T O P I C R E V I E W |
daugaard |
Posted - 29 Jun 2006 : 22:44:09 I radioprogrammet "Alles ist Fussball". De er jo i Berlin nu og var med i programmet som der sendes direkte fra Berlin. Blev spurgt om danmarks chancer m.m. Meget griner at høre.... Men desvære ingen kommentare om lille DMT som har båret disse 2 fremrivende spillere frem til WM i fifa WC 2006.
|
6 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
daugaard |
Posted - 30 Jun 2006 : 09:08:07 Med hensyn til P3 på nettet så er der "KEIN FUSSBALL". Læs her... |
JBNJUNIOR |
Posted - 30 Jun 2006 : 04:47:27 ok vidste godt det var jonas istvan men ik med ham christian |
Apollo |
Posted - 30 Jun 2006 : 04:03:31 quote: Originally posted by JBNJUNIOR
quote: Originally posted by daugaard
I radioprogrammet "Alles ist Fussball". De er jo i Berlin nu og var med i programmet som der sendes direkte fra Berlin. Blev spurgt om danmarks chancer m.m. Meget griner at høre.... Men desvære ingen kommentare om lille DMT som har båret disse 2 fremrivende spillere frem til WM i fifa WC 2006.
Jonas Og Christian hvem må jeg få nogle efternavne
Jonas Istvan ;) og Christian Bøglund (så ham ved DM i FIFA, Mr. Xbox) |
Apollo |
Posted - 30 Jun 2006 : 04:02:25 Undskyld mig, men så vidt jeg ved har DMT ikke haft Christian med, det er kun Jonas vi har skulle holde ud og det er vidst hans manager som har vist ham vejen til Xbox Cup
Hørte det desværre ikke, havde travlt hele dagen. Hvis man kan hører det igen online, er der så nogen der har link? Er ikke så bekendt med DR's hjemmeside |
JBNJUNIOR |
Posted - 30 Jun 2006 : 04:01:57 quote: Originally posted by daugaard
I radioprogrammet "Alles ist Fussball". De er jo i Berlin nu og var med i programmet som der sendes direkte fra Berlin. Blev spurgt om danmarks chancer m.m. Meget griner at høre.... Men desvære ingen kommentare om lille DMT som har båret disse 2 fremrivende spillere frem til WM i fifa WC 2006.
Jonas Og Christian hvem må jeg få nogle efternavne |
AaB-ern |
Posted - 29 Jun 2006 : 22:58:57 Hørte dem også |