke lidt om jantelov.

Hvis man derimod er et uforskammet, uhøflig, uvenlig og ofte skriver som om man synes alle andre er idioter, så er det jo fløjtende ligegyldigt om man er god til fifa eller ej, og helt uanset hvad janteloven siger, så får man som regel svar på tiltale og oplever dermed tilsvining.

Det er vist oftest det der sker....

Og du Claus, på den selvbyggede selvretfærdig hellige pedistal, du ved udmærket at hvis man puster til gløder så kan der ske at springe ild,

ja jeg er harm når et voksent menneske forsøger at gøre sig bedre end det egentlig er, på bekostnig af en ung naiv dreng, magen til arrogance skal man lede længe efter, jeg nåede jo så at se en del af det der blev skrevet(det du hentyder til) desværre havde han ikke slået loggen til, men du holdt dig da så sandelig ikke tilbage med hensyn til at være:uforskammet, uhøflig, uvenlig

Det skal selvfølgelig ikke betyde at det er iorden at tale grimt eller nedsættende om og til andre, men der er vel ikke den store forskel på at kalde nogen en snottet møgunge eller et dumt svin.eller spade, det kommer vel an på øjene der ser og hvad de vil se.

jeg ved godt der er problemer med en vis herres sprogbrug og jeg kan love jer at der bliver arbejdet på det, men lad for himlens skyld være med at fremprovokere det.
GoodPeace Posted - 24 Sep 2006 : 23:09:19
quote:

Hvis jeg skulle stoppe hver gang jeg var blevet svinet til efter en kamp, tja, så ved jeg sgu ikke. Det ville have været for lang tid siden.

Hvis man er god til fifa og derfor tror man er noget særligt, og man udelukkende på grund af denne selvfede følelse bliver svinet til, så kan du godt snakke lidt om jantelov.

Hvis man derimod er et uforskammet, uhøflig, uvenlig og ofte skriver som om man synes alle andre er idioter, så er det jo fløjtende ligegyldigt om man er god til fifa eller ej, og helt uanset hvad janteloven siger, så får man som regel svar på tiltale og oplever dermed tilsvining.

Det er vist oftest det der sker....

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.119.255.170