Note: You must be registered in order to post a reply. To register, click here. Registration is FREE!
T O P I C R E V I E W
AaBManden
Posted - 02 Oct 2006 : 20:07:47 jeg har i løbet af den sidste tid lagt mærke til at folk, VIRKELIG, og jeg mener VIRKELIG skælder ud eller ord-hugger på hinanden på IRC, jeg ved godt at jeg VAR en af dem der havde et grimt sprog, men folkens... slap nu af... Vi spiller kun for sjov... og vil lige gøre opmærksom på at alle er gode fifa-spillere, nogen er bare bedere end andre. Lad nu vær med at hænge hinanden. Det er ikke pænt. Jeg hænger ikk nogen ud her. jeg taler til alle. Så jeg bér jer. Lad nu vær. Og nu har jeg erkendt jeg selv havde et grimt sprog og vil beherske mig for eftertiden.
5 L A T E S T R E P L I E S (Newest First)
Natteulven
Posted - 03 Oct 2006 : 13:37:17 Man kan jo også sige at mange er "dårlige" tabere, inkl. mig selv til tider så weiner man lidt. men det er noget man må tage med for man kan jo ikke lave om på personer.
Hvilket man jo heller ikke skal da.
Men hvis man skal weine så burde man vel egentlig gøre det i privat til den man skal weine imod som man har tabt til ..
I stedet for at genere andre med det ?
zinky
Posted - 02 Oct 2006 : 22:03:45
quote:Originally posted by birthek
jeg synes at Rasmus indslag er rigtigt, og også en ting som jeg har bemærket over en tidsperiode ...
heldigvis er der i 95% af tilfældene ikke de store problemer og folk er glade og nyheder hinandens selskab...
lad os prøve at få de sidste 5% af tiden til at forløbe på denne måde også...
det her gælder - tror jeg - alle på chat, fora og msn inkl. os i ledelsen, der heller ikke altid opfører os så pænt som vi burde...
lets have fun ... og flække hinanden ned på banen ... ikke før og bagefter
Haha.. Hr. Gjerstrup er fuld igen.. bare tjek det fremhævede i quote
Murphie75
Posted - 02 Oct 2006 : 21:37:21 Jeg vil godt indrømme at jeg til tider virker psykotisk uligevægtig både på MSN eller IRC - Men da jeg er forbandet med det at være AGF fan, må I altså lige bære over med mig et årti eller to endnu
Så skulle I bare høre mig ude på stadion..... muhahaha
birthek
Posted - 02 Oct 2006 : 21:23:02 jeg synes at Rasmus indslag er rigtigt, og også en ting som jeg har bemærket over en tidsperiode ...
heldigvis er der i 95% af tilfældene ikke de store problemer og folk er glade og nyheder hinandens selskab...
lad os prøve at få de sidste 5% af tiden til at forløbe på denne måde også...
det her gælder - tror jeg - alle på chat, fora og msn inkl. os i ledelsen, der heller ikke altid opfører os så pænt som vi burde...
lets have fun ... og flække hinanden ned på banen ... ikke før og bagefter
Kasper Pedersen
Posted - 02 Oct 2006 : 21:13:29 Godt du kan se det.