FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT´ere imellem
 SMIDT UD AF DMT!!!

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
JBN Posted - 20 Mar 2007 : 11:19:36
Jeg har ovehovedet ingen forståelse for, at man bliver slettet fra DMT og ikke kan logge på sin profil, bare fordi man holder pause.
15   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
BL Posted - 13 Apr 2007 : 17:58:29
hahahah!

ellers en fed tråd at finde frem igen

daugaard Posted - 13 Apr 2007 : 17:54:51
Ca. en måned efter...
NordenDK Posted - 13 Apr 2007 : 17:42:58
Det er her, jeg er enig
mbury Posted - 21 Mar 2007 : 22:21:39
quote:
Originally posted by JBN

quote:
Originally posted by mbury

quote:
Originally posted by JBN

quote:
Originally posted by birthek

problemet er administrativt...

databasen kan ikke håndtere pausestatus fordi vi anvender to forskellige tabeller i systemet;

et til "buffere" og et til "etablerede spillere"

Jan står i en tabel for gamle etablerede spillere, vi kan ikke flytte ham derfra til "buffer" da data omkring rating mv. ville være i risiko for at blive slettet, hvis han skulle ønske at komme tilbage en dag.

Eneste reelle mulighed er at oprette Jan som "pause" i systemet - dvs. med en dummy division vi kan kalde pause, men så vil han fremgå med hold osv. af deltagerlisten, hvilket er noget rod.

Derfor er nemmeste løsning, resignup, og derefter at huske at ledelsen skal overføre gamle registrerede data (rating osv.), hvis han får lyst til at spille division igen en dag

Se!!! det var en forklaring man kunne bruge til noget

Nej det er bare det forskellige folk har prøvet at forklare dig i løbet af tråden ..

han omskriver bare det som BIF og daugaard siger ..

mærkelig kommentar!!! hvis du gad og læse hele tråden før du kommenterer, så ville du opdage at jeg senere giver Anders en undskyldning og konstaterer at jeg ikke kunne gennemskue hans forklaring i mit på daværende tidspunkt forblændende raseri

Så jeg ser din kommentar som enten et forsøg på at puste til ilden, eller et simpelt forsøg på at få en post mere på din statistik

hvis grunden er den den første må jeg desværre skuffe dig, da dette er mit sidste indlæg i DMT i denne omgang.

hvis grunden er den anden, så "who cares" kommentarer og smarte billige bemærkninger skaffer dig ingen respekt

Hehe det havde jeg forventet du ville skrive .. (; - jeg har faktisk læst næsten alle indlæg men missede lige den sidste side hvor jeg så selv skrev på ..

så my bad men gør det nu heller ikke større end det er.. (;

- det var da altid noget!
atuz Posted - 21 Mar 2007 : 18:24:43
quote:
Originally posted by IstvaN

GÅ NU OP I DET!!!

DET ER DERFOR VI ER HER
IstvaN Posted - 21 Mar 2007 : 18:14:59
GÅ NU OP I DET!!!
JBN Posted - 21 Mar 2007 : 17:39:50
quote:
Originally posted by mbury

quote:
Originally posted by JBN

quote:

databasen kan ikke håndtere pausestatus fordi vi anvender to forskellige tabeller i systemet;

Jan står i en tabel for gamle etablerede spillere, vi kan ikke flytte ham derfra til "buffer" da data omkring rating mv. ville være i risiko for at blive slettet, hvis han skulle ønske at komme tilbage en dag.

Eneste reelle mulighed er at oprette Jan som "pause" i systemet - dvs. med en dummy division vi kan kalde pause, men så vil han fremgå med hold osv. af deltagerlisten, hvilket er noget rod.

Derfor er nemmeste løsning, resignup, og derefter at huske at ledelsen skal overføre gamle registrerede data (rating osv.), hvis han får lyst til at spille division igen en dag

Nej det er bare det forskellige folk har prøvet at forklare dig i løbet af tråden ..

mærkelig kommentar!!! hvis du gad og læse hele tråden før du kommenterer, så ville du opdage at jeg senere giver Anders en undskyldning og konstaterer at jeg ikke kunne gennemskue hans forklaring i mit på daværende tidspunkt forblændende raseri

Så jeg ser din kommentar som enten et forsøg på at puste til ilden, eller et simpelt forsøg på at få en post mere på din statistik

hvis grunden er den den første må jeg desværre skuffe dig, da dette er mit sidste indlæg i DMT i denne omgang.

hvis grunden er den anden, så "who cares" kommentarer og smarte billige bemærkninger skaffer dig ingen respekt
mbury Posted - 21 Mar 2007 : 16:16:37
quote:
Originally posted by JBN

quote:

atuz Posted - 21 Mar 2007 : 15:43:44
haha morfar
BL Posted - 21 Mar 2007 : 15:35:02
quote:
Originally posted by daugaard

Jammen så blev jeg da også lidt klogere...

There's nothing that is so shit - That it's not good for noget,
Kommer times kommer road - we are all sammen in the same båd

daugaard Posted - 21 Mar 2007 : 14:17:07
Jammen så blev jeg da også lidt klogere...
Morfar Posted - 21 Mar 2007 : 12:41:47
synes vi skal smide dig ind i dmt igen
BL Posted - 21 Mar 2007 : 00:52:56
Og de levede lykkeligt til deres dages ende..

JBN Posted - 20 Mar 2007 : 19:27:01
quote:
Originally posted by BIF

Er jo det jeg har skrevet fra starten....

sorry Anders kunne jeg ikke lige gennemskue i mit forblændende raseri
BIF Posted - 20 Mar 2007 : 18:05:09
Er jo det jeg har skrevet fra starten....

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.218.129.191