FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 DMT small talk
 Man UTD - FCK

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
Morfar Posted - 16 Oct 2006 : 19:57:52
hej, hvad tror du kampen bliver imorgen????

jeg selv tror på 3-1 til manutd.. bare fck får et mål så er jeg glad :D
15   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
caleb22 Posted - 19 Oct 2006 : 12:44:16
ja og at kim daugaard skulle have rødt for at træde modstanderen bevidst i ryggen fordi han var pigesur over stillingen.
Vidar Rekdal Posted - 19 Oct 2006 : 12:34:15
At FCK spilte en bedre kamp mod man utd end hvad bif gjorde mod silkeborg
birthek Posted - 19 Oct 2006 : 09:56:20
quote:
Originally posted by Esben Lauritsen

Man må da sige at FCK gjorde det bedre end Brøndby gjorde mod Silkeborg - der var det jo decideret ufortjent, at det ikke var Silkeborg, der snuppede sejeren

sammenhæng til topic? udover du hader Brøndby?
Esben Lauritsen Posted - 19 Oct 2006 : 09:49:03
Man må da sige at FCK gjorde det bedre end Brøndby gjorde mod Silkeborg - der var det jo decideret ufortjent, at det ikke var Silkeborg, der snuppede sejeren
Morfar Posted - 18 Oct 2006 : 22:41:39
synes da det er fint at fck prøver at komme frem, så det ikke blev sådan en ligeså kedelig kamp mod benfica og celtic.. grunden til de spillede så denfensivt i de 2 kampe var for at få point, og tror de godt ved at de ikke slår man utd selvom de spiller multi defensivt.. så derfor gjorde de som de gjorde.. heller et par forsøg end ingen, og så sagde man utd keeper også at de kæmpede det de kunne, det er hvad man kan forlange af et dansk hold. håber på den samme stil selvom vi taber 2/3-0 istedet for at de taber 1-0 kan sku være lige meget, celtic skal bare slå benfica også skal vi slå celtic og 1-1 mod benfica så er vi 3'er ses i uefa cuppen :D
birthek Posted - 18 Oct 2006 : 11:36:55
er jeg i øvrigt den eneste der er forundret over pressens omtale af kampen...

FCK taber 3-0 og er reelt udspillet - United går et gear ned fra 2. halvlegs start og 2-0 målet.

Samlet set har FCK 1-1½ målchance, hvor Hutchinsons skudforsøg vel er det bedste, derimod vader United i chancer og kan vel score 3-4-5 kasser mere uden problemer. De bliver endda snydt for et klart straffe.

Hvorfor så positiv over præstationen? Jeg håber for dansk fodbold at FCK kan få nogle point med sig, men helt ærligt.

De to første kampe var superpassive Drillokampe og nu vælger de at spille konstruktiv bold, som de viser store mangler til på højeste niveau ...

Hvordan kan man være tilfreds med den indsats?
caleb22 Posted - 18 Oct 2006 : 11:32:24
quote:
Originally posted by Tem

quote:
Originally posted by JBNJUNIOR

ja selvfølgelig har man viasat guld pakken men normale mennesker har sku da ihvertfald 3+ hvor den blir vist

Viasat stinker - det er da naturlov....

Ja misundelsens brød skal jo spises.
men tim om 24 eller 25 dage bliver du 18 og så kan du jo tegne viasat abbonement og følg med i champions league og lade dine forældre beholde deres elskede DR 1
Kasper Pedersen Posted - 18 Oct 2006 : 00:02:32
Næææ :D
Tem Posted - 17 Oct 2006 : 23:54:51
quote:
Originally posted by Kasper Pedersen

Hvad sagde jeg

Synes du ikke den dér er ved at være lidt gammel, Kasper?
Kasper Pedersen Posted - 17 Oct 2006 : 23:07:28
Hvad sagde jeg
birthek Posted - 17 Oct 2006 : 20:47:14
4-1 Man U
Tem Posted - 17 Oct 2006 : 20:45:44
quote:
Originally posted by JBNJUNIOR

ja selvfølgelig har man viasat guld pakken men normale mennesker har sku da ihvertfald 3+ hvor den blir vist

Viasat stinker - det er da naturlov....
JBNJUNIOR Posted - 17 Oct 2006 : 19:57:18
Kasper Pedersen Posted - 17 Oct 2006 : 17:31:58
quote:
Originally posted by caleb22

hvad ? bonderøve, i kan bare til at stoppe med at være hippiere og få viasat kanaler ligesom alle andre normale mennesker

Ja enig ! har selvfølgelig Viasat guld pakken !
zinky Posted - 17 Oct 2006 : 17:22:28
jeg tror også på en 3-1 sejr til man u....

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.144.105.101