T O P I C R E V I E W |
Kasper Pedersen |
Posted - 30 Jun 2006 : 15:38:38 Ja overskriften siger sig selv .
Det jo ærgligt at det skal ende på den her måde ., og nu får vi at se om det er rigtigt om Basso , ullrich M.v. har været i besidelse med blod doping . For mit vedkommende så er min tour ødelagt , men til trøst har vi da en Kylling :D og hvem tror i CSC satser på nu ? evt en Sastre ? |
11 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
Kasper Pedersen |
Posted - 02 Jul 2006 : 23:40:03 Enten er koppen halvt tom, eller halvt fyldt.
Jeg personligt synes, at TDF ser mere åbent og dermed spændende ud, end nogensinde før i min levetid.
Det er svært at afklare helt præcis hvem favoritterne er, samt hvad strategien er, nu da så mange hjælperyttere får friere hænder - Ligesom man rent taktisk har så mange flere ryttere der har gode klatre og enkeltstarts evner der potentielt skal holdes øje med.
De store favoritter er jeg sikker på ligger en dæmper på løbet, mange kræfter bliver passiviseret i kraft af dem og deres holds tilstedeværelse.
Nu er det dog anderledes, flere øjner muligheden for en sejr, flere vil prøve lykken af - og reelt er der langt flere om budet.
Vi er simpelthen røget længere ned i pyramiden - Det bliver spændende at se
Jeg tror nu stadig Rasmussen får smæk af de tempostærke ryttere (men ønsker ham held og lykke) - Bliver spændende at se om kyllingen kan ligge æg
|
zinky |
Posted - 02 Jul 2006 : 20:28:29 quote: Originally posted by Apollo
Pfft alle der er med i Tour de France tager doping, dem som bliver "nakket" tager bare for meget
helt enig der |
Apollo |
Posted - 02 Jul 2006 : 16:15:20 Pfft alle der er med i Tour de France tager doping, dem som bliver "nakket" tager bare for meget |
Tem |
Posted - 01 Jul 2006 : 23:06:43 quote: Originally posted by JBNJUNIOR jeg er 99.9% sikker på at basso ik har dopet sig
Hvordan i himlens navn kan du dog være så sikker? Du må da ha gode kilder så...Bedre end El Pais' i hvert fald |
JBNJUNIOR |
Posted - 01 Jul 2006 : 20:32:45 quote: Originally posted by Esben Lauritsen
En anden gang vil et passende ordvalg være mere hensigtsmæssigt Jonas! Hvis rytterne har dopet sig, skal de selvfølgelig ikke være med i touren - det burde da være indlysende for enhver!
hør her hvordan kan du være så sikker på at de har dopet sig og jeg er 99.9% sikker på at basso ik har dopet sig og rigtig asse dumt at offentliggøre den skide doping liste to dage før touren så de ik har tid til at bevise de IK er dopet |
Asse |
Posted - 01 Jul 2006 : 19:55:35 Jeg synes det er så kikset at man først vælger at offentliggøre den såkaldte doping-liste dagen før Touren går i gang... Basso, Ullrich og co. har jo ikke fået deres chance for at argumentere for deres mulige uskyld...
Nu tror jeg at man skal lægge meget mærke til ryttere som Landis, Popovych og Valverde... Tror på en Landis som vinder, da det bliver en Tour der favoriserer enkeltstart (Ullrich)
|
Esben Lauritsen |
Posted - 01 Jul 2006 : 19:27:21 En anden gang vil et passende ordvalg være mere hensigtsmæssigt Jonas! Hvis rytterne har dopet sig, skal de selvfølgelig ikke være med i touren - det burde da være indlysende for enhver! |
JBNJUNIOR |
Posted - 01 Jul 2006 : 14:45:30 quote: Originally posted by Tem
quote: Originally posted by JBNJUNIOR
DØD OVER DEN SPANSKE DOPING LÆGE'S LISTE
Da ikke hvis der er hold i den - så er de da selv ude om det...
jamen hør nu her det er da mega ÅNDSVAGT at have en liste det har man da kun for at få dem opdaget han er da mega dum |
Tem |
Posted - 30 Jun 2006 : 23:15:30 quote: Originally posted by JBNJUNIOR
DØD OVER DEN SPANSKE DOPING LÆGE'S LISTE
Da ikke hvis der er hold i den - så er de da selv ude om det... |
JBNJUNIOR |
Posted - 30 Jun 2006 : 18:12:05 jeg syntes touren er fuldstændig ødelagt og så tror jeg helt sikkert at valverde vinder kyllingen kan i hvertfald ik true nogen det blir den værste tour i flere år gider sku ik følge med i den DØD OVER DEN SPANSKE DOPING LÆGE'S LISTE |
Chrallle |
Posted - 30 Jun 2006 : 17:54:19 Ja det er virkelig irriterende. Jeg ved slet ikke om jeg gider følge med i touren i år pga. af dette. Hvis det er sandt, er Basso, Ulrik mm. virkelig nogle idioter. De ødelægger cykelsporten, det er virkelig sørgeligt. Men så har vi jo en Valverde som vinder i årets tour. |