FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT small talk
 Attention All in DMT!

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
Murphie75 Posted - 12 Aug 2006 : 16:44:00
Hej Alle DMTere.

Opretter denne tråd som en forespørgsel til Jer.

Et ønske, en drøm!

Som nogen nok har bemærket, har jeg valgt holdet AGF til T3 - sidste mulighed inden 2007-udgaven kommer, hvor de så desværre ikke er med (og ja, derfor!).

Mit ønske består så i at møde forståelse fra alle jer DMTere der så tænker "så vil jeg også have mit hold opdateret!".

Ledelsen ønsker ikke inden T3 at opdatere alle holdene, da det er et meget tidskrævende arbejde og ville tage al den tid de måtte have til rådighed. Forståeligt!

Hvad ville jeres holdning være til at kun jeg fik ændret min startopstilling ?

Problemet er nemlig at der kun er 3 på holdet som er på holdet i virkeligheden - og nu jeg kun har muligheden for at have det hold jeg er fan af - i en T...

.. Så skal det da være med stil!

Tobias Grahn er altså ikke god på banen, når han hellere vil være i OB - og så mange andre, der ikke burde være der..

Men smid jeres holdning i denne tråd - og er det overvejende positivt - og har i intet imod at jeg får gjort dette.. Ja, så har Jesper indvilget i at ordne det for mig.

Dog bliver det ikke en realitet, hvis denne tråd møder negativ respons.

God T3!

May the best man win!
15   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Chrallle Posted - 14 Aug 2006 : 22:00:36
Virkelig godt arbejde Ledelse. I er bare de bedste. Og Jonas, prøv at slappe en lille smule af med de beskeder nu, ikke?
Det er ikke det fedeste at høre på for os andre.
JBNJUNIOR Posted - 14 Aug 2006 : 21:37:56
quote:
Originally posted by Tem

quote:
Originally posted by JBNJUNIOR

quote:
Originally posted by GoodPeace

quote:

Originally posted by AaBManden

Fuck dit banner er fedt Jan

hvad har det med dette topic at gøre

- mere end dit indlæg, idet han da i det mindste skriver om andet, end den ene bisætning, som du kommenterer på...

Jeg fjerner ikke mit banner - men vil tilgengæld løbende opdatere det med endnu grimmere og endnu mere irriterende animationer. Med tiden kan vi vel få en afstemning om at forbyde animationer på forum, så mit banner er bare en langsigtet valgplakat.

/offtopic.

/ontopic
Mht roster-updates, så kan det give problemer at benytte en ekstern roster-fil, hvis den tilhørende fifa.db efterfølgende ikke kan konbverteres via UniDB til en access-base. Det er nemlig i Access, at hele DMT spiller-udjævningen foregår.

Hvis vi selv manuelt flytter spillere rundt på holdene, så skal man være opmærksom på at de hold man tager spillere fra, godt kan gå hen og blive helt tomme - hvilket ikke er så praktisk...

hold kæft hvor er du latterlig med hensyn til dit skide banner og det tror jeg samtlige medlemmer af dmt også syntes

Tal nu ordentligt, i stedet for det der pattebørnsprog, Jonas. Det må du da snart have lært...

bland dig nu bare HELT uden om ikke også lille tim
birthek Posted - 14 Aug 2006 : 21:25:16
tak ... og tak for hjælpen claus
GoodPeace Posted - 14 Aug 2006 : 21:22:56
ja, det er imponerende som man ligefrem ofrer sin nattesøvn i ledelsen, blot for at vi alle kan spille med opdaterede rosters på vores hold - godt gået!
Murphie75 Posted - 14 Aug 2006 : 19:11:46
Vil lige slutte tråden af med at sige tusind tak for det arbejde Ledelsen har sat i værk i de døende timer inden deres deadline. Det er sku rimelig godt gået!

*klap klap*

Tem Posted - 13 Aug 2006 : 17:36:05
quote:

quote:

quote:

- mere end dit indlæg, idet han da i det mindste skriver om andet, end den ene bisætning, som du kommenterer på...

Jeg fjerner ikke mit banner - men vil tilgengæld løbende opdatere det med endnu grimmere og endnu mere irriterende animationer. Med tiden kan vi vel få en afstemning om at forbyde animationer på forum, så mit banner er bare en langsigtet valgplakat.

/offtopic.

/ontopic
Mht roster-updates, så kan det give problemer at benytte en ekstern roster-fil, hvis den tilhørende fifa.db efterfølgende ikke kan konbverteres via UniDB til en access-base. Det er nemlig i Access, at hele DMT spiller-udjævningen foregår.

Hvis vi selv manuelt flytter spillere rundt på holdene, så skal man være opmærksom på at de hold man tager spillere fra, godt kan gå hen og blive helt tomme - hvilket ikke er så praktisk...

hold kæft hvor er du latterlig med hensyn til dit skide banner og det tror jeg samtlige medlemmer af dmt også syntes

Tal nu ordentligt, i stedet for det der pattebørnsprog, Jonas. Det må du da snart have lært...
JBNJUNIOR Posted - 13 Aug 2006 : 15:14:24
har i fået lavet en fil der kan dl nu?
og er der lavet det der til juve og agf
JBNJUNIOR Posted - 13 Aug 2006 : 13:22:48
quote:

quote:

/offtopic.

/ontopic

caleb22 Posted - 13 Aug 2006 : 13:15:15
Claus man skal respektere et resultat og ikke tude som en teenager, men du har stadigvæk et fedt banner men mangler fingeren
GoodPeace Posted - 13 Aug 2006 : 13:01:18
quote:

/offtopic.

/ontopic

JBNJUNIOR Posted - 13 Aug 2006 : 12:06:24
quote:

AaBManden Posted - 13 Aug 2006 : 12:02:33
Fuck jeres banner er fedt Jan og Bo
men Martin, det er sq iorden med mig
jeg vil gerne reservere VB til næste holdvlag
Tem Posted - 13 Aug 2006 : 11:43:30
Helt i orden med mig - det er jo fair nok.

(Claus, fjern nu for helvede det banner og lav et ordentligt et )
GoodPeace Posted - 12 Aug 2006 : 22:04:33
go ahead med juve/agf special treatment.

Pas på med externe roster updates - de skal nok lige afprøves grundigt inden de smides ind i spillefilen...
daugaard Posted - 12 Aug 2006 : 20:21:24
For alles vedkomne er der altså en en ny roster på gaden for alle de større hold..... den kan hentes og så kan vi ændre dem som ikke er ændret, som så ikke er sååå mange.
Hjælpen tilbydes herfra.

Edit:
- Har hentet den nyeste roster... fra 080806... sååå rimelig opdateret! Checker den igennem i aften. Men her er hvad de skriver om den:

File Name = Mutiger's Interim Roster Update for FIFA 06
Includes: = updated eng.db and fifa.db
Made by = Mutiger
E-mail = aeald13@aol.com
Date = 08/08/2006

About
=====
It includes:
- all "main leagues" relegations/promotions plus major transfers
- entirely complete English Coca Cola Championship
- most major transfers have been made. St. Mirren in SPL in name only (the players on actual rosters are still from Livingston). Same thing for Excelsior Rotterdam...(players are still RBC Roosendaal).
- Please note: "G-14" league that you can play in career mode also included in this update

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.131.37.82