T O P I C R E V I E W |
Tem |
Posted - 27 Jun 2006 : 00:32:17 Jeg har besluttet at holde pause på ubestemt tid, og jeg vil derfor ikke være at finde i divisionen når T3 starter.
Det er gået op for mig, at jeg ikke kan spille FIFA på lige plan med jer andre, når jeg har den netforbindelse jeg nu engang har, og jeg er efterhånden ved at få rigtig dårlig samvittighed hver gang jeg vinder en kamp. Det er bl.a. det, der har taget noget af min lyst til at spille (i hvertfald i et stykke tid), og det er derfor jeg nu tager en pause.
Men lur mig, om jeg ikke er tilbage, når det nye FIFA melder sin ankomst og jeg engang får kabler i stedet for trådløst netværk, så jeg kan spille ordentligt med jer. |
13 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
SpeZ |
Posted - 29 Jun 2006 : 10:02:56 godt så, så kan man være rolig igen. |
Murphie75 |
Posted - 29 Jun 2006 : 08:32:35 Ja, den havde sku oz stået på tjære og fjer, hvis du var smuttet !
|
JBN |
Posted - 29 Jun 2006 : 00:24:35 quote: Originally posted by Tem
Nå, nu har jeg tænkt lidt nærmere over det i et par døgn, og med den elendige rygrad jeg har, annullerer jeg nu min fratrædelse. Det var en lidt forhastet beslutning (det var sent om aftenen, jeg var ikke rigtig vågen, osv...), og det er sgu oss svært at være kold i røven, når I nu kommer med alle de opmuntrende opfordringer.
Back in business! (selvom jeg dårligt nok har været væk fra den )
Stærkt velkommen tilbage
|
Tem |
Posted - 28 Jun 2006 : 23:55:25 Nå, nu har jeg tænkt lidt nærmere over det i et par døgn, og med den elendige rygrad jeg har, annullerer jeg nu min fratrædelse. Det var en lidt forhastet beslutning (det var sent om aftenen, jeg var ikke rigtig vågen, osv...), og det er sgu oss svært at være kold i røven, når I nu kommer med alle de opmuntrende opfordringer.
Back in business! (selvom jeg dårligt nok har været væk fra den ) |
SpeZ |
Posted - 28 Jun 2006 : 16:37:53 I Tim tilfælde drejer det sig ikke om lag og delay... Det er fordi Tim er trådløs. Så der kommer ligesom nogle stop i spillet. Det er dog ikke noget stort problem overhovedet. |
IstvaN |
Posted - 28 Jun 2006 : 16:24:59 Dont hate the player - hate the game.
FIFA 06's netkode er den værste jeg har set i FIFA. Det er EA's skyld meget af den delay/lag der er og ikke éns modstanders. Forhåbentlig bliver det bedre i 07, men indtil da må man klemme ballerne sammen eller eventuelt møde op til de offline events der nu engang er (tøsedrenge :P) :) |
Keyboardcowboy |
Posted - 27 Jun 2006 : 18:38:33 At whine er fedt ..... og klart bedre end at smadre sit joypad, tastetur osv.
Men syns nu at det lagger mod Tim, men ikke mere end det gør mod et par af de andre |
birthek |
Posted - 27 Jun 2006 : 12:30:10 quote: Originally posted by Strudal
hallo Tim kalder du det lag?? du lagger ikke, det kører sgu fint hos dig, at folk brokker sig er jo fordi de skal finde noget at brokke sig over, jeg håber virklig du bliver, og kæmper videre.
enig ... vi bør måske efterhånden kigge lidt på os selv ... og få gjort noget ved vores evindelige whineri ... nogen er værre end andre og andre whiner aldrig...
måske vi skulle overveje nogle retningslinier til folk ... mener efterhånden alt det tuderi er ved at være noget af et problem? |
Strudal |
Posted - 27 Jun 2006 : 12:25:13 hallo Tim kalder du det lag?? du lagger ikke, det kører sgu fint hos dig, at folk brokker sig er jo fordi de skal finde noget at brokke sig over, jeg håber virklig du bliver, og kæmper videre. |
SpeZ |
Posted - 27 Jun 2006 : 08:47:52 Altså du lagger altså ikke.. Spiller kører rent, at der engang imellem er nogle stop i spillet kan overleves. Du er altid fair og med på en kamp, og du er altså ikke dårlig. Tænk lige over det en ekstra gang. |
JBN |
Posted - 27 Jun 2006 : 08:00:18 Ja fortsæt bare Tim, det betyder ikke så meget med det lag, og så er det jo rart at man kan give laggen skylden, når man taber til en bedre spiller
men kan godt forstå du er træt af at høre på vores whinen |
caleb22 |
Posted - 27 Jun 2006 : 00:38:41 Tim Så slemt var det heller ikke ment .
Jeg er bare en dårlig taber, din forbindelse kan drille men du skal ikke stoppe pga af fjolser som mig.
Jeg håber du vil overveje det igen og undskylder jeg tabte hovedt på lidt på msn og gav din forbindelse hele skylden for mit nederlag.
Jeg ved også godt at jeg ikke er den første der har kommenteret din forbindelse, men du er sgu en fair spiller i DMT og altid med godt humør.
Så håber du vil overveje det og være med i T3, så jeg kan få hævn på en legal måde |
birthek |
Posted - 27 Jun 2006 : 00:35:21 quote: Originally posted by Tem
Jeg har besluttet at holde pause på ubestemt tid, og jeg vil derfor ikke være at finde i divisionen når T3 starter.
Det er gået op for mig, at jeg ikke kan spille FIFA på lige plan med jer andre, når jeg har den netforbindelse jeg nu engang har, og jeg er efterhånden ved at få rigtig dårlig samvittighed hver gang jeg vinder en kamp. Det er bl.a. det, der har taget noget af min lyst til at spille (i hvertfald i et stykke tid), og det er derfor jeg nu tager en pause.
Men lur mig, om jeg ikke er tilbage, når det nye FIFA melder sin ankomst og jeg engang får kabler i stedet for trådløst netværk, så jeg kan spille ordentligt med jer.
.... gahhhhh....... er dårlige nyheder ... synes nu ikke problemerne er så voldsomme, at det bør føre til et stop, men kan du jo selv bedst bedømme ...
ærgeligt at miste et superstabilt og evigt fairspillende mandskab ... håber du vender retur |
|
|