T O P I C R E V I E W |
JBNJUNIOR |
Posted - 04 Feb 2007 : 13:57:21 godt nu er jeg træt af jer allesammens pis så alle dem der har noget pis at sige om mig skriv det her så i kan komme ud med det |
15 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
Don Corleone |
Posted - 06 Feb 2007 : 17:56:53 Og du skal lige ha en signatur makker, så vi kan se hvem du er.quote: Originally posted by mbury
quote: Originally posted by caleb22
ligesom din ven norden prøvede med kamp aftaler , jeg ved godt i teenager verdenen er ingen seriøsitet og det er altid samfundets skyld , så er der jo nogen der må opretholde reglerne.
du tager bare regler alt for bogstaveligt ..
du kan sikkert heller ikek lide de 10 etisk regler i fodbold som DBU lavede her for noget tid siden da de ikke er specifikke ;)
|
mbury |
Posted - 06 Feb 2007 : 15:41:05 quote: Originally posted by caleb22
ligesom din ven norden prøvede med kamp aftaler , jeg ved godt i teenager verdenen er ingen seriøsitet og det er altid samfundets skyld , så er der jo nogen der må opretholde reglerne.
du tager bare regler alt for bogstaveligt ..
du kan sikkert heller ikek lide de 10 etisk regler i fodbold som DBU lavede her for noget tid siden da de ikke er specifikke ;) |
caleb22 |
Posted - 06 Feb 2007 : 15:24:07 ligesom din ven norden prøvede med kamp aftaler , jeg ved godt i teenager verdenen er ingen seriøsitet og det er altid samfundets skyld , så er der jo nogen der må opretholde reglerne. |
mbury |
Posted - 06 Feb 2007 : 14:15:46 quote: Originally posted by caleb22
personlig tilsvining er forbudt på dmt og vores mirc chat.
msn kan man jo bare blocke folk.
du er lidt en regel-ole .. (;
regler er firkantet men man kan jo altid smutte udenom hvis man ønsker ... |
mbury |
Posted - 06 Feb 2007 : 14:14:07 quote: Originally posted by JBNJUNIOR
quote: Originally posted by Mr.Corleone
Jeg er ledelsen i DMT, og har bestemt at Jonas skal ha et års pause fra DMT.
det behøver i ikke jeg smutter ihvertfald 1 T efter denne T og så må vi se om jeg gider DMT igen senere
Det var da altid noget... |
BL |
Posted - 06 Feb 2007 : 14:11:18 quote: Originally posted by Murphie75
Hvad kan jeg sige;
Der er dømt omfattende Tudefjæs på hele DMT.
Men I gør det med stil !
Man kan vel ikke gøre for at man har charme... |
Murphie75 |
Posted - 06 Feb 2007 : 09:12:47 Hvad kan jeg sige;
Der er dømt omfattende Tudefjæs på hele DMT.
Men I gør det med stil ! |
Tem |
Posted - 05 Feb 2007 : 23:47:33 quote: Originally posted by JBNJUNIOR
det behøver i ikke jeg smutter ihvertfald 1 T efter denne T og så må vi se om jeg gider DMT igen senere
Man har jo lov at håbe... |
BL |
Posted - 05 Feb 2007 : 19:09:18 quote: Originally posted by JBNJUNIOR
Jamen det er da altid sundt og konstruktivt at sætte sig nogle mål for fremtiden!
|
JBNJUNIOR |
Posted - 05 Feb 2007 : 18:27:17 quote: Originally posted by Mr.Corleone
det behøver i ikke jeg smutter ihvertfald 1 T efter denne T og så må vi se om jeg gider DMT igen senere |
BL |
Posted - 05 Feb 2007 : 17:51:43 Jeg er havren. Jeg har bjælder på,. mer end tyve, tror jeg, på hvert Strå. Bonden kalder dem for mine Fold. Gud velsigne ham, den Bondeknold!
|
Don Corleone |
Posted - 05 Feb 2007 : 16:57:53 Jeg er ledelsen i DMT, og har bestemt at Jonas skal ha et års pause fra DMT.
|
daugaard |
Posted - 05 Feb 2007 : 16:39:48 Ved godt at man bare kan blocke folk, men beskeden er jo stadigt til frit skue for os andre... Er blot utilfreds med Jonas's opførsel. |
caleb22 |
Posted - 05 Feb 2007 : 16:16:31 personlig tilsvining er forbudt på dmt og vores mirc chat.
msn kan man jo bare blocke folk. |
mbury |
Posted - 05 Feb 2007 : 15:47:33 quote: Originally posted by daugaard
Nå men jeg kan da godt ligge ud med mit pis som ikke er familierelateret. Da jeg første gang blev opmærksom på din og Dennis's børne leg var da du havde skrevet "Dennis Nordenbøl er et svin" i din MSN besked linie. Jeg gjorde dig på en høflig måde opmærksom på at jeg fandt det temmeligt barnligt. Du mente så at det måtte du da helt selv bestemme hvad du ville skrive i dette felt... Helt enig! Men stadigt ville jeg gerne have du fjernede det da vi ikke tolerere personlig tilsvining i DMT regi.... Og takker for at du så fjernede det.... Og til min skuffelse ser jeg så i dag din barnlige sjæl komme til udtryk igen:
Selv om du fik din vilje i sagen om BMT kvartfinale... Øv siger jeg bare....
hvis personlig tilsvning er forbudt, vhorfor accepterer i så Jonas' opførsel? |