T O P I C R E V I E W |
n/a |
Posted - 02 Oct 2006 : 13:08:24 Hej alle sammen:D
Jeg har lige installeret fifa07, men kan ikke lave finter og det tager lidt af glæden fra det hele synes jeg. den knap som der står man skal bruge, i dette tilfælde Z, gider ikke gøre det?
Hjælp!!
mvh Kasper :D |
3 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
Natteulven |
Posted - 06 Oct 2006 : 13:05:15 Det er ikke bare blevet svært men meget svært...
med joypad skal du bruge stick to som før, men du skal lave kombinationer for at de virker, det vil sige at vil du lave en 360 graders vending skal du rotere den imens du løber ligeud, vil du lave en et to med dig selv for lige at komme uden om en spiller skal du lave en halv rotation med sticken osv.. det er blevet meget meget svært :S
|
zinky |
Posted - 02 Oct 2006 : 14:49:45 Z kan bruges til nogle få finter, lissom X.. Men ellers er jeg enig med Tim. Det er blevet sværer og TGFT (Thank God For That) |
Tem |
Posted - 02 Oct 2006 : 13:20:35 Jeg ved ikke, hvor du har det med Z fra. Som der også står i manualen skal du holde SHIFT nede og så bruge piletasterne. Det er (synes jeg) blevet lidt sværere at lave finter i 07, men der er så til gengæld kommet en hel del flere, som også står i manualen, hvordan skal udføres. God fornøjelse |
|
|