FORSIDE NY DELTAGER? TILMELDTE SPILLERE LIGA CUPS/TIPS LADDER COMMUNITY REGLER/INFO KONTAKT DOWNLOADS

FORUM

Forum
Forum
Forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Active Polls | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 DMT
 Teknisk Support
 Problemmer med ny forbindelse... Hjælp...

Note: You must be registered in order to post a reply.
To register, click here. Registration is FREE!

Screensize:
UserName:
Password:
Format Mode:
Format: BoldItalicizedUnderlineStrikethrough Align LeftCenteredAlign Right Horizontal Rule Insert HyperlinkInsert EmailInsert Image Insert CodeInsert QuoteInsert List

* HTML is OFF
* Forum Code is ON
Smilies
Smile [:)] Big Smile [:D] Cool [8D] Blush [:I]
Tongue [:P] Evil [):] Wink [;)] Clown [:o)]
Black Eye [B)] Eight Ball [8] Frown [:(] Shy [8)]
Shocked [:0] Angry [:(!] Dead [xx(] Sleepy [|)]
Kisses [:X] Approve [^] Disapprove [V] Question [?]

Check here to include your profile signature.

T O P I C    R E V I E W
daugaard Posted - 24 Sep 2004 : 22:22:12
Jeg er gået fra en ADSL til ArrowNet, da vores fælles antenne er blevet udbygget til Internet. Det er cool og billigt.
Men jeg har et problem.
Jeg har en alm ip adresse som vises på www.myip.dk og på vores DMT side. Men når jeg skal hoste et spil viser den noget helt andet i spillet. 10.0.0.25 Hvad fanden er den af du gamle!
Hvorfor kommer den ikke op med den ip som jeg har så jeg kan hoste?
Nogen der kan forklare dette fænomen eller fortælle hvad jeg skal gøre for at kunne hoste igen....
5   L A T E S T    R E P L I E S    (Newest First)
FcbForever Posted - 25 Sep 2004 : 09:33:56
...jeg kan lige oplyse at jeg tidligere har haft Arrownet, og det virkede fint med Fifa. "Modemet" jeg havde fra Arrownet var helt åbent - men det var noget jeg bestilte mener jeg. Jeg havde så min egen router konfigureret med firewall (og de enkelte fifa-porte åbne).

Du kan bestille den åbning af router/modem hos Arrownet hvis ikke den allerede er det. Derudover skal du så bare kigge på de ovenstående kommentarer.

(ovenstående var for knap et år siden - ved ikke om Arrownet har samme udstyr i dag).
birthek Posted - 24 Sep 2004 : 23:47:18
adressen 10.0.0.25 er den interne ip-adresse

din eksterne ip adressen eller wan-adressen er den du skal bruge ... og der er også den der bliver vist på dmt siden...

nu skal du så have overtalt din it-mand til at åbne op for portene som fifa bruger for at du kan hoste igen ... hvis du selv har en router kan du gøre det... men hvis det er noget ejerforenings-tingel-tangel, så skal portene garanteret åbnes centralt.

forklaring: når folk connecter udefra til wan adressen ryger signalet ind til den centrale router/netværk ... herfra aner data'ene ikke hvor de skal hen ... derfor skal man fortælle den centrale router at den skal omdirigere alle data til port dit og dat til din computer (og dermed din lokale ip 10.0.0.25)
IstvaN Posted - 24 Sep 2004 : 23:13:48
Nej det tror jeg ikke...
Du må nok lige tjekke om portene er åbne i en evt router, om firewall er slået fra osv... Den i windows er automatisk på igen med SP2 så den skal slås fra igen...
daugaard Posted - 24 Sep 2004 : 23:02:04
Ja... Men hvorfor kan folk så ikke connecte til mig? Det virker som om at den bytter om så det ikke er min ip men min LAN adresse den åbner....
IstvaN Posted - 24 Sep 2004 : 22:30:23
Du skal hoste med den IP der står på www.myip.dk

Den anden inde i spillet et vist din IP på dit LAN

Forum © 2007 DMT Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000

(c) 1998-2006 DMT - Din IP er 3.142.164.254