FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Kingdoms Cup

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
JBN Posted - 09 Oct 2006 : 13:44:19
TILLYKKE MED SEJREN SJÆLLAND OG SVERIGE

Jeg må jo erkende selvom det er svært, i var en for stor mundfuld for os, men det har været skide sjovt at være med til at gi jer modstand og kampene har været mere lige end jeg havde troet muligt,

Til mine holdkamerater og landsmænd: Jylland/Fyn/Norge vil jeg sige: skide godt kæmpet vi gjorde dælme vores bedste, at det så ikke rækker til en sejr er kun beklageligt, men vi var ikke langt fra og havde vi haft lidt mere held i nogle afgørende sitautioner kunne resultatet måske ha været anderledes. der mangler godt nok et par kampe med de har kun kosmetisk betydning
1   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
birthek Posted - 09 Oct 2006 : 13:50:59
den er ikke helt afgjort ... men Jylland/Fyn/Norge skal hente 7 mål på en enkelt halvleg for at fravriste Sjælland/Sverige sejren

derudover tak for en god og 99% clean fight, som vi jo snart må gentage igen

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.147.57.239