FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT small talk
 søges grafikkort ca. geforce 2 - skal være gratis!

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
birthek Posted - 31 Aug 2006 : 16:31:26
Hey DMT`ere

En anden DMT´er har et ældre gfxkort i sin comp. der klager lidt over at skulle trække FIFA efterhånden...

Jeg tænkte at en eller anden måske lå inde med et gammelt kort fra de første geforcemodeller, som alligevel bare samler støv, og har en salgsværdi på ca. 10,30 kr

Han har et geforce 2 mx kort i computeren nu ... (mx var den laveste version af geforce 2 - og markant dårligere end standard geforce 2, hvis jeg husker rigtigt) ...

Så det skal altså være et kort der er bedre end geforce 2 mx ... og det skal virke upåklageligt ... et almindeligt geforce 2 ville formodentlig gøre en forskel ...

hvis I ligger inde med noget der måske kan bruges så smid en mail til undertegnede jg|at|fifa-online.dk ... (erstat |at| med @)
4   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
Morfar Posted - 31 Aug 2006 : 17:01:55
nubi
birthek Posted - 31 Aug 2006 : 16:52:06
well vi dropper den her igen ... da vedkommendes gfx kort var hurtigere end først antaget ;-)
AaBManden Posted - 31 Aug 2006 : 16:51:51
jeg har ikk pengene til det
Morfar Posted - 31 Aug 2006 : 16:42:51
vi ringe danskere har så mange penge køb dog en nyt mand! kunne forstå hvis det var et fly vi snakkede om

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 18.218.219.11