FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 hvordan laver man finter?

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
n/a Posted - 02 Oct 2006 : 13:08:24
Hej alle sammen:D

Jeg har lige installeret fifa07, men kan ikke lave finter og det tager lidt af glæden fra det hele synes jeg. den knap som der står man skal bruge, i dette tilfælde Z, gider ikke gøre det?

Hjælp!!

mvh Kasper :D
3   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Natteulven Posted - 06 Oct 2006 : 13:05:15
Det er ikke bare blevet svært men meget svært...

med joypad skal du bruge stick to som før, men du skal lave kombinationer for at de virker, det vil sige at vil du lave en 360 graders vending skal du rotere den imens du løber ligeud, vil du lave en et to med dig selv for lige at komme uden om en spiller skal du lave en halv rotation med sticken osv.. det er blevet meget meget svært :S

zinky Posted - 02 Oct 2006 : 14:49:45
Z kan bruges til nogle få finter, lissom X..
Men ellers er jeg enig med Tim. Det er blevet sværer og TGFT (Thank God For That)
Tem Posted - 02 Oct 2006 : 13:20:35
Jeg ved ikke, hvor du har det med Z fra. Som der også står i manualen skal du holde SHIFT nede og så bruge piletasterne. Det er (synes jeg) blevet lidt sværere at lave finter i 07, men der er så til gengæld kommet en hel del flere, som også står i manualen, hvordan skal udføres. God fornøjelse

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.137.200.56