FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Valgkampagne osv i denne tråd

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
caleb22 Posted - 25 Sep 2006 : 00:07:33
Her kan i nu stille direkte spørgsmål til de 6 opstillede kandidater som kan svare og gøre uyderlig reklame for sig selv i denne tråd.

Den kører til Søndag den 01-10 kl 24.
God fornøjelse.

De opstillede er som sagt:
Anders Nørgaard (Arsenal/nuværende ledelse)
Jesper Gjerstrup (UAG Tecos/nuværende ledelse)
John Larsen (ex-Juventus)
Kasper H. Pedersen (Roma)
Ole Andersen (Hearts/nuværende ledelse)
Torben Sørensen (FC Nordsjælland)
10   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
JBN Posted - 28 Sep 2006 : 13:11:39
quote:
Originally posted by SpeZ

Jeg vil gerne høre de nye som stiller op, hvad netop de kan gøre bedre i forhold til den nuværende ledelse?

det vil jeg også gerne ¿©

samt hvilke forbedringer de har tænkt sig at gennemføre mht. DMT's hjemmeside osv¿
SpeZ Posted - 28 Sep 2006 : 12:38:35
Jeg vil gerne høre de nye som stiller op, hvad netop de kan gøre bedre i forhold til den nuværende ledelse?
caleb22 Posted - 27 Sep 2006 : 18:01:20
jeg har fået spørgsmålet om hvorfor jeg så godt kan lide den ledelse vi er nu og det vil jeg svarer på her.

Vi har simpelthen et team der dækker det hele.

Jeg er opdatøren, som skriver en del nyheder, opdatere siderne med det der skal opdateres, holder øje med karantænerne og er klar hvis folk skal have hjælp eller kampaftaler skal resættes.

Jesper den fremstående leder, som holder styr på chatten og også hjælper til med lidt opdatering og så binder ledelsen sammen i et godt mix og som laver layout og prøver at reklamere for DMT ud af til og få skabt kontakt med andre sites og har skaffet en del præmier i 2006.

Anders er udvikleren og mekanikeren der hvis arbejde ikke ses ud af til men som gør det lettere for alle.
Hvem husker ikke dengang man skulle logge ind hver gang man skulle ngoet på siden, det fik anders lavet til os eller kampaftale systemet og selv udviklingen af siden har anders lavet og er der noget glat med siden ligger man en besked til anders og så er det som regel fikset ret hurtigt.
Især nå der er pauser arbejder anders ca 3.5 hver dag med alt hvad der er at skulle få det hele startet forfra og så det virker og har gjort at holdvalg også er automatiseret og at vi i ledelsen slipper for at læse mails for at se efter karantæner, det sker også automatisk.

skulle jeg blive en del af en ny ledelse er det fint, men jeg syntes der er et godt team nu og håber det består efter valget
Kasper Pedersen Posted - 25 Sep 2006 : 23:59:29
quote:

1.
Hvad er jeres holdning til dem som skrider i utide? Igen i denne T har det været fuldstændig vanvittigt.

I mit hovedet får det DMT til at virke useriøst når man kan "komme og gå" som man har lyst til.

2.
Hvad er jeres holdning til at det i denne T er folkeskoleeleverne som hopper fra, altså de yngste?

Efter min menig burde man kraftigt overveje en aldersgrænse. Fx 15-16 år.....

Der skal komme flere medlemmer i dmt, men ikke for enhver pris!

3. Reklame og sponserat, kan der blive åbnet op for det??

Efter min mening burde vi overveje det kraftigt, så vi evt kunne få lidt til nogle præmier osv.

1 : Hårdere karentæne

2 : Synes forslaget om aldersgrænse ville være ok, bare uvist hvilken

3 : Helt enig.
caleb22 Posted - 25 Sep 2006 : 21:50:21
quote:

1.
Hvad er jeres holdning til dem som skrider i utide? Igen i denne T har det været fuldstændig vanvittigt.

I mit hovedet får det DMT til at virke useriøst når man kan "komme og gå" som man har lyst til.

2.
Hvad er jeres holdning til at det i denne T er folkeskoleeleverne som hopper fra, altså de yngste?

Efter min mening burde vi overveje det kraftigt, så vi evt kunne få lidt til nogle præmier osv.

1+2)Som sagt har det været lav i denne her sæson med 3 quits og jeg vil næsten gætte at hvis det quit fra fenerbache ikke var kommet var der blevet mere ballde ude af det.

alders grænse er ikke noget jeg går ind for, da det sker for alle og at det lige var 2 teenager var sgu et tilfælde og så vidt jeg ved er john jo 16-17 så den kan jo heller ikke bruge i situationen.

3) jeg syntes klart at vi skal have reklamer på siden eller sponsorater så der er nogle små præmier sam til at dække leje for at have siden opp samt andre små udgifter der er med DMT.
birthek Posted - 25 Sep 2006 : 18:00:52
quote:

1.

2.

1. Well fuldstændig vanvittigt er en stærk overdrivelse
I denne T har der været 3 stop indtil videre.
En der måtte trække sig pga. PC problemer, og så 2 quits i utide.
Umiddelbart vil jeg mener det er det laveste antal i min tid som leder - og så endda i T3.
Jeg tror på den lidt strammere linie vi lagde efter T1 er den rigtige måde at gribe tingene an på. Vi skal være sikre på, at de nye spillere er seriøse og kan hænge på. Ellers ser jeg ikke grund til ændringer.

2. Som Ole har været inde på var gennensnitsalderen for quits i T1 omkring 25-27 år. Det er folk i alle aldersgrupper der hopper fra, og både unge som gamle kan være useriøse og stabile spillere - så ingen ændringer her fra min side.

3. Skal etableres mener jeg. Er sådan set allerede overvejet delvist som en del af sitets udvikling i mit hoved. Vi mangler at få de næste ting på plads, så sitet er helt tip/top og derefter var min tanke, at begynde en mindre proces omkring reklame/sponsorer eller hvad der nu er muligt.
SpeZ Posted - 25 Sep 2006 : 17:31:59
1.

2.

caleb22 Posted - 25 Sep 2006 : 15:00:26
Jeg vil også sige at jeg har været glad for samarbejdet med ole og anders , nej seriøst jesper og anders, jeg syntes vi har et godt team og har hver vores speciale.

jeg vil også kunne samarbejde med kasper og torben, mens der vil opstå problemer hvis jeg skulle arbejde med john og det kan jeg lige så godt være ærlig om selv om jeg måske ikke bliver i top 3 til valget.
birthek Posted - 25 Sep 2006 : 14:57:10
Jeg vil ikke lægge skjul på at jeg har været rigtig glad for samarbejdet med Ole og Anders, og mener også vores resultater taler for sig selv

Generelt kan jeg ikke se problemer i forhold til personer - tror alle kan fungere - til gengæld er der nogen egenskaber, der bør være repræsenteret i ledelsen, og som mine egne stemmer placeres efter...

Det er evner til siteudvikling, kodning, arbejdslyst/indsats og attitude/åbenhed overfor spillere og nye deltagere i DMT
Asse Posted - 25 Sep 2006 : 14:38:51
Hvilke to andre, tror I, at I bedst ville kunne fungere med..

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.147.67.237