FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT small talk
 3-0, hvor er mestrene?

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
Sir Jensen Posted - 29 Aug 2005 : 15:48:25
Den tråd har jeg ventet mange år på at kunne få lov til at oprette
Sikke da en omgang legestue med de såkaldte mestre.

13   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Sir Jensen Posted - 30 Aug 2005 : 01:05:11
Nu har jeg ikke set episoderne på TV, men dem der har siger at det nu kun er en af situationerne der ligner et straffespark.
Jeg tør ikke udtale mig skråsikkert før jeg har set det på TV.

Til gengæld så jeg en dommer der ikke ville give AGF nogle frispark i næsten hele 1. halveg, så mon ikke det går lige op i sidste ende.

Esben Lauritsen Posted - 29 Aug 2005 : 23:08:45
Tror du ik' det er tid til at tag suttekluden frem igen Bjarne?

superstar Posted - 29 Aug 2005 : 21:49:46
Nægter at kommentere så snævertsynet personer... to straffe var der uanset om Brøndby spillede ad helvedes til eller ej...det har intet at gøre med hvem der spillede bedst... FORSTÅET!!!!!!!!
Det har noget at gøre med at dommerne stinker i superligaen... FORZA serie 6 bøsser
Hugobart Posted - 29 Aug 2005 : 21:38:53
Arg, en sløj indsats fra BIF. Æv. Bæv

En offday og en dag hvor alt går galt, ja så kan selv AGF vinde over Brøndby. Surt, men ærgeligt.

Og ja, jeg tror stadig på AGF rykker ned i år.
AndersOlsen Posted - 29 Aug 2005 : 21:29:22
Man behøver ikke være BIF-mand for at se indsatsen igår var katastrofalt ringe. Og når man så møder et AGF-hold, der en sjælden gang virker opsat, er det dømt til at gå galt. Dertil er der for mange gode spillere på AGF holdet. Det kan gå mod Horsens og så stadig fedte en uafgjort hjem, og også mod AGF på en af deres indtil igår, ret ringe dage.

Uanset om man holder med BIF eller AGF, kan alle vel være enige om, at det straffe der rent faktisk blev dømt igår, var den af forseelserne hvor der rent faktisk var mindst straffe?

Både hands-situationen, samt frisparket på Kim Daugaard, som bliver begået to meter inde i feltet, er større straffe end det der blev dømt på Morten Rasmussen.
Esben Lauritsen Posted - 29 Aug 2005 : 21:23:40
Så har vi det igen.. uhh, det er dommerens skyld! I mine øjne fik Brøndby langt flere frispark end de var berettiget til - Jeg bergiber simeplthen ik hvordan i Brøndby-fans kan give dommeren skylden! I mine øjne kunne den her kamp være endt med de samme ydmygende cifre, som Esbjerg slog Brøndby med i sidste sæson! Jeg har ikke pevet en eneste gang herinde, når AGF har tabt, men jeg synes sku' vi GF-fans har lov til at sprede vores glæde, når vi for engang skyld vinder en kamp - også uden at skulle hører på en flok Brøndby-hylkere, der som sædvanelig giver dommren skylden, når de taber en kamp! - Den eneste der tager det som en mand, er tilsyneladende Jesper!
Morfar Posted - 29 Aug 2005 : 21:06:39
TOTAL NICE KAMP :D TLK MED DET

faktisk lidt sjov de har fået point mod fck og bøf *G*
Strudal Posted - 29 Aug 2005 : 20:51:28
nu var jeg jo tilfældigvis på stadion og vil give dig ret i at Brøndby spillede som en pose lort, men giv mig så ret i at den forbandede møgspasser af en dansk superliga dommer dømte rent ud sagt af helvede til, for hvis du ikke kan indrømme det Andre, ja så er du sgu tabt for omverden
Sir Jensen Posted - 29 Aug 2005 : 20:43:39
Det var dommerens skyld, nemlig. Brøndby er simpelthen for gode til at tabe en fodboldkamp på normal vis.
Der burde faktisk også have været frispark til Brøndby, der hvor Thomas Hansen og Per Nielsen på elegant vis får hovedtacklet hinanden
superstar Posted - 29 Aug 2005 : 17:30:54
ja ja men så tillykke med jeres første sejr i 6 kampe.... det siger jo alt om AGF at modstanderen er nødt til at have en offday før de kan vinde....FLOT !!!! og med dommeren til hjælp kanon sejr drenge....
Måske Brøndby blev snydt for mindst 2 straffe mens stillingen stadig var 1-0 tjaaaa store i munden kan man vel altid være når det er første gang i 13 opgør at AGF vinder over BIF....hvor mange år er det mon
Nyd det boys.... for det sker ikke igen
Asse Posted - 29 Aug 2005 : 16:33:55
Tak til BIF for at have en off-day og tak til det eneste rigtige hold i DK for at besejre dem...

Man kan diskutere sejrens størrelse men ingen tvivl om, at det var fortjent..

Og AGF rykker IKKE ned... men dem der dømmer AGF til at rykke ned, de kender simpelthen ikke truppens potentiale....
Sammenlign AGF med Horsens eller Silkeborg spiller for spiller...

Derudover har Åkeby kunnet stille med samme opstilling i 2 kampe.. det giver altså en kontinuitet, som BIF igennem mange lange perioder har nydt godt af..
zinky Posted - 29 Aug 2005 : 15:53:31
quote:
Originally posted by birthek
tjah det siger vel det hele ... tillykke med sejren ... er bare personligt ked af at Aarhus ikke får et hold i superligaen næste sæson

det er jo løgn.. AGF bliver i Sas-ligaen.
men jeg er tilgengæld ked af, at AGF ikke vandt med flere mål
birthek Posted - 29 Aug 2005 : 15:52:12
quote:
Originally posted by Sir Jensen

Den tråd har jeg ventet mange på på at kunne få lov til at oprette

tjah det siger vel det hele ... tillykke med sejren ... er bare personligt ked af at Aarhus ikke får et hold i superligaen næste sæson

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.217.65.73