T O P I C R E V I E W |
Morfar |
Posted - 16 Oct 2006 : 19:57:52 hej, hvad tror du kampen bliver imorgen????
jeg selv tror på 3-1 til manutd.. bare fck får et mål så er jeg glad :D |
15 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
caleb22 |
Posted - 19 Oct 2006 : 12:44:16 ja og at kim daugaard skulle have rødt for at træde modstanderen bevidst i ryggen fordi han var pigesur over stillingen. |
Vidar Rekdal |
Posted - 19 Oct 2006 : 12:34:15 At FCK spilte en bedre kamp mod man utd end hvad bif gjorde mod silkeborg |
birthek |
Posted - 19 Oct 2006 : 09:56:20 quote: Originally posted by Esben Lauritsen
Man må da sige at FCK gjorde det bedre end Brøndby gjorde mod Silkeborg - der var det jo decideret ufortjent, at det ikke var Silkeborg, der snuppede sejeren
sammenhæng til topic? udover du hader Brøndby? |
Esben Lauritsen |
Posted - 19 Oct 2006 : 09:49:03 Man må da sige at FCK gjorde det bedre end Brøndby gjorde mod Silkeborg - der var det jo decideret ufortjent, at det ikke var Silkeborg, der snuppede sejeren |
Morfar |
Posted - 18 Oct 2006 : 22:41:39 synes da det er fint at fck prøver at komme frem, så det ikke blev sådan en ligeså kedelig kamp mod benfica og celtic.. grunden til de spillede så denfensivt i de 2 kampe var for at få point, og tror de godt ved at de ikke slår man utd selvom de spiller multi defensivt.. så derfor gjorde de som de gjorde.. heller et par forsøg end ingen, og så sagde man utd keeper også at de kæmpede det de kunne, det er hvad man kan forlange af et dansk hold. håber på den samme stil selvom vi taber 2/3-0 istedet for at de taber 1-0 kan sku være lige meget, celtic skal bare slå benfica også skal vi slå celtic og 1-1 mod benfica så er vi 3'er ses i uefa cuppen :D |
birthek |
Posted - 18 Oct 2006 : 11:36:55 er jeg i øvrigt den eneste der er forundret over pressens omtale af kampen...
FCK taber 3-0 og er reelt udspillet - United går et gear ned fra 2. halvlegs start og 2-0 målet.
Samlet set har FCK 1-1½ målchance, hvor Hutchinsons skudforsøg vel er det bedste, derimod vader United i chancer og kan vel score 3-4-5 kasser mere uden problemer. De bliver endda snydt for et klart straffe.
Hvorfor så positiv over præstationen? Jeg håber for dansk fodbold at FCK kan få nogle point med sig, men helt ærligt.
De to første kampe var superpassive Drillokampe og nu vælger de at spille konstruktiv bold, som de viser store mangler til på højeste niveau ...
Hvordan kan man være tilfreds med den indsats? |
caleb22 |
Posted - 18 Oct 2006 : 11:32:24 quote: Originally posted by Tem
quote: Originally posted by JBNJUNIOR
ja selvfølgelig har man viasat guld pakken men normale mennesker har sku da ihvertfald 3+ hvor den blir vist
Viasat stinker - det er da naturlov....
Ja misundelsens brød skal jo spises. men tim om 24 eller 25 dage bliver du 18 og så kan du jo tegne viasat abbonement og følg med i champions league og lade dine forældre beholde deres elskede DR 1 |
Kasper Pedersen |
Posted - 18 Oct 2006 : 00:02:32 Næææ :D |
Tem |
Posted - 17 Oct 2006 : 23:54:51 quote: Originally posted by Kasper Pedersen
Hvad sagde jeg
Synes du ikke den dér er ved at være lidt gammel, Kasper? |
Kasper Pedersen |
Posted - 17 Oct 2006 : 23:07:28 Hvad sagde jeg |
birthek |
Posted - 17 Oct 2006 : 20:47:14 4-1 Man U |
Tem |
Posted - 17 Oct 2006 : 20:45:44 quote: Originally posted by JBNJUNIOR
ja selvfølgelig har man viasat guld pakken men normale mennesker har sku da ihvertfald 3+ hvor den blir vist
Viasat stinker - det er da naturlov.... |
JBNJUNIOR |
Posted - 17 Oct 2006 : 19:57:18 ja selvfølgelig har man viasat guld pakken men normale mennesker har sku da ihvertfald 3+ hvor den blir vist |
Kasper Pedersen |
Posted - 17 Oct 2006 : 17:31:58 quote: Originally posted by caleb22
hvad ? bonderøve, i kan bare til at stoppe med at være hippiere og få viasat kanaler ligesom alle andre normale mennesker
Ja enig ! har selvfølgelig Viasat guld pakken ! |
zinky |
Posted - 17 Oct 2006 : 17:22:28 jeg tror også på en 3-1 sejr til man u.... |