T O P I C R E V I E W |
daugaard |
Posted - 20 Sep 2004 : 09:06:46 En formatering og derpå nyinstallering af XP samt opdatering til XP SP 2. Det giver sku' knas i fifa maskinen! XP SP 2 giver jo en masse sikkerhed i og med at den bla. indeholder en sikkerheds konsol med en udvidet firewall og popup blocker m.m. Men selv om at jeg giver fifa2004 lov til at være fri til at bruge internet så er der stadig problemmer. Jeg konnekter fint med (Valencia) lige indtil vi skal vælge side. Her ser jeg jeg kun en valgmuglighed (for mig selv) nemlig keyboard. Nedeunder kommer der ingenting. Normalt en gamepad/keyboard... Det virker som om at jeg kun kan vælge at spille mod CPU på nettet ???????? Andre med samme erfaring???? Kom glad med en udmelding! |
3 L A T E S T R E P L I E S (Newest First) |
daugaard |
Posted - 20 Sep 2004 : 22:04:41 Glem det.... Det virker!!! |
daugaard |
Posted - 20 Sep 2004 : 10:09:34 Har modem. Men derfor burde det køre afligevel i fifa med XP's sikkerheds crap. Jeg tager lige fat i et andet ofre senere idag for at se om fejlen stadig kommer... |
AndersOlsen |
Posted - 20 Sep 2004 : 09:49:22 Jeg har også XP med sp2, men jeg har ikke samme problem. Det kan hænge sammen med at jeg har disabled alt i XP's sikkerhedscrap.
Har du en router eller et modem ?
Har du router, er det min erfaring du ikke behøver en firewall, men kan nøjes med et antivirusprogram. |