T O P I C R E V I E W |
BIF |
Posted - 07 Jun 2004 : 21:30:10 Her er lidt hjælp til opsætningen af botten.
Sproget vil hos nogle være tysk fra starten. Dette kan ændres ved at:
1. Trykke på det tyske flag i venstre hjørne. 2. Vælge den går kasse (Nederst) 3. Vælge dansk.lng fra bottens bibliotek.
Standard indstillingerne kan loades.
1. Tryk på load 2. Vælg test.set fra bottens bibliotek.
Hvis botten poster tysk fra kampen.
1. Tryk på indstillinger 2. Vælge fanebladet templates 3. Tryk Browse 4. Vælg filen dmt.tpl
Så burde alt virke.
Ps: Botten skal startes før i starter Fifa.
|
15 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
IstvaN |
Posted - 02 Sep 2004 : 20:58:46 Ehrm..... har ikke lige noget link... skal lige snakke med en kammerat om det så... Så kan han sende den til mig osv... Tænkte mere på det til officiel DMT-brug mht lodtrækning osv... De der små live-turneringer ved jeg som sagt ikke så meget om, men jeg kan da forhøre mig nærmere |
cmeilandt |
Posted - 02 Sep 2004 : 20:54:37 Jamen Jonas den ku jeg såmænd godt tænke mig at se eller prøve, så du smider da bar et link |
IstvaN |
Posted - 02 Sep 2004 : 20:11:47 Bedre sent end aldrig Anders
Jeg kan forresten også godt skaffe en bot til at trække lod hvis det er :) Altså hvem der møder hvem osv i klankampe (dvs også til playoff i forskellige turneringer...)
Og vistnok også en bot der kan arrangere små liveturneringer hvis det var noget en aften... Har ikke selv set den i aktion, men den skulle vist være ret cool... |
BIF |
Posted - 02 Sep 2004 : 18:42:06 Nej, det er korrekt Claus.
Man behøver ikke være på irc selv, for at benytte botten. |
GoodPeace |
Posted - 16 Jun 2004 : 22:41:24 nice nok.
Anders, den virker selvstændigt, ikke? man skal ikke være på irc med mirc eller noget vel? |
IstvaN |
Posted - 08 Jun 2004 : 21:24:46 quote: Originally posted by Sir Jensen
Skal botten bare installeres et eller andet sted på computeren? Jeg fatter hat
Jep... |
Sir Jensen |
Posted - 08 Jun 2004 : 21:13:51 Skal botten bare installeres et eller andet sted på computeren? Jeg fatter hat |
IstvaN |
Posted - 08 Jun 2004 : 17:58:31 Jeg kan kun opfordre ALLE til at hente Mirc mIRC og hente den der DMT BOT. Den styrer max på den fede måde eller noget |
GoodPeace |
Posted - 08 Jun 2004 : 13:47:36 Mirc + msn + icq = loose, miranda = win |
Hugobart |
Posted - 08 Jun 2004 : 12:37:12 quote: Originally posted by Uncle Istvan
Går du ind i chatten via Java skal du være ret tålmodig. Det er heller ikke hver gang det virker, men giv ikke op Jeg vil nu anbefale at du vælger at bruge Mirc. Så skal du bare connecte til serveren Quakenet og så tilføje #fifa-forever til dine fouvorites
Det hedder altså mIRC, fy skamme dig.. |
FcbForever |
Posted - 08 Jun 2004 : 11:54:26 quote: Originally posted by birthek
du mangler formodentlig et java-plugin ... hvis du ikke kan se den aktuelle stilling i DMT under "stilling" menuen ... så er det problemet...
søg på java plugin på google, download og installér...
Link tak - der er sgu meget forskelligt synes jeg - og helst vil man vel installere så lidt som muligt
Tak |
Mikkel Schandorff |
Posted - 08 Jun 2004 : 10:56:52 Så boten i går og spille selv mens boten var sat til , meget cool.
Er det muligt at få den til at være mere detaljeret , kunne være fedt fedt den kunne skrive når der var skud forsøg osv..
|
Johnson |
Posted - 07 Jun 2004 : 23:25:22 I øvrigt ret fedt med denne der Bot!!
Overværede lige en kamp mellem FCN & Lyon!!
Kan man ikke få den til at skrive målscorere?? |
birthek |
Posted - 07 Jun 2004 : 23:14:19 quote: Originally posted by Johnson
Bare gør som birthek siger!!
always ... hehehe |
Johnson |
Posted - 07 Jun 2004 : 23:06:01 Yes Sir!!
Så virkede det squ!!
Bare gør som birthek siger!!
Tak for hjælpen!! |