T O P I C R E V I E W |
GoodPeace |
Posted - 06 Sep 2005 : 23:49:00 Ledelsen i DMT har været i kontakt med EA Danmark og et eksternt web-bureau, som sammen vil lancere en ny Fifa turnering. Vi har valgt at se positivt på mulighederne for samarbejde med denne nye turnering, da vi ser det en god mulighed for at få udbredt kendskabet til Fifa online spil og dermed at få øget den samlede Fifa spillermasse i Danmark.
De har ikke alle detaljer omkring turneringen på plads endnu, så vi kan ikke fortælle så meget. De vil formentlig forsøge at få nogle fornuftige præmier ind over, og der vil muligvis blive tale om en beskeden bruger-betaling. Derudover forventer de at skabe en del medie-dækning af turneringen - primært online, men også i andre medier.
I forbindelse med den løbende afvikling af sådan en turnering, søger de en slags medhjælper/nyheds-poster/"introduktion til nye"-instruktør/forum-moderator/etc - dvs en slags blæksprutte til at hjælpe til med sitet. Selve web-bureauet vil selv stå for den tekniske udvikling bag sitet, så det skal blæksprutten ikke arbejde direkte med.
De ved ikke præcis hvor meget tid der kræves, men der vil formentlig kunne etableres en form for aflønning for noget af arbejdet. Disse detaljer må I ikke hænge os i DMT op på, men selv aftale nærmere med turneringen.
Hvis der er nogle friske DMT'ere, som kunne tænke sig at yde en god indsats for Fifa miljøet i Danmark, så er chancen her nu. Man skal dog ikke forvente det er det rene barnemad, og vi vil kraftigt opfordre til at man seriøst overvejer om man både kan og vil det, inden man melder sig.
Seriøst interesserede kan henvende sig til os på mail dmt@fifa-forever.dk, så kan vi videreformidle kontakten.
 |
12 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
Vidar Rekdal |
Posted - 09 Sep 2005 : 11:04:23 Om præmien er Tuborg så stiller den "stive nordmand" op |
Asse |
Posted - 08 Sep 2005 : 22:44:58 Hvorfor betaler penge for andres præmier ?
Tjo, hvis man evt. kunne lave en turnering, hvor man på en måde kunne konkurre på hver sit niveau ligesom i DMT, hvor der var en præmie til alle vinderne af den pågældende division.
Præmien skal self være større på jo højere niveau man spiller.. og inden jeg lige bliver flamet.. så er det bare en tanke..
Men kunne måske forestille mig at en del har lyst til at tilmelde sig så.. kommer nok an på hvad det koster.. |
IstvaN |
Posted - 08 Sep 2005 : 21:46:11 quote: Originally posted by Keyboardcowboy
Jeg tror de gode vælger begge dele, de mindre gode vælger den gratis model ..... hvorfor betale for de andres præmier 
Hvis man ikke kender alternativerne og måske allerede er en del af et community hvor den nye turnering afholdes... Hvis et sådant findes...
Svært at sige, kan kun sige at det lyder godt for dansk fifa og jeg håber nogen har lyst til at tage den rolle :) |
Keyboardcowboy |
Posted - 08 Sep 2005 : 16:42:47 Jeg tror de gode vælger begge dele, de mindre gode vælger den gratis model ..... hvorfor betale for de andres præmier  |
GoodPeace |
Posted - 08 Sep 2005 : 16:41:45 Jeg tror folk vælger den turnering der kører bedst og mest stabilt - og der har DMT vist sit værd gennem mange år nu, og vi bliver kun bedre som tiden går 
Der har selvfølgelig været en afvejning forud for beslutningen om at samarbejde med en konkurrent, og nogle af de primære input til den afvejning har været DMTs styrke/erfaring, brugerbetaling på den nye, reklame-værdien fra den nye (for samlet fifa spiller masse).
|
superstar |
Posted - 08 Sep 2005 : 10:57:57 hvem tror i selv folk vælger... hvis der eks.vis der bliver pengepræmier indvolveret?  Bare et lille spørgsmål inden vi kører os selv i sænk ved at hjælpe konkurrenter  |
Keyboardcowboy |
Posted - 08 Sep 2005 : 07:52:59 Nu ved vi selvfølgelig heller ikke hvad det koster at deltage, men vi har før set turneringer i DK som kostede penge, og de har ikke været nogen kæmpe succes'er såvidt jeg lige kan huske...
Hvem gider f.eks. at betale 50-100 kr. for at deltage i noget som man ikke har nogen chance for at vinde, når man kan deltage i noget tilsvarende som er gratis 
Der skal nok være ca. 10 dmt'ere som har chancen for at vinde, hvis alt lige flasker sig for dem, og de skal nok tilmelde sig. 
Men jo flere seriøse turneringer jo bedre. |
IstvaN |
Posted - 07 Sep 2005 : 19:05:06 Tror nu nok de kan få samlet en del... |
Keyboardcowboy |
Posted - 07 Sep 2005 : 18:37:37 Ikke fordi jeg er negativ eller noget ....
Det lyder som et god ide, men tror helt sikkert ikke at der bliver meget mere end højst 20 tilmeldte til en turnering der koster penge...
Det vil kun være folk der mener de har en chance for at vinde, samt en lille del filantropper, samt unge håbefulde som tror de kan noget...
Altså ca. 20 ialt. |
birthek |
Posted - 07 Sep 2005 : 14:59:41 quote: Originally posted by daugaard
Lyder sku ellers cool... Men tiden til sådan et job er desvære ude for min rækkevide.  Btw.. Hvor mange fifa online turneringer køre der egentligt i DK p.t.???
er pt. kun os såvidt vides ... og så nogle internationale, som eksempelvis esl's ladderturn. |
daugaard |
Posted - 07 Sep 2005 : 13:42:57 Lyder sku ellers cool... Men tiden til sådan et job er desvære ude for min rækkevide.  Btw.. Hvor mange fifa online turneringer køre der egentligt i DK p.t.??? |
GoodPeace |
Posted - 06 Sep 2005 : 23:49:08 Udover denne lille "annonce", vil vi forsøge at holde samarbejdet ved lige med denne turnering. Det er selvfølgelig en konkurrent til DMT, men vi tror på at DMT er utrolig stærk, og sagtens kan holde sig kørende, og vi vil hellere fremme udbredelsen af Fifa i Danmark, end at modarbejde denne nye turnering. Vi har en stærk formodning om, at den nye turnering vil kunne grave en stor del nye Fifa spillere frem. Derudover kan det f.eks tænkes at vi vil bruge den samme spillefil, det kan tænkes at vi kan udveksle nyheder fra de to turneringer, vi kan holde overbygnings-cups, vi kan mødes på tværs, etc etc.
|