T O P I C R E V I E W |
Keyboardcowboy |
Posted - 08 Aug 2006 : 09:36:00 Det er fandme en lækker side i har fået banket sammen efterhånden, mange lækre detaljer.
Nice work jungs
Ps.: tror at linket til forumet på forsiden er forkert ... |
15 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
caleb22 |
Posted - 13 Aug 2006 : 10:26:55 man ved aldrig med vidar og han brugsen sprog.
han elsker jo at svine ledelsen til i det skjulte |
zinky |
Posted - 13 Aug 2006 : 10:16:34 den var god nok som Vidar skrev den.. sorry at Ole ikke kan sin tyske gramma |
caleb22 |
Posted - 13 Aug 2006 : 10:05:26 quote: Originally posted by Vidar Rekdal
en skikkelig toast til vores kære Kode- Anders :D Der mann Ist Gut
gut? manden er dreng? |
Vidar Rekdal |
Posted - 13 Aug 2006 : 06:00:00 en skikkelig toast til vores kære Kode- Anders :D Der mann Ist Gut |
birthek |
Posted - 13 Aug 2006 : 01:08:49 bøjer mig i støvet for Anders' arbejde omkring forbedringer af sitet ... det er sand klasse ... virkelig fantastisk arbejde, der i den grad har, og vil, øge DMTs kvalitet betragteligt
manden har nærmest ligget vandret de sidste 2-3 uger for at skabe de forbedringer vi alle kommer til høste frugten af i t3 ... super super nice ...
|
GoodPeace |
Posted - 10 Aug 2006 : 17:12:33 Ja, det er flot arbejde på alle fronter!
Men som den glade asp-amatør, der i sin tid lavede nogle af database-siderne, må jeg udtrykke stor respekt for Anders N, som virkelig har tilføjet en masse fantastisk funktionalitet til sitet - keep up the good work! |
daugaard |
Posted - 09 Aug 2006 : 15:25:00 Ligemeget... de ved hvad man mener... |
zinky |
Posted - 08 Aug 2006 : 21:11:24 så går jeg lige bagom ryggen på ledelsen: DET ER IKKE HTML KODNING HR. DAUGAARD. DET ER ASP KODNING |
daugaard |
Posted - 08 Aug 2006 : 20:58:43 Ja... super side det er blevet... Nice HTML kodning... Respekt til jer drenge! |
caleb22 |
Posted - 08 Aug 2006 : 15:45:34 HURRA
Du har bare at være med i T1 ellers sørger jeg for at det er kamils arbejdsplads der "salter" dine pomfritter med deres specielle salt fra greenå hehe |
Asse |
Posted - 08 Aug 2006 : 14:07:15 Ok..
På baggrund af din advarsel vælger jeg at trække mig fra alt, der har med T1 at gøre |
caleb22 |
Posted - 08 Aug 2006 : 13:24:04 det kan vi ikke se ud fra din post og dermed bliver det udnydvendig overspamning af forum og dermed 1 advarsel asse |
Asse |
Posted - 08 Aug 2006 : 13:16:20 quote: well er absolut ikke meningen at nogen skal føle sig trådt over tæerne ... ved at undertegnede og ole til tider har en lidt grovkornet humor ... skal prøve at holde det i baghovedet, og derudover opfordre folk til at sige hvis vi - eller andre går over stregen - det er ikke altid lige nemt at finde balancen desværre
Nej, er ked af jeg ikke lige fik udtrykt mig tydeligt... sætningen før var 100% ironi.. Jeg synes faktisk det er skide cool, at vi sidder og gør lidt grin med hinanden |
birthek |
Posted - 08 Aug 2006 : 13:13:32 quote: Originally posted by Asse
Hehehehehe...
Ja helt sikkert ros til ledelsen for det flotte arbejde... Måske de så vil lade være med at mobbe, når de så får alt den ros.
well er absolut ikke meningen at nogen skal føle sig trådt over tæerne ... ved at undertegnede og ole til tider har en lidt grovkornet humor ... skal prøve at holde det i baghovedet, og derudover opfordre folk til at sige hvis vi - eller andre går over stregen - det er ikke altid lige nemt at finde balancen desværre |
AaB-ern |
Posted - 08 Aug 2006 : 12:56:49 quote: Originally posted by Tv3-Luna
enig! virklig proff site efterhånden, og holdvalg siden er rigtig nice flot arbejde drenge
WOW! Et seriøst indlæg af Thomas |