FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 Hvilket fifa spil var bedst?

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
caleb22 Posted - 27 Dec 2006 : 17:27:57
Hej, nu hvor vi har poll kan vi bruge den til at afgøre hvilket fifa var bedst.

Da der kun er 8 muligheder på denne poll og vi er under halvvejs i fifa 2007 vælger jeg den fra da vi ikke kender det 100 % endnu.

i har indtil Søndag den 07-01-2007 kl 24.

Alle må stemme.
15   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
BL Posted - 15 Feb 2007 : 20:37:30
quote:
Originally posted by atuz

quote:
Originally posted by BL

må ærligt erkende at jeg var meget begejstret for 04"
Hvor jeg slet ikke brugte OTB og opfordrede til at deaktivere knappen

Hvad er OTB??

hhehehe jeg tror stadig man kan få 04" rundt omkring - rigtigt billigt

ellers er google din ven..

atuz Posted - 15 Feb 2007 : 20:17:06
quote:
Originally posted by BL

Hvad er OTB??
BL Posted - 15 Feb 2007 : 17:30:10
atuz Posted - 15 Feb 2007 : 11:59:38
jeg har godt nok sat min stemme ved fifa99 men syns også 2000 var et godt spil, synd der er ikke er fifa98 rtwc med på listen det var alle tiders
Totorules Posted - 21 Jan 2007 : 00:57:35
Jeg har tænkt lidt. Jeg husker fifa 96 som et fedt spil men alt ialt må det blive Fifa 2002 spillet hvor man kunne skrue sine langskud og spille den ondeste et, to aflevering ever seen in Fifa series.
joey Posted - 09 Jan 2007 : 13:21:43
fifa 07 er nice pga. bedre realisme
fifa 07 er nice pga. alle kan slå alle
fifa 07 er übber el' grande nederen pga. de mål som istvan beskriver i sit indlæg
fifa 07 er übber el' grande nederen pga. at det til tiden kan være random
fifa 07 er übber el' grande nederen pga. at kommentatorne siger Kikinho i stedet for Cicinho når man er real madrid

Det er min mening om dettte så om diskuteret spil
Natteulven Posted - 08 Jan 2007 : 21:34:59
fifa 99 er uden tvivl det bedste .. det eneste fifa med en rigtig offensiv opstilling og med mulighed for at skifte opstilling flydende..
Vidar Rekdal Posted - 08 Jan 2007 : 15:32:56
jeg vil huske 2005 som det bedste fifa. Og Apollo glemmer aldrig mit OTB stunt hehehe
Vidar Rekdal Posted - 08 Jan 2007 : 15:30:37
at skrue den ind på hjørne er fedt :)
daugaard Posted - 08 Jan 2007 : 15:29:34
Jeg siger jo ikke at lige du ikke kan finde ud af det... Det er jeg da ikke i tvivl om du kan... Men det er bare sjovt at se top spillere generelt klynker fordi deres ellers fremrivende spil fra fifa06 ikke lykkedes i samme grad i fifa07..
Man skal jo bare lære at dække op for det de bugs der nu er/kommer.... - Men nej der er ikke scoret på direkte hjørne hos mig (endnu)...

Hehe Jan.... kan ikke siges på en flottere måde...
IstvaN Posted - 08 Jan 2007 : 15:23:23
quote:
Originally posted by daugaard

HØRT.... Mener at dem som syntes at 07 er der slemeste FIFA spil ever er nogle klynkere.... Bare fordi de har lavet spillet mere realistisk ved at lade bolden opføre sig mere tilfældigt som i den virkelige verden... Og at man nu skal til at tænke selv og prøve at forudsige hvad modstanderen gør, uha... det er da slemt for dem som har udnyttet fifa 2004, 2005 og 06..... Derfor, KLYNK i bare.....

Ja uha, kan slet ikke finde ud af det. Tror det er jer der klynker, når I først finder ud af at man kan score DIREKTE på SAMTLIGE hjørnespark og med sin egen målmand fra egen banehalvdel.

Eller hvad med at spille på lange bolde hele kampen?

Ja!!! SUPER SPIL!!! Virkelig realistisk :(
JBN Posted - 08 Jan 2007 : 14:55:57
jeg har det med fifa ligesom med kvinder, først så begærer jeg dem, så får jeg dem, så hader jeg dem, så lærer jeg at leve med dem, så elsker jeg dem, så kan jeg ikke undvære dem............ og så kommer der en ny
daugaard Posted - 08 Jan 2007 : 14:12:49
HØRT.... Mener at dem som syntes at 07 er der slemeste FIFA spil ever er nogle klynkere.... Bare fordi de har lavet spillet mere realistisk ved at lade bolden opføre sig mere tilfældigt som i den virkelige verden... Og at man nu skal til at tænke selv og prøve at forudsige hvad modstanderen gør, uha... det er da slemt for dem som har udnyttet fifa 2004, 2005 og 06..... Derfor, KLYNK i bare.....
Tem Posted - 08 Jan 2007 : 13:54:27
Jeg forstår ikke hvorfor 07 ikke skulle være med i afstemningen - det ville/burde da klart have vundet
IstvaN Posted - 08 Jan 2007 : 03:40:40
Hehe det hænger nok sammen med at folks hukommelse er temmelig kort :)

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.118.33.239