FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Teknisk Support
 Prob med controller - laver finter hele tiden

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
AndersOlsen Posted - 25 Aug 2004 : 19:18:17
Efter en formatering og ny-installation af fifa, er min controller Logitech Wingman Rumblepad, begyndt at fucke up i fifa.

Når jeg spiller kamp og vil bevæge mig ved at bruge "sticket" laver den driblinger/finter hele tiden.

Den er kalibreret med rette drivere osv. - nogen der har et forslag til løsning?
14   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
IstvaN Posted - 26 Aug 2004 : 22:04:25
Kan du uninstalle selve gamepad'et? Det er vist det der er problemet... Har tit fået hjælp inde på www.hardwareonline.dk. De hjælper altid lynhurtigt...
AndersOlsen Posted - 26 Aug 2004 : 19:00:24
ja de to sticks... Den venstre bruges til at styre spillerne, mens den højre normalt bruges til finter og frispark.

Sidder i øjeblikket sidder jeg og kigger på diverse forums om at ændre attributter i regedit... Men det er sgu lidt kringlet.

I mit kontrolpanel->Gamepads->Properties er min "rudder" fucked up. Når jeg holder til venstre flytter bjælken sig op og når jeg holder til højre går den ned.

birthek Posted - 26 Aug 2004 : 18:37:46
de to analoge knapper? ... altså "sticks"´ene ??

AndersOlsen Posted - 26 Aug 2004 : 18:22:45
En lille tilføjelse... Det virker som om at de to analoge knapper er blandet sammen på den venstre.....
AndersOlsen Posted - 26 Aug 2004 : 13:42:53
Problemet er det ikke er til tider den er ude af kalibrering - det er hele tiden.

Jeg tvivler på det er selve gamepad'en der er noget i vejen med, og at det ikke vil hjælpe at investere i en ny.

Kan det passe at der skal en formatering til før det hjælper - for geninstallation af spillet på flere måder har ikke hjulpet.
birthek Posted - 25 Aug 2004 : 22:50:16
quote:
Originally posted by Uncle Istvan

Brug keyboard

Hvis den laver finter hele tiden lyder det næsten som om de 2 analoge joysticks har "byttet plads"??? Eller også registrerer gamepad'et at "shift-på-keyboard" er holdt nede hele tiden...? Lyder weird... Hvis det var mig der brugte sådan et pad ville jeg lige tjekke min software og se om den registrerede knapperne ordentligt... Evt tjekke andre spil. Hvis det kun er i fifa der er problemer skal spillet nok geninstalleres som Carsten siger...

er en kalibreringsfejl ikke en systemfejl som sådan ... tvivler på at det er andet end at controlleren er en lille smule slidt/skæv og derfor går ud af calibrering til tider ...
AndersOlsen Posted - 25 Aug 2004 : 22:00:10
jeg plejer normalt at have ganske godt styr på min computer - og det er noget der er kommet efter sidste formatering, så måske kan det være fifa der har problemer....

Jeg har ikke noget keyboard, jeg har en touchscreen hvor jeg trykker når jeg skal skrive noget. Så den ellers glimrende ide duer ike
IstvaN Posted - 25 Aug 2004 : 21:49:30
Brug keyboard

Hvis den laver finter hele tiden lyder det næsten som om de 2 analoge joysticks har "byttet plads"??? Eller også registrerer gamepad'et at "shift-på-keyboard" er holdt nede hele tiden...? Lyder weird... Hvis det var mig der brugte sådan et pad ville jeg lige tjekke min software og se om den registrerede knapperne ordentligt... Evt tjekke andre spil. Hvis det kun er i fifa der er problemer skal spillet nok geninstalleres som Carsten siger...
FcbForever Posted - 25 Aug 2004 : 21:23:01
Hvis du også har problemet i andre spil (hvis du da har andet installeret ) - så hjælper det ikke at re-installere fifa. For så er det et mellemværende mellem pad'en og Windows.
AndersOlsen Posted - 25 Aug 2004 : 20:47:36
Har nu prøvet begge dele, men desværre uden held.

Trækker jeg stikket ud og sætter det i igen, forsvinder det og jeg kan slet ikke bruge gamepad'en.

Måske kan det hjælpe at installere fifa forfra?
GoodPeace Posted - 25 Aug 2004 : 20:22:00
min logitech dual action mister nogle gange kalibreringen på vensre stick, og det kan jeg løse ved at gå i pause menu, trække USB ud og sætte den i igen, vente 2 sek, og gå tilbage til spillet.

- men egentlig kan man mærke skæv-kalibreringen allerede i menuerne, så der kan jeg lige flippe usb stikket inden jeg kommer ind i selve kampen.

- ved dog ikke om det vil hjælpe på dit problem...
birthek Posted - 25 Aug 2004 : 20:08:27
i selve kampen

min begyndte også pludseligt at lave det nummer ... jeg har ikke installeret logitechs software, men tror nu ikke det gør en forskel..
AndersOlsen Posted - 25 Aug 2004 : 19:43:22
inden kamp eller i selve kampen??

(den har ik gjort det før)
birthek Posted - 25 Aug 2004 : 19:23:56
har til tider samme prob.

kør et par gange rundt med højre pad så plejer min at kalibrere sig selv nogenlunde fornuftigt tilbage, så den ikke laver træk ved løb konstant...

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 52.14.60.56